Praca MŁODSZY ANALITYK DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI) - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy MŁODSZY ANALITYK DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI), które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 2 ofert pracy MŁODSZY ANALITYK DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI).

MŁODSZY ANALITYK DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI) - od 7 700 PLN

Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; - zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; - procesowanie instrukcji przyjęcia i wypłaty kuponów oraz dywidend; - uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody; - wystawianie, monitorowanie oraz wyjaśnianie instrukcji rozliczeniowych/płatniczych do innych banków powierniczych oraz agentów rynkowych; - szkolenie i wprowadzanie nowych pracowników; - sprawdzanie instrukcji płatniczych przygotowanych przez młodszych stopniem specjalistów; - przygotowywanie statystyk ilości transakcji obsługiwanych w jednostce; - wykonywanie i koordynacja testów UAT zgodnie z wytycznymi biznesowymi; - aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; - zapewnienie efektywnego procesu Systemu Zarządzania Informacjami w ramach obsługiwanego obszaru, w razie potrzeby efektywny udział i komunikacja w telekonferencjach biznesowych - proaktywne działania kontrolne oraz wprowadzanie rozwiązań mających na celu ograniczenie ryzyka operacyjnego w procesach; - wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; - regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; - niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; - wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego; - udział w projektach biznesowych, wprowadzanie nowych klientów, dokumentowanie nowych procesów.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Warszawa (mazowieckie)