Praca PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, DODATK脫W MIESZKANIOWYCH I ENERGETYCZNYCH - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, DODATK脫W MIESZKANIOWYCH I ENERGETYCZNYCH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, DODATK脫W MIESZKANIOWYCH I ENERGETYCZNYCH.

PODINSPEKTOR DS GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ, DODATK脫W MIESZKANIOWYCH I ENERGETYCZNYCH - 2聽400 - 2聽800 PLN

1. w zakresie gospodarki mieszkaniowej: - gospodarka zasobami gminnych lokali mieszkalnych, w tym w szczeg贸lno艣ci: prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosk贸w o przydzia艂 lokali z zasob贸w komunalnych w oparciu o obowi膮zuj膮ce przepisy, prowadzenie post臋powa艅 w sprawach roszcze艅 z tytu艂u niedostarczenia lokalu socjalnego, opracowywanie zasad polityki czynszowej, wynajmowania lokali wchodz膮cych w sk艂ad mieszkaniowego zasobu Gminy ,w tym przygotowanie stosownych projekt贸w uchwa艂, zarz膮dze艅, analizowanie mo偶liwo艣ci realizacji przez Gmin臋 inwestycji z obszaru budownictwamieszkaniowego 2. w zakresie dodatk贸w mieszkaniowych i energetycznych: prowadzenie post臋powa艅 z wniosk贸w o przyznanie dodatk贸w mieszkaniowych i dodatk贸w energetycznych (od przyj臋cia wniosku, przez weryfikacj臋, wydanie decyzji administracyjnej, sporz膮dzenie list wyp艂at nale偶nych dodatk贸w i przekazanie ich odpowiednim podmiotom), sporz膮dzanie wniosk贸w o przyznanie dotacji celowych na finansowanie wyp艂at dodatk贸w energetycznych, sprawozdawczo艣膰 3. prowadzenie spraw zwi膮zanych z udzielaniem po偶yczek przez Gmin臋 w艂a艣cicielom lokali mieszkalnych na remonty budynk贸w Wsp贸lnot mieszkaniowych z udzia艂em Gminy Odpowiedzialno艣膰 pracownika 1. Zasady odpowiedzialno艣ci pracownika na stanowisku 1. Terminowe i rzeczowe za艂atwianie powierzonych spraw. 2. Rzetelna i uprzejma obs艂uga interesant贸w. 3. Prawid艂owe przechowywanie akt i dokument贸w. 4. Nale偶yte gromadzenie materia艂贸w potrzebnych do za艂atwienia spraw, ustalenia stanu faktycznego, przedstawiania spraw do aprobaty zgodnie z prawem i aktami sprawy. 5. Znajomo艣膰 iprzestrzeganie przepis贸w prawa oraz termin贸w przy za艂atwianiu wszystkich spraw. 6. U偶ywanie piecz臋ci i stempli zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz w艂a艣ciwe ich zabezpieczenie. 7. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz tajemnicy skarbowej i s艂u偶bowej. 8. Ochrona danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym zgodnie z posiadanym dost臋pem do tych danych, przed niepowo艂anym dost臋pem, nieuzasadnion膮 modyfikacj膮 lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
Urz膮d Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmi艅sko-mazurskie)