Praca M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 9 ofert pracy M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA.

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 3聽350 PLN

Przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 od klient贸w. Dbanie o dobre relacje z klientami i wizerunek firmy. Nadzorowanie pracy system贸w telemetrycznych. Obs艂uga aplikacji przeznaczonych do zarz膮dzania produktami telemetrycznymi. Przeprowadzanie szkole艅 dla pracownik贸w firmy i klient贸w. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy. Tworzenie dokumentacji technicznej. Przygotowywanie sprawozda艅 z wykonywanej pracy. Opracowywanie raport贸w i analiz. Podnoszenie kwalifikacji. Okres pr贸bny 3 miesi膮ce; godziny pracy: 7.00- 15.00
APATOR TELEMETRIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-05 - S艂upsk (pomorskie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 3聽200 PLN

1. Przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 od klient贸w. 2. Dbanie o dobre relacje z klientami i wizerunek firmy.3. Nadzorowanie pracy system贸w telemetrycznych.4. Obs艂uga aplikacji przeznaczonych do zarz膮dzania produktami telemetrycznymi.5. Przeprowadzanie szkole艅 dla pracownik贸w firmy i klient贸w.6. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy.7. Tworzenie dokumentacji technicznej.8. Przygotowywanie sprawozda艅 z wykonywanej pracy.9. Opracowywanie raport贸w i analiz.10. Podnoszenie kwalifikacji.Godz. pracy 7-15. Okres pr贸bny 3 miesi膮ce.
APATOR TELEMETRIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-11 - S艂upsk (pomorskie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 2聽780 PLN

Przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 od klient贸w. Dbanie o dobre relacje z klientami i wizerunek firmy. Nadzorowanie pracy system贸w telemetrycznych. Obs艂uga aplikacji przeznaczonych do zarz膮dzania produktami telemetrycznymi. Przeprowadzanie szkole艅 dla pracownik贸w firmy i klient贸w. Wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy. Tworzenie dokumentacji technicznej. Przygotowywanie sprawozda艅 z wykonywanej pracy. Opracowywanie raport贸w i analiz. Podnoszenie kwalifikacji. trzymiesi臋czny okres pr贸bny; godziny pracy: 7.00- 15.00
APATOR TELEMETRIA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-20 - S艂upsk (pomorskie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 2聽800 PLN

1. Diagnozowanie przyczyn i naprawa nieprawid艂owo dzia艂aj膮cych system贸w telemetrycznych 2. Nadzorowanie pracy system贸w telemetrycznych 3. Tworzenie dokumentacji technicznej 4. Przeprowadzanie szkole艅 dla pracownik贸w firmy i klient贸w 5. Obs艂uga aplikacji desktopowych, mobilnych i webowych przeznaczonych do wsp贸艂pracy z produktami telemetrycznymi 6. Dbanie o dobre relacje z klientami i wizerunek firmy 7. Przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 od klient贸w 8. Opracowywanie raport贸w i analiz; przewidywany okres zatrudnienia: okres pr贸bny trwania umowy - 3 miesi膮ce; godz. pracy 7-15
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2018-02-22 - S艂upsk (pomorskie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 4聽475 PLN

Bie偶膮cy nadz贸r i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpo艣rednie wsparcie klienta w zakresie obs艂ugi i u偶ytkowania system贸w teleinformatycznych, przyjmowanie zg艂osze艅 o awariach, incydentach oraz b艂edach, naprawa b艂臋d贸w podstawowych, przekazywanie b艂臋d贸w krytycznych w postaci "ticket贸w" do dzia艂u IT i bezpiecze艅stwa IT celem ich usuni臋cia oraz bie偶膮ce informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy b艂臋d贸w krytycznych.miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. MuchoborskaSala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 3聽996 PLN

Bie偶膮cy nadz贸r i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpo艣rednie wsparcie klienta w zakresie obs艂ugi i u偶ytkowania system贸w teleinformatycznych, przyjmowanie zg艂osze艅 o awariach, incydentach oraz b艂edach, naprawa b艂臋d贸w podstawowych, przekazywanie b艂臋d贸w krytycznych w postaci "ticket贸w" do dzia艂u IT i bezpiecze艅stwa IT celem ich usuni臋cia oraz bie偶膮ce informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy b艂臋d贸w krytycznych.Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Muchoborskasala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 2聽780 PLN

Przyjmowanie i rejestrowanie zg艂osze艅 od klient贸w. Udzielanie wyczerpuj膮cych odpowiedzi na zapytania klient贸w. Nadzorowanie pracy system贸w telemetrycznych. Diagnozowaie i naprawa nieprawid艂owo dzia艂aj膮cych system贸w telemetrycznych. Obs艂uga aplikacji mobilnych, desktopowych i webowych przeznaczonych do wsp贸艂pracy z produktami telemetrycznymi. Przeprowadzanie szkole艅 dla pracownik贸w firm i klient贸w z zakrasu obs艂ugi aplikacji przeznaczonych do wsp贸艂pracy z produktami telemetrycznymi. Opracowywanie raport贸w, analiz oraz dokumentacji zgodnie z zajmowanym stanowiskiem. Godziny pracy 7-15.
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-09-14 - S艂upsk (pomorskie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 4聽500 PLN

Bie偶膮cy nadz贸r i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpo艣rednie wsparcie klienta w zakresie obs艂ugi i u偶ytkowania system贸w teleinformatycznych, przyjmowanie zg艂osze艅 o awariach, incydentach oraz b艂edach, naprawa b艂臋d贸w podstawowych, przekazywanie b艂臋d贸w krytycznych w postaci "ticket贸w" do dzia艂u IT i bezpiecze艅stwa IT celem ich usuni臋cia oraz bie偶膮ce informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy b艂臋d贸w krytycznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

M艁ODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA - od 4聽250 PLN

Bie偶膮cy nadz贸r i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpo艣rednie wsparcie klienta w zakresie obs艂ugi i u偶ytkowania system贸w teleinformatycznych, przyjmowanie zg艂osze艅 o awariach, incydentach oraz b艂edach, naprawa b艂臋d贸w podstawowych, przekazywanie b艂臋d贸w krytycznych w postaci "ticket贸w" do dzia艂u IT i bezpiecze艅stwa IT celem ich usuni臋cia oraz bie偶膮ce informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy b艂臋d贸w krytycznych.Praca na czas okre艣lony : 15.10.2017 - 03.08.2018
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)