Praca Urz膮d Miasta w Jedlinie-Zdroju - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy Urz膮d Miasta w Jedlinie-Zdroju, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy Urz膮d Miasta w Jedlinie-Zdroju.

BB/PODINSPEKTOR DS OCHRONY 艢RODOWISKA I INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ W REFERACIE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIESZKANIOWEJ - od 2聽100 PLN

1. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zarz膮dzeniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci: a) prowadzenie ewidencji dr贸g i drogowych obiekt贸w mostowych, zarz膮dzanie drogami, okre艣lanie szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne,b) koordynacja i wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g publicznych,c) prowadzenie post臋powa艅 w zakresie wydawania zezwole艅 na zaj臋cie pasa drogowego, naliczania kar i op艂at z tego tytu艂u,d) prowadzenie post臋powa艅 i wydanie decyzji w sprawie umieszczania w pasie drogowym obiekt贸w budowlanych lub urz膮dze艅 nie zwi膮zanych z potrzebami zarz膮dzania drogami miejskimi,e) wsp贸艂praca i prowadzenie post臋powania wyja艣niaj膮cego w sprawach odszkodowa艅 z tytu艂u wypadk贸w na drogach gminnych, wsp贸艂praca z Radc膮 Prawnym w tym zakresie,f) wsp贸艂praca i sprawowanie nadzoru nad aktualizacj膮 um贸w dotycz膮cych ubezpieczenia dr贸g, plac贸w i chodnik贸w gminy od odpowiedzialno艣ci cywilnej.2. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z finansowaniem i utrzymaniem o艣wietlenia ulic, plac贸w i dr贸g publicznych znajduj膮cych si臋 na terenie gminy, w tym dotycz膮cych:a) merytorycznego przygotowania post臋powa艅 na zakup energii elektrycznej oraz eksploatacj臋 o艣wietlenia ulicznego,b) sprawowania merytorycznego nadzoru nad realizacj膮 zawartych um贸w w ww. zakresie, c) planowania o艣wietlenia miejsc publicznych i dr贸g na terenie miasta, d) zakupu, naprawy, monta偶u, obs艂ugi technicznej i demonta偶u iluminacji 艣wi膮tecznych3. Merytoryczny opis post臋powania o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w zakresie prowadzonych spraw,4. Prowadzenie spraw dotycz膮cych ochrony zabytk贸w w tym:a) prowadzenie gminnej ewidencji zabytk贸w,b) sporz膮dzanie program贸w opieki nad zabytkami.5. Prowadzenie spraw wynikaj膮cych z ustawy o udost臋pnianiu informacji o 艣rodowisku i jego ochronie, udziale spo艂ecze艅stwa w ochronie 艣rodowiska oraz ocenach oddzia艂ywania na 艣rodowisko, w szczeg贸lno艣ci:a) prowadzenie spraw zwi膮zanych z opracowywaniem program贸w gminy w zakresie ochrony 艣rodowiska wsp贸艂praca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. remontu mieszkaniowego zasobu gminy i ochrony 艣rodowiska, b) prowadzenie spraw i organizacja niezb臋dnych przedsi臋wzi臋膰 zwi膮zanych z zapewnieniem mo偶liwo艣ci udzia艂u spo艂ecze艅stwa i organizacji ekologicznych w opracowywaniu dokument贸w, ocen o oddzia艂ywaniu przedsi臋wzi臋膰 na 艣rodowisko oraz w podejmowaniu decyzji 艣rodowiskowych,c) inicjowanie zada艅 i prowadzenie spraw wynikaj膮cych z program贸w ochrony 艣rodowiska,d) przygotowywanie projekt贸w opinii wniosk贸w lokalizacyjnych w zakresie ochrony 艣rodowiska,e) przygotowywanie projekt贸w postanowie艅 w sprawie sporz膮dzania i okre艣lania zakresu raportu o oddzia艂ywaniu przedsi臋wzi臋cia na 艣rodowisko,f) prowadzenie spraw i przygotowywanie projekt贸w w zakresie decyzji o 艣rodowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacj臋 przedsi臋wzi臋cia oraz strategicznych ocen oddzia艂ywania na 艣rodowisko.6. Realizowanie zada艅 w艂asnych Gminy wynikaj膮cych z ustawy prawo ochrony 艣rodowiska, w tym w szczeg贸lno艣ci: a) z zakresu ochrony powietrza atmosferycznego, w贸d, powierzchni ziemi, kopalin, ochrony przed ha艂asem, b) wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy prawo ochrony 艣rodowiska,c) ustalanie wysoko艣ci op艂at ponoszonych przez Gmin臋 za korzystanie ze 艣rodowiska,d) sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepis贸w o ochronie 艣rodowiska.7. Przeprowadzanie post臋powa艅 dotycz膮cych usuwania wyrob贸w zawieraj膮cych azbest.8. Przeprowadzanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w zakresie zimowego utrzymania dr贸g i teren贸w komunalnych.9. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o transporcie drogowym, w tym wydawanie zezwole艅 na wykonywanie przewoz贸w na liniach komunikacyjnych na obszarze gminy oraz opiniowanie zezwole艅 na wykonywanie przewoz贸w na liniach komunikacyjnych na obszarze powiatu.10. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z lokalnym transportem zbiorowym, w tym w szczeg贸lno艣ci nadzorowanie porozumienia mi臋dzygminnego w zakresie lokalnego transportu zbiorowego oraz okre艣lanie i nadzorowanie zasad korzystania przez operatora i przewo藕nika z przystank贸w komunikacyjnych lub dworc贸w, kt贸rych w艂a艣cicielem albo zarz膮dzaj膮cym jest gmina. Naliczanie op艂at za korzystanie z przystank贸w autobusowych.11. Wsp贸艂praca ze stanowiskiem ds. remont贸w mieszkaniowego zasobu gminy i ochrony 艣rodowiska przy:a) opracowywaniu ka偶dego roku rzeczowego i finansowego planu napraw, remont贸w cz臋艣ciowych i kapitalnych budynk贸w i lokali mieszkalnych,b) szacowaniu zam贸wie艅 publicznych i opracowywaniu planu zam贸wie艅 publicznych na naprawy, remonty cz臋艣ciowe i kapitalne budynk贸w i lokali mieszkalnych,c) opiniowaniu wniosk贸w o podzia艂 lub po艂膮czenie lokali,d) opiniowaniu wniosk贸w dot. przebudowy lokali oraz opiniowanie wniosk贸w o zmiany przeznaczenia lokali mieszkalnych,e) opiniowanie wniosk贸w w sprawie zezwole艅 na remont lokali mieszkalnych i u偶ytkowych przez najemc臋 i przygotowywanie projekt贸w um贸w z najemcami okre艣laj膮cych warunki przeprowadzania tych remont贸w,f) prowadzenie spraw dotycz膮cych utrzymania porz膮dku w cz臋艣ciach wsp贸lnych na nieruchomo艣ciach stanowi膮cych w ca艂o艣ci mieszkaniowy zas贸b gminy na terenie przyleg艂ym do nieruchomo艣ci (drogi dojazdowe, podej艣cia, miejsca lokalizacji pojemnik贸w na 艣mieci itp.),g) wsp贸艂praca w zakresie opracowywania wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, monitorowanie jego realizacji oraz aktualizacja.12. Reprezentowanie gminy zgodnie z udzielonym upowa偶nieniem jako wsp贸艂w艂a艣ciciela we wsp贸lnotach mieszkaniowych, w kt贸rych gmina posiada udzia艂y,13. Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 Rady Miasta i zarz膮dze艅 Burmistrza oraz decyzji administracyjnych w sprawach dotycz膮cych prowadzonego zakresu spraw. 14. Opracowywanie materia艂贸w na posiedzenia Komisji Rady Miasta oraz sesji Rady Miasta w zakresie prowadzonych spraw. 15. Prowadzenie sprawozdawczo艣ci statystycznej z zakresu prowadzonych spraw.16. Zapewnienie terminowego i rzetelnego za艂atwiania spraw oraz prawid艂owo艣ci prawnej i kompletno艣ci akt prowadzonych spraw, w szczeg贸lno艣ci:a) przestrzeganie wynikaj膮cych z przepis贸w prawa i regulamin贸w zasad ochrony danych osobowych,b) przestrzegania przepis贸w dotycz膮cych archiwizowania prowadzonej dokumentacji spraw,c) przekazywanie do archiwum urz臋du akt spraw ostatecznie za艂atwionych, w terminie przewidzianym w przepisach prawa, na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego sporz膮dzonego w porz膮dku wynikaj膮cym z kolejno艣ci hase艂 klasyfikacyjnych jednolitego rzeczowego wykazu akt.17. Realizacja i odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe stosowanie przepis贸w ustawy o op艂acie skarbowej w zakresie prowadzonych spraw.18. Realizacja przepis贸w ustawy o dost臋pie do informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.19. Terminowe i rzetelne za艂atwianie skarg i wniosk贸w obywateli w zakresie prowadzonych spraw.20. Redakcja i aktualizacja przekazywanych do publikacji na stronach BIP i stronie internetowej miasta informacji, kt贸rych publikacja wynika z przepis贸w prawa obowi膮zuj膮cych na stanowisku, a tak偶e z Zarz膮dze艅 Burmistrza Miasta w tym zakresie. 21. Prowadzenie elektronicznego obiegu dokument贸w funkcjonuj膮cego w Urz臋dzie Miasta Jedlina-Zdr贸j.22. Inne sprawy na polecenie prze艂o偶onych.
Urz膮d Miasta w Jedlinie-Zdroju - 2018-10-02 - Jedlina-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)

BB/SPECJALISTA DS. INWESTYCJI MIEJSKICH - 2聽000 - 4聽000 PLN

1.Przygotowywanie dokument贸w aplikacyjnych o dofinansowanie zada艅 gminy ze 艣rodk贸w pomocowych, w tym: 1)kompletowanie dokumentacji wymaganej przez instytucje po艣rednicz膮ce w przyznawaniu 艣rodk贸w,2)bie偶膮ce konsultacje z instytucjami po艣rednicz膮cymi w przyznawaniu 艣rodk贸w pomocowych w zakresie wymog贸w formalnych.2.Gromadzenie informacji oraz analiza danych dotycz膮cych dost臋pnych funduszy i program贸w pomocowych z UE i innych 藕r贸de艂.3.Prowadzenie spraw zwi膮zanych ze sta艂ym monitorowaniem i nadzorowaniem realizacji proces贸w inwestycyjnych w mie艣cie.4.Reprezentowanie inwestora w ca艂ym procesie inwestycyjnym w okresie realizacji zadania, gwarancji i r臋kojmi.5.Udzia艂 w naradach technicznych dotycz膮cych opracowywanej dokumentacji przedprojektowej (za艂o偶enie inwestycyjne, koncepcje funkcjonalno-przestrzenne, orzeczenia techniczne i ekspertyzy, wyceny wska藕nikowe, studia wykonalno艣ci, inwentaryzacje budowlane, badania geotechniczne itp.) oraz wnoszenie opinii i uwag do tej dokumentacji.6.Udzia艂 w naradach technicznych dotycz膮cych opracowywanej dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru rob贸t, kosztorysy inwestorskie, przedmiary rob贸t, programy funkcjonalno-u偶ytkowe) oraz wnoszenie opinii i uwag do tej dokumentacji.7.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przygotowaniem i realizacj膮 zam贸wienia publicznego dotycz膮cego inwestycji miejskich:1)ustalanie warto艣ci zam贸wienia publicznego,2)przygotowanie wniosku o przeprowadzenie zam贸wienia publicznego,3)wsp贸艂praca z pracownikiem na stanowisku ds. zam贸wie艅 publicznych przy opracowaniu projektu umowy oraz wk艂adu rzeczowego i finansowego inwestycji,4)udzia艂 w pracach komisji przetargowej,5)nadzorowanie realizacji um贸w,6)bie偶膮ce kontrolowanie wydatk贸w zwi膮zanych realizacj膮 um贸w,7)sprawdzanie i opisywanie faktur.8.Przygotowywanie projekt贸w um贸w na poszczeg贸lne etapy realizacji inwestycji, tj.: nadz贸r inwestorski (inwestor zast臋pczy, inspektor nadzoru itp.), wykonanie rob贸t, dostaw臋, nadz贸r autorski.9.Wykonywanie zada艅 spoczywaj膮cych na inwestorze wynikaj膮cych z Prawa budowlanego dotycz膮cych rozpocz臋cia i zako艅czenia inwestycji:1)zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w i instytucji o rozpocz臋ciu rob贸t,2)zg艂oszenie przej臋cia obowi膮zk贸w przez kierownika budowy i inspektor贸w nadzoru inwestorskiego,3)przekazanie wykonawcy dokumentacji projektowej i terenu budowy,4)wsp贸艂praca z wykonawcami i inwestorami zast臋pczymi przy opracowywaniu i aktualizacji harmonogram贸w rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji,5)wizytowanie bud贸w i udzia艂 w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji,6)kontrolowanie przebiegu realizacji inwestycji, 7)przygotowywanie aneks贸w do um贸w zawartych z uczestnikami procesu inwestycyjnego,8)uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych,9)sprawdzanie kompletno艣ci dokument贸w dotycz膮cych p艂atno艣ci (formularze rozlicze艅, wyceny, protoko艂y konieczno艣ci, protoko艂y odbioru rob贸t, ksi膮偶ki obmiar贸w itp.) przygotowywanie dokumentacji umo偶liwiaj膮cej rozliczenie inwestycji (protok贸艂 odbioru ko艅cowego, dokumentacja powykonawcza),10)zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zako艅czeniu rob贸t i/lub uzyskanie decyzji pozwolenia na u偶ytkowanie zrealizowanych obiekt贸w,11)uczestniczenie w przegl膮dach w okresie gwarancji i r臋kojmi oraz w odbiorach pogwarancyjnych zrealizowanych obiekt贸w,12)nadzorowanie realizacji um贸w i rozlicze艅 z inwestorami zast臋pczymi, nadzorem autorskim, inspektorami nadzoru inwestorskiego.10.Przygotowywanie informacji o przebiegu przygotowania dokumentacji pod planowane inwestycje oraz sprawozda艅 i informacji z przebiegu realizacji inwestycji.11.Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 inwestycji oraz rozliczeniem pozyskanych 艣rodk贸w ze 藕r贸de艂 pozabud偶etowych zgodnie z przepisami i wytycznymi instytucji dotuj膮cych (m.in. sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰) - wsp贸艂praca w tym zakresie z referatem finans贸w i bud偶etu.12.Sporz膮dzanie dokument贸w PT i OT wynikaj膮cych z wykonanych zada艅.13.Bie偶膮ca wsp贸艂praca z instytucjami dotuj膮cymi.14.Przygotowywanie projekt贸w akt贸w prawnych oraz informacji i materia艂贸w dla Burmistrza Miasta, Rady Miasta i Komisji Rady w zakresie prowadzonych spraw. 15.Prowadzenie sprawozdawczo艣ci statystycznej w zakresie prowadzonych spraw.16.Zapewnienie terminowego i rzetelnego za艂atwiania spraw oraz prawid艂owo艣ci prawnej i kompletno艣ci akt prowadzonych spraw, w szczeg贸lno艣ci:1)prowadzenie do ka偶dego zakresu spraw aktualnego zbioru akt贸w prawnych,2)prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cym jednolitym rzeczowym wykazem akt, prawid艂owe znakowanie spraw i za艂膮cznik贸w, prowadzenie do ka偶dego zakresu spraw spis贸w spraw,3)przestrzeganie wynikaj膮cych z przepis贸w prawa i regulamin贸w zasad ochrony danych osobowych,4)przestrzegania przepis贸w dotycz膮cych archiwizowania prowadzonej dokumentacji spraw,przekazywanie do archiwum urz臋du akt sprawy ostatecznie za艂atwionych w terminie zgodnym z obowi膮zuj膮cymi przepisami na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego sporz膮dzonego w porz膮dku wynikaj膮cym z kolejno艣ci hase艂 klasyfikacyjnych jednolitego rzeczowego wykazu akt.17.Realizacja i odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe stosowanie przepis贸w ustawy o op艂acie skarbowej w zakresie prowadzonych spraw.18.Realizacja przepis贸w ustawy o dost臋pie do informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.19.Terminowe i rzetelne za艂atwianie skarg i wniosk贸w klient贸w w zakresie prowadzonych spraw.20.Redakcja i aktualizacja oraz przekazywanie do publikacji na stronach BIP i stronie internetowej miasta informacji, kt贸rych publikacja wynika z przepis贸w prawa obowi膮zuj膮cych na stanowisku, a tak偶e z Zarz膮dze艅 Burmistrza Miasta. 21.Prowadzenie innych spraw na polecenie prze艂o偶onych.
Urz膮d Miasta w Jedlinie-Zdroju - 2017-08-30 - Jedlina-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)