Praca PODINSPEKTOR W WYDZIALE DIALOGU, PROMOCJI I KULTURY - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR W WYDZIALE DIALOGU, PROMOCJI I KULTURY, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy PODINSPEKTOR W WYDZIALE DIALOGU, PROMOCJI I KULTURY.

PODINSPEKTOR W WYDZIALE DIALOGU, PROMOCJI I KULTURY - od 3聽000 do 3聽800 PLN

- Promowanie miasta, Urz臋du Miasta, jego jednostek organizacyjnych oraz ich dzia艂alno艣ci. Kreowanie i realizacja zada艅 promocyjnych, kreowanie event贸w promocyjnych, ich organizacja i obs艂uga. Wsp贸艂udzia艂 w realizacji kampanii promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych. Planowanie kampanii promocyjnych, zlecanie realizacji zada艅 podmiotom zewn臋trznym. Badanie rynku marketingu terytorialnego, tworzenie i aktualizowanie bazy dobrych praktyk z zakresu promocji. Archiwizacja do艣wiadcze艅 i dobrych praktyk zdobytych w trakcie realizacji projektu.- Promocja miasta oraz dzia艂a艅 Urz臋du Miasta w艣r贸d mieszka艅c贸w (promocja wewn臋trzna) oraz na arenie og贸lnokrajowej (promocja zewn臋trzna) poprzez kreowanie, wytyczanie i realizacj臋 dzia艂a艅 marketingowych. Nieustanna obserwacja trend贸w marketingu terytorialnego, stosowanie aktualnych i skutecznych technik promocyjnych, poszukiwanie inspiracji i rozwi膮za艅. Kreowanie i realizacja wydarze艅 promuj膮cych miasto oraz Urz膮d Miasta, w tym dba艂o艣膰 o przyci膮gaj膮c膮 ofert臋, jako艣膰, reklam臋 i bezpiecze艅stwo danego wydarzenia. Tworzenie odpowiednich jako艣ciowo i zgodnych z dokumentami strategicznymi oraz za艂o偶eniami promocji miejskiej materia艂贸w graficznych oraz infograficznych maj膮cych na celu promocj臋 miasta i dzia艂a艅 miejskich. Odpowiedni dob贸r narz臋dzi promocyjnych, aktywne i tw贸rcze wykorzystywanie powierzchni reklamowych w mie艣cie, wsp贸艂praca z mediami tradycyjnymi i nowoczesnymi w zakresie promocji miasta. Poszukiwanie mo偶liwo艣ci sfinansowania dzia艂a艅 promocyjnych w mie艣cie. Monitorowanie skuteczno艣ci dzia艂a艅 promocyjnych miasta w odniesieniu do poniesionych nak艂ad贸w.- Organizacja i planowanie wydarze艅 kulturalnych i rozrywkowych w mie艣cie. Budowanie oferty rekreacyjnorozrywkowej. Poszukiwanie nowych mo偶liwo艣ci promocji wydarze艅 organizowanych w mie艣cie.- Przygotowanie projekt贸w uchwa艂, sprawozda艅 wydzia艂u, sprawozda艅 statystycznych z 偶ycia miasta,dokumentacji wydzia艂owej, tre艣ci og艂osze艅. Przygotowanie tre艣ci na strony internetowe.- Wsp贸艂praca z organizacjami pozarz膮dowymi w celu wsp贸lnej promocji miasta i organizacji wydarze艅. Analiza potrzeb z zakresu wsp贸艂pracy promocyjnej. Nawi膮zywanie i utrzymywanie odpowiednich kontakt贸w z przedstawicielami r贸偶nych 艣rodowisk (np. ko艂a gospody艅 wiejskich, ch贸ry, lokalne zespo艂y artystyczne, dzia艂acze kultury, lokalni arty艣ci), promocja wa偶nych dla spo艂eczno艣ci os贸b poprzez miejskie media. Budowanie to偶samo艣ci lokalnej poprzez aktywne wspieranie wyr贸偶niaj膮cych si臋 os贸b, promocj臋 ich osi膮gni臋膰. Budowanie dialogu spo艂ecznego.- Opieka graficzna nad wszelkimi przedsi臋wzi臋ciami realizowanymi przez urz膮d. Kreowanie obowi膮zuj膮cej szaty graficznej miejskich druk贸w i wydawnictw. Dba艂o艣膰 o jako艣膰 i estetyk臋 wszelkich element贸w wizerunkowych.- Przeprowadzenie konsultacji spo艂ecznych w trybie art. 5a uosg. Prowadzenie rejestru miejskich instytucji kultury. Kszta艂towanie bud偶etu na dzia艂ania promocyjno-kulturalne, kontrola jego realizacji.! Oferta konkursowa !Szczeg贸艂owe informacje dost臋pne pod adresem: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urz膮d Miasta w Wodzis艂awiu 艢l膮skim - 2021-03-19 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)