Praca OPERATIONS MANAGER Z J臉ZYKIEM ANGIELSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy OPERATIONS MANAGER Z J臉ZYKIEM ANGIELSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 22 ofert pracy OPERATIONS MANAGER Z J臉ZYKIEM ANGIELSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D).
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)
Odpowiedzialno艣膰 za ca艂o艣ciowe 艣wiadczenie odpowiedniej linii Us艂ug przez sprzedawc臋. S艂u偶enie jako 艂膮cznik pomi臋dzy partnerem a zespo艂em ds. rozwoju dostawcy. Proaktywne aktualizowanie i sygnalizowanie partnerowi pojawiaj膮ce si臋 problemy. Zarz膮dzanie planowaniem i przewodniczenie wszystkim spotkaniom przegl膮dowym i wsp贸艂praca z odpowiednimi mened偶erami i dedykowanymi liderami operacyjnymi w celu przegl膮du codziennych, tygodniowych i miesi臋cznych operacji i wydajno艣ci. Zapewnienie, 偶e uzgodnione wyniki s膮 osi膮gane na czas i w odpowiedniej jako艣ci. Regularny coaching i rozw贸j grupy lider贸w zespo艂u.
Competence Call Center Sp. z o.o. - 2021-06-25 - Gda艅sk (pomorskie)