Praca SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - oferty pracy (2)
- rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami,- dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego,- przygotowanie rozk艂adu materia艂u,- poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru,- informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, - prawid艂owa organizacja procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w,- prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych,- przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole,- dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu,- dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋,- aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego,- tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w,- zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych,- przestrzeganie tajemnicy s艂u偶bowej,- praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-13 - Legionowo (mazowieckie)
- rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami,- dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego,- przygotowanie rozk艂adu materia艂u,- poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru,- informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, - prawid艂owa organizacja procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w,- prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych,- przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole,- dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu,- dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋,- aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego,- tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w,- zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych,- przestrzeganie tajemnicy s艂u偶bowej,- praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-13 - Legionowo (mazowieckie)
- rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami,- dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego,- przygotowanie rozk艂adu materia艂u,- poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru,- informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, - prawid艂owa organizacja procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w,- prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych,- przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole,- dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu,- dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋,- aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego,- tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w,- zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych,- przestrzeganie tajemnicy s艂u偶bowej,- praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-13 - Legionowo (mazowieckie)
- rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami,- dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego,- przygotowanie rozk艂adu materia艂u,- poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru,- informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, - prawid艂owa organizacja procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w,- prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych,- przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole,- dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu,- dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋,- aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego,- tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w,- zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych,- przestrzeganie tajemnicy s艂u偶bowej,- praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-13 - Legionowo (mazowieckie)
- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami zaj臋膰 edukacyjnych,- realizowanie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami zintegrowanych dzia艂a艅 i zaj臋膰 okre艣lonych w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym,- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami pracy wychowawczej z uczniami niepe艂nosprawnymi oraz niedostosowanymi spo艂ecznie i zagro偶onymi niedostosowaniem spo艂ecznym,- udzielanie pomocy nauczycielom prowadz膮cym zaj臋cia edukacyjne,-zebranie dokumentacji dotycz膮cej uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego i zapoznanie si臋 z ni膮, udost臋pnianie jej nauczycielom prowadz膮cym prac臋 w danym oddziale klasowym,- przygotowanie wst臋pnej diagnozy uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego na podstawie wywiadu z rodzicami i obserwacji uczni贸w oraz orzecze艅 z poradni,- przygotowanie pomocy dydaktycznych dla uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie w celu zrozumienia tre艣ci programowych z danego przedmiotu,- kierowanie uczni贸w o specjalnych potrzebach edukacyjnych na badania specjalistyczne w porozumieniu z nauczycielem prowadz膮cym i rodzicami.- Zadania s膮 realizowane przy wsp贸艂pracy z: nauczycielami, rodzicami, piel臋gniark膮 szkoln膮, organami szko艂y i instytucjami pozaszkolnymi, s膮dem rodzinnym, z poradniami psychologiczno pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi w zakresie konsultacji form i metod pomocy udzielanej uczniom oraz w zakresie specjalistycznej diagnozy w indywidualnych przypadkach
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-12 - Legionowo (mazowieckie)
- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami zaj臋膰 edukacyjnych,- realizowanie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami zintegrowanych dzia艂a艅 i zaj臋膰 okre艣lonych w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym,- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami pracy wychowawczej z uczniami niepe艂nosprawnymi oraz niedostosowanymi spo艂ecznie i zagro偶onymi niedostosowaniem spo艂ecznym,- udzielanie pomocy nauczycielom prowadz膮cym zaj臋cia edukacyjne,-zebranie dokumentacji dotycz膮cej uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego i zapoznanie si臋 z ni膮, udost臋pnianie jej nauczycielom prowadz膮cym prac臋 w danym oddziale klasowym,- przygotowanie wst臋pnej diagnozy uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego na podstawie wywiadu z rodzicami i obserwacji uczni贸w oraz orzecze艅 z poradni,- przygotowanie pomocy dydaktycznych dla uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie w celu zrozumienia tre艣ci programowych z danego przedmiotu,- kierowanie uczni贸w o specjalnych potrzebach edukacyjnych na badania specjalistyczne w porozumieniu z nauczycielem prowadz膮cym i rodzicami.- Zadania s膮 realizowane przy wsp贸艂pracy z: nauczycielami, rodzicami, piel臋gniark膮 szkoln膮, organami szko艂y i instytucjami pozaszkolnymi, s膮dem rodzinnym, z poradniami psychologiczno pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi w zakresie konsultacji form i metod pomocy udzielanej uczniom oraz w zakresie specjalistycznej diagnozy w indywidualnych przypadkach
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-12 - Legionowo (mazowieckie)
- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami zaj臋膰 edukacyjnych,- realizowanie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami zintegrowanych dzia艂a艅 i zaj臋膰 okre艣lonych w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym,- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami pracy wychowawczej z uczniami niepe艂nosprawnymi oraz niedostosowanymi spo艂ecznie i zagro偶onymi niedostosowaniem spo艂ecznym,- udzielanie pomocy nauczycielom prowadz膮cym zaj臋cia edukacyjne,-zebranie dokumentacji dotycz膮cej uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego i zapoznanie si臋 z ni膮, udost臋pnianie jej nauczycielom prowadz膮cym prac臋 w danym oddziale klasowym,- przygotowanie wst臋pnej diagnozy uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego na podstawie wywiadu z rodzicami i obserwacji uczni贸w oraz orzecze艅 z poradni,- przygotowanie pomocy dydaktycznych dla uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie w celu zrozumienia tre艣ci programowych z danego przedmiotu,- kierowanie uczni贸w o specjalnych potrzebach edukacyjnych na badania specjalistyczne w porozumieniu z nauczycielem prowadz膮cym i rodzicami.- Zadania s膮 realizowane przy wsp贸艂pracy z: nauczycielami, rodzicami, piel臋gniark膮 szkoln膮, organami szko艂y i instytucjami pozaszkolnymi, s膮dem rodzinnym, z poradniami psychologiczno pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi w zakresie konsultacji form i metod pomocy udzielanej uczniom oraz w zakresie specjalistycznej diagnozy w indywidualnych przypadkach
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-12 - Legionowo (mazowieckie)
- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami zaj臋膰 edukacyjnych,- realizowanie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami zintegrowanych dzia艂a艅 i zaj臋膰 okre艣lonych w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym,- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami pracy wychowawczej z uczniami niepe艂nosprawnymi oraz niedostosowanymi spo艂ecznie i zagro偶onymi niedostosowaniem spo艂ecznym,- udzielanie pomocy nauczycielom prowadz膮cym zaj臋cia edukacyjne,-zebranie dokumentacji dotycz膮cej uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego i zapoznanie si臋 z ni膮, udost臋pnianie jej nauczycielom prowadz膮cym prac臋 w danym oddziale klasowym,- przygotowanie wst臋pnej diagnozy uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego na podstawie wywiadu z rodzicami i obserwacji uczni贸w oraz orzecze艅 z poradni,- przygotowanie pomocy dydaktycznych dla uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie w celu zrozumienia tre艣ci programowych z danego przedmiotu,- kierowanie uczni贸w o specjalnych potrzebach edukacyjnych na badania specjalistyczne w porozumieniu z nauczycielem prowadz膮cym i rodzicami.- Zadania s膮 realizowane przy wsp贸艂pracy z: nauczycielami, rodzicami, piel臋gniark膮 szkoln膮, organami szko艂y i instytucjami pozaszkolnymi, s膮dem rodzinnym, z poradniami psychologiczno pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi w zakresie konsultacji form i metod pomocy udzielanej uczniom oraz w zakresie specjalistycznej diagnozy w indywidualnych przypadkach
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-12 - Legionowo (mazowieckie)
- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami zaj臋膰 edukacyjnych,- realizowanie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami zintegrowanych dzia艂a艅 i zaj臋膰 okre艣lonych w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym,- prowadzenie wsp贸lnie z innymi nauczycielami i specjalistami pracy wychowawczej z uczniami niepe艂nosprawnymi oraz niedostosowanymi spo艂ecznie i zagro偶onymi niedostosowaniem spo艂ecznym,- udzielanie pomocy nauczycielom prowadz膮cym zaj臋cia edukacyjne,-zebranie dokumentacji dotycz膮cej uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego i zapoznanie si臋 z ni膮, udost臋pnianie jej nauczycielom prowadz膮cym prac臋 w danym oddziale klasowym,- przygotowanie wst臋pnej diagnozy uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego na podstawie wywiadu z rodzicami i obserwacji uczni贸w oraz orzecze艅 z poradni,- przygotowanie pomocy dydaktycznych dla uczni贸w posiadaj膮cych orzeczenie w celu zrozumienia tre艣ci programowych z danego przedmiotu,- kierowanie uczni贸w o specjalnych potrzebach edukacyjnych na badania specjalistyczne w porozumieniu z nauczycielem prowadz膮cym i rodzicami.- Zadania s膮 realizowane przy wsp贸艂pracy z: nauczycielami, rodzicami, piel臋gniark膮 szkoln膮, organami szko艂y i instytucjami pozaszkolnymi, s膮dem rodzinnym, z poradniami psychologiczno pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi w zakresie konsultacji form i metod pomocy udzielanej uczniom oraz w zakresie specjalistycznej diagnozy w indywidualnych przypadkach
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-12 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Rzetelne realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami, dba艂o艣膰 o prawid艂owy przebieg procesu dydaktycznego, przygotowanie rozk艂adu materia艂u, dba艂o艣膰 o powierzony sprz臋t, 艣rodki dydaktyczne, urz膮dzenia i materia艂y niezb臋dne do prowadzenia zaj臋膰, estetyk臋 i wystr贸j pomieszcze艅 i korytarzy szkolnych, poznanie osobowo艣ci, warunk贸w 偶ycia i stanu zdrowia uczni贸w, stymulowanie ich rozwoju psychofizycznego, poznawanie i kszta艂towanie uzdolnie艅, zainteresowa艅 oraz pozytywnych cech charakteru, udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w, informowanie rodzic贸w i uczni贸w, a tak偶e rad臋 pedagogiczn膮 o osi膮gni臋ciach edukacyjnych swoich uczni贸w, prawid艂ow膮 organizacj臋 procesu dydaktycznego, m.in. wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pe艂nej realizacji wybranego programu nauczania, wyb贸r optymalnych form organizacyjnych i metod nauczania w celu maksymalnego u艂atwienia uczniom zrozumienia istoty realizowanych zagadnie艅, motywowanie uczni贸w do aktywnego udzia艂u w lekcji, formu艂owania w艂asnych opinii i s膮d贸w; wyb贸r odpowiedniego podr臋cznika i poinformowanie o nim uczni贸w, prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przebiegu nauczania, zaj臋膰 dodatkowych, przestrzeganie zapis贸w regulamin贸w wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w szkole, w przypadku nauczyciela oddzia艂u przedszkolnego planowanie i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczo dydaktycznych w oparciu o wybrany program wychowania przedszkolnego oraz przeprowadzanie obserwacji pedagogicznej zako艅czonej analiz膮 i ocen膮 gotowo艣ci dziecka do podj臋cia nauki w szkole (diagnoza przedszkolna), w przypadku ucznia posiadaj膮cego opini臋 lub orzeczenie o potrzebie kszta艂cenia specjalnego dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia na podstawie tej opinii lub orzeczenia, w przypadku ucznia, kt贸remu przyznano nauczanie indywidualne opracowanie planu wynikowego z danego przedmiotu i dostosowanie wymaga艅 edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia, obowi膮zek uczestnictwa w przeprowadzaniu sprawdzianu 贸smoklasisty, wspieranie uczni贸w i 艣wiadczenie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w trakcie bie偶膮cej pracy z uczniem, dostosowanie form i metod kszta艂cenia do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych uczni贸w maj膮cych trudno艣ci adaptacyjne i komunikacyjne zwi膮zane z wcze艣niejszym kszta艂ceniem za granic膮, poprzez opracowanie indywidualnych plan贸w pracy z uczniem z danego przedmiotu, dbanie o 偶ycie, zdrowie i bezpiecze艅stwo uczni贸w podczas zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋, prawid艂owa realizacja program贸w nauczania i d膮偶enie do osi膮gania w tym zakresie jak najlepszych wynik贸w, aktywny udzia艂 w wewn膮trzszkolnym doskonaleniu nauczycieli oraz podejmowanie zewn臋trznych form doskonalenia zawodowego, tworzenie warunk贸w do aktywnego i tw贸rczego udzia艂u uczni贸w w procesie dydaktyczno wychowawczym poprzez wdra偶anie do samodzielnego my艣lenia, uczenia si臋 i dzia艂ania, kszta艂towanie umiej臋tno艣ci dobrze zorganizowanej pracy indywidualnej i zespo艂owej; rozwijanie zainteresowa艅 uczni贸w poprzez indywidualizacj臋 pracy tych uczni贸w i przygotowanie ich do konkurs贸w, zachowanie bezstronno艣ci w ocenie uczni贸w, informowanie uczni贸w i ich rodzic贸w o ocenach bie偶膮cych, klasyfikacyjnych i rocznych uzyskiwanych przez uczni贸w, o post臋pach w nauce, osi膮gni臋ciach lub trudno艣ciach w nauce i niepowodzeniach szkolnych, sporz膮dzanie planu wynikowego i wymaga艅 edukacyjnych nauczanych zaj臋膰 edukacyjnych dla poszczeg贸lnych oddzia艂贸w klasowych, aktywny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej, zespo艂贸w zadaniowych, zespo艂贸w przedmiotowych, zespo艂贸w KZN, wyb贸r programu nauczania oraz podr臋cznika spo艣r贸d dopuszczonych do u偶ytku szkolnego oraz przedstawienie ich radzie pedagogicznej, indywidualizowanie pracy z uczniem na zaj臋ciach edukacyjnych odpowiednio do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz mo偶liwo艣ci psychofizycznych ucznia. Praca nauczyciela powinna cechowa膰 si臋 bezstronno艣ci膮 i obiektywizmem w ocenie uczni贸w, podmiotowym i sprawiedliwym ich traktowaniem, indywidualnym podej艣ciem do spraw ka偶dego ucznia. Nauczyciel ma obowi膮zek zachowania tajemnicy informacji uzyskiwanych od wychowawc贸w, rodzic贸w, pedagoga szkolnego, dyrektora lub z innych 藕r贸de艂 dotycz膮cych spraw osobistych i rodzinnych ucznia.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2021-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Realizowanie zada艅 zwi膮zanych z powierzonym stanowiskiem oraz podstawowymi zadaniami szko艂y: dydaktyczn膮, wychowawcz膮, opieku艅cz膮, w tym zadania zwi膮zane z zapewnieniem bezpiecze艅stwa uczniom w czasie zaj臋膰 organizowanych przez szko艂臋 w wymiarze okre艣lonym nadrz臋dnymi przepisami.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-12-01 - Legionowo (mazowieckie)
- prowadzenie zaj臋膰 dydaktycznych, wychowawczych i opieku艅czych bezpo艣rednio z wychowankami albo na ich rzecz, zgodnie z podstaw膮 programow膮;- wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka, jego zdolno艣ci i zainteresowa艅,- prowadzenie obserwacji pedagogicznych/diagnozy pedagogicznej maj膮cych na celu poznanie i zabezpieczenie potrzeb rozwojowych dzieci, dokonywanie ewaluacji rozwoju dziecka oraz dokumentowanie tych dzia艂a艅,- stosowanie tw贸rczych i efektywnych metod nauczania i wychowania,- dostosowanie metod, form pracy i zagospodarowanie przestrzeni edukacyjnej do potrzeb, mo偶liwo艣ci i zainteresowa艅 dzieci,- przestrzeganie zasad dotycz膮cych bezpiecze艅stwa dzieci podczas zaj臋膰 i zabaw w budynku szko艂y oraz poza nim, podczas spacer贸w, wycieczek, itp.,- uczestniczenie w uroczysto艣ciach i przedsi臋wzi臋ciach z dzie膰mi i na rzecz dzieci z przyj臋tego harmonogramu uroczysto艣ci i imprez szkolnych,- wsp贸艂praca ze specjalistami 艣wiadcz膮cymi kwalifikowan膮 pomoc psychologiczno pedagogiczn膮, zdrowotn膮 i inn膮,- rzetelne i systematyczne oraz zgodne z obowi膮zuj膮cymi przepisami prowadzenie dokumentacji pedagogicznej oddzia艂u przedszkolnego,- dbanie o warsztat pracy przez gromadzenie pomocy dydaktycznych oraz troska o estetyk臋 powierzonej sali,- czynny udzia艂 w pracach rady pedagogicznej i zespo艂ach zadaniowych,- planowanie w艂asnego rozwoju zawodowego systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez aktywne uczestnictwo w r贸偶nych formach doskonalenia zawodowego,- realizacja zada艅 wynikaj膮cych z przydzielonych dodatkowych czynno艣ci nauczyciela wynikaj膮cych z zada艅 statutowych szko艂y,- zapewnianie dzieciom bezpiecznych i higienicznych warunk贸w zabawy, nauki i pracy,- tworzenie warunk贸w umo偶liwiaj膮cych osi膮gni臋cie gotowo艣ci szkolnej.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-10-15 - Legionowo (mazowieckie)
Uzgadnianie stanu ksi臋gowego 艣rodk贸w trwa艂ych, pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych (niskiej warto艣ci) i ksi臋gozbioru. Uzgadnianie z pracownikiem ds. p艂ac naliczonych sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczne, zdrowotne, fundusz pracy, podatek dochodowy od os贸b fizycznych. Wprowadzanie danych do programu ksi臋gowego zgodnie z zadekretowanymi dowodami ksi臋gowymi (ksi臋gowanie).Uzgadnianie danych (sprawdzanie) kont ksi臋gowych z ewidencj膮 dochod贸w i wydatk贸w na potrzeby sprawozdawczo艣ci. Rozliczanie inwentaryzacji (spis贸w z natury). Wykonywanie dodatkowych polece艅 prze艂o偶onego. Zast臋powanie g艂贸wnego ksi臋gowego i specjalisty do spraw p艂ac.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-09-08 - Legionowo (mazowieckie)
1.Realizacja programu kszta艂cenia, wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach, klasach i zespo艂ach (reguluje to arkusz organizacyjny szko艂y) osi膮gaj膮c w stopniu optymalnym cele szko艂y.2.Wzbogacanie w艂asnego warsztatu pracy przedmiotowej i wychowawczej. 3.Wspieranie swoj膮 postaw膮 i dzia艂aniami pedagogicznymi rozwoju psychofizycznego uczni贸w, ich zdolno艣ci i zainteresowa艅.4.Udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych, w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w.5.Bezstronne i obiektywne oraz sprawiedliwe ocenianie i traktowanie wszystkich uczni贸w.6.Prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-08-03 - Legionowo (mazowieckie)
1.Realizacja programu kszta艂cenia, wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach, klasach i zespo艂ach (reguluje to arkusz organizacyjny szko艂y) osi膮gaj膮c w stopniu optymalnym cele szko艂y.2.Wzbogacanie w艂asnego warsztatu pracy przedmiotowej i wychowawczej. 3.Wspieranie swoj膮 postaw膮 i dzia艂aniami pedagogicznymi rozwoju psychofizycznego uczni贸w, ich zdolno艣ci i zainteresowa艅.4.Udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych, w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w.5.Bezstronne i obiektywne oraz sprawiedliwe ocenianie i traktowanie wszystkich uczni贸w.6.Prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-08-03 - Legionowo (mazowieckie)
1.Realizacja programu kszta艂cenia, wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach, klasach i zespo艂ach (reguluje to arkusz organizacyjny szko艂y) osi膮gaj膮c w stopniu optymalnym cele szko艂y.2.Wzbogacanie w艂asnego warsztatu pracy przedmiotowej i wychowawczej. 3.Wspieranie swoj膮 postaw膮 i dzia艂aniami pedagogicznymi rozwoju psychofizycznego uczni贸w, ich zdolno艣ci i zainteresowa艅.4.Udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych, w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w.5.Bezstronne i obiektywne oraz sprawiedliwe ocenianie i traktowanie wszystkich uczni贸w.6.Prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-08-03 - Legionowo (mazowieckie)
1.Realizacja programu kszta艂cenia, wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach, klasach i zespo艂ach (reguluje to arkusz organizacyjny szko艂y) osi膮gaj膮c w stopniu optymalnym cele szko艂y.2.Wzbogacanie w艂asnego warsztatu pracy przedmiotowej i wychowawczej. 3.Wspieranie swoj膮 postaw膮 i dzia艂aniami pedagogicznymi rozwoju psychofizycznego uczni贸w, ich zdolno艣ci i zainteresowa艅.4.Udzielanie pomocy w przezwyci臋偶aniu niepowodze艅 szkolnych, w oparciu o rozpoznanie potrzeb uczni贸w.5.Bezstronne i obiektywne oraz sprawiedliwe ocenianie i traktowanie wszystkich uczni贸w.6.Prawid艂owe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-08-03 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracownik贸w szko艂y; prowadzenie teczek, akt osobowych pracownik贸w; tworzenie i wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentacji zwi膮zanej z dyscyplin膮 pracy: list obecno艣ci, ewidencji czasu pracy, rejestru zwolnie艅 lekarskich; kompletowanie wymaganych dokument贸w kandydat贸w do pracy; sporz膮dzanie umowy o prac臋 oraz rozwi膮zywanie um贸w o prac臋; wystawianie 艣wiadectw pracy oraz za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2020-01-17 - Legionowo (mazowieckie)
Wspomaganie dziecka z bareier膮 j臋zykow膮, pomoc w trakcie zaj臋膰. T艂umaczenie z polskiego na ukrai艅ski nie zrozumia艂ych zwrot贸w.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-09-27 - Legionowo (mazowieckie)
Utrzymanie czysto艣ci, 艂adu i porz膮dku w przydzielonym pomieszczeniu, pilnowanie porz膮dku na wyznaczonych korytarzach podczas przerw lekcyjnych wraz z wyznaczonym nauczycielen.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-07-30 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie teczek akt osobowych w/w pracownik贸w; nadz贸r nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez pracownik贸w; sporz膮dzanie umowy o prac臋 oraz rozwi膮zywanie um贸w o prac臋, wystawianie 艣wiadectw pracy oraz za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu, prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich pracownik贸w, naliczanie i kontrola urlop贸w wypoczynkowych oraz sporz膮dzanie plan贸w urlopowych; prowadzenie dokumentacji na awans zawodowy nauczycieli.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-06-12 - Legionowo (mazowieckie)
Uzgadnianie stanu ksi臋gowego 艣rodk贸w trwa艂ych, pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych (niskiej warto艣ci) i ksi臋gozbioru. Uzgadnianie z pracownikiem ds. p艂ac naliczonych sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczne, zdrowotne, fundusz pracy, podatek dochodowy od os贸b fizycznych. Wprowadzanie danych do programu ksi臋gowego zgodnie z zadekretowanymi dowodami ksi臋gowymi (ksi臋gowanie).Uzgadnianie danych (sprawdzanie) kont ksi臋gowych z ewidencj膮 dochod贸w i wydatk贸w na potrzeby sprawozdawczo艣ci. Rozliczanie inwentaryzacji (spis贸w z natury). Wykonywanie dodatkowych polece艅 prze艂o偶onego. Zast臋powanie g艂贸wnego ksi臋gowego i specjalisty do spraw p艂ac.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-05-10 - Legionowo (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi podczas zaj臋膰 lekcyjnych.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-01-25 - Legionowo (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi podczas zaj臋膰 lekcyjnych.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCI艃SKIEGO W LEGIONOWIE - 2019-01-14 - Legionowo (mazowieckie)