Praca MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 4 ofert pracy MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO.

MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO - od 2 200 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in. przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia; stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań; prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl; przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat; zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych; przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty; sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych; miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół; przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek; bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych; przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego; tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura; przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej; prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań; przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu. Na tym stanowisku wymagana będzie również znajomość m.in. następujących ustaw: 1.z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1260);2.Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1000);3.z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2018 poz. 994 z późn. zm.);4.z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1445); 5.z dnia 29 sierpnia 1997 roku ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. 2018 poz. 800 z późn. zm.) 6.z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2077 z późn. zm.) 7.z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579 z późn. zm.) 8.z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.) 9. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257 z późn. zm.) 10.Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) a także wiedza w zakresie: - Działalności Statutowej Związku Gmin Regionu Płockiego (Statut Związku Gmin Regionu Płockiego) - Znajomości specyfiki Gmin -Członków Związku Gmin Regionu Płockiego.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Praca w Biurze Związku Gmin Regionu Płockiego, Zglenickiego 42. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na parterze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-07 - Płock (mazowieckie)

MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO - od 2 200 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in.1) przyjmowanie i weryfikacja składanych deklaracji od właścicieli nieruchomości w zakresie prawidłowości ich wypełnienia;2) stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;3) prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4) obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań;5) prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;6) prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;7) bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami w systemie doc.pl;8) przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat;9) zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych;10) przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty;11) sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych;12) miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół;13) przygotowywanie danych do sprawozdań;14) przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek;15) bieżąca analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw i proponowanie zmian nimi wprowadzonych;16) przygotowywanie materiałów i opracowań dla Zgromadzenia oraz Zarządu Związku Gmin Regionu Płockiego;17) tworzenie, utrzymywanie i bieżąca aktualizacja portali internetowych i baz danych BIP w zakresie wyznaczonym dla Biura;18) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;19) prowadzenie postępowań do 30 tyś. euro zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych w zakresie prowadzonych zadań;20) przygotowywanie akt do archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami;wykonywanie innych czynności zaleconych przez Dyrektora Biura, Głównego Księgowego i kierownika działu
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-09-06 - Płock (mazowieckie)

MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO - od 2 000 PLN

Stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi. Prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w tym: a) bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami, b)prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników. Bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami. Dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie. Przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat oraz zaksięgowaniu kosztów egzekucyjnych potrąconych przez urząd skarbowy. Zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych. Przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty. Sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych. Miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół. Przygotowywanie danych do sprawozdań. Przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)

MŁODSZY REFERENT DS. WYMIARU I KSIĘGOWOŚCI OPŁATY GO - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. wymiaru i księgowości opłaty GO należy m.in.1)stała aktualizacja bazy danych rejestru ZGRP wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;2)prowadzenie ewidencji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w tym:a) bieżące księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami,b)prowadzenie na poszczególnych kontach podatników prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.3)prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i osób prawnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4)bieżąca kontrola terminowości dokonywania wpłat przez podatników;5)bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami;6)dokonywanie analizy stanu zaległości w opłacie;7)przygotowywanie informacji dla Zespołu finansowo księgowego w zakresie zwrotów nadpłat oraz zaksięgowaniu kosztów egzekucyjnych potrąconych przez urząd skarbowy;8)zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi wg procedur wewnętrznych;9)przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty oraz postanowień w sprawie zwrotu nadpłaconej opłaty;10)sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat bankowych;11)miesięczne sporządzanie zestawień i ich uzgodnień w zakresie zadań realizowanych przez zespół;12)przygotowywanie danych do sprawozdań;13)przygotowywanie zaświadczeń o dokonaniu wpłaty w przypadku zagubienia lub zniszczenia przez podatnika wydanego mu dowodu wpłaty na jego wniosek.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)