Praca Urząd Miasta i Gminy Lądek Zdrój - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy Urząd Miasta i Gminy Lądek Zdrój, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 3 ofert pracy Urząd Miasta i Gminy Lądek Zdrój.

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ I SOŁECTW - od 2 250 PLN

1.Wykonywanie zadań z zakresu obsługi Rady Miejskiej Lądka-Zdroju. 2. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi sołectw.3.Pełnienie funkcji redaktora BIP - publikowanie informacji publicznych związanych z działalnością Rady Miejskiej, wydziałów UMiG w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Lądek-Zdrój;4. Odbieranie i wysyłanie korespondencji za pomocą platformy epuap5.Prowadzenie rejestru umów
Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój - 2019-01-17 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA DS. DROGOWNICTWA I INWESTYCJI - od 3 000 PLN

Preferowane wykształcenie z zakresu budownictwa ogólnego lub drogownictwa.Zakres obowiązków wyszczególniony w zarządzeniu nr 0050.129.2017 Burmistrza Lądka-Zdroju z dnia 03 lipca 2017 r. w sprawie naboru na stanowisko ds.drogownictwa i inwestycji w Urzędzie Miasta i Gminy Lądek-Zdrój
Urząd Miasta i Gminy Lądek Zdrój - 2017-07-04 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 750 PLN

1. Prowadzenie egzekucji administracyjnej należności gminnych,2. Prowadzenie spraw związanych z egzekucją z należności cywilno-prawnych,3. Prowadzenie postępowań zabezpieczających należności (wpis hipoteki przymusowej, wpis do rejestru zastawów skarbowych),4. Wpisywanie dłużników do KRD (Krajowego Rejestru Długów),5. Przygotowywanie tytułów wykonawczych oraz realizacja czynności egzekucyjnych na ich podstawie w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6. Przeprowadzenie postępowań w zakresie uzyskania od uczestników postępowania, od organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych im podległych lub podporządkowanych, a także innych podmiotów, informacji i wyjaśnień niezbędnych do przeprowadzenia egzekucji administracyjnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,7. Prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących zgłoszonych zarzutów do tytułu wykonawczego na opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,8. Prowadzenie postępowań w sprawie zwolnienia, umorzenia, odroczenia, rozłożenia na raty płatności opłaty uzdrowiskowej i opłaty miejscowej,9. Prowadzenie postępowań w sprawie umorzeń, odroczeń oraz rozłożeń na raty płatności opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,10. Sporządzanie informacji o skutkach udzielonych umorzeń, odroczeń, rozłożeń płatności w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłaty uzdrowiskowej, opłaty miejscowej,11. Prowadzenie postępowań w sprawie umorzeń, odroczeń oraz rozłożeń na raty należności cywilno-prawnych,12. Prowadzenie kontroli podatkowych wraz z pracownikiem ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych oraz kontroli podatkowych,13. Zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. poboru podatków i opłat lokalnych podczas jego nieobecności oraz pracownika na stanowisku ds. obsługi kasowej.
Urząd Miasta i Gminy Lądek Zdrój - 2015-12-08 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)