Praca KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 5 ofert pracy KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO.

KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 4 000 PLN

Zakres obowiązków:- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy- opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych- projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych- aktywne prowadzenie firmowych serwisów społecznościowych- współpraca z dostawcami i partnerami firmy- prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji- udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR-tworzenie oraz realizacja kampanii Social Media, w tym przygotowywanie treści-przygotowywanie treści bloga (komunikacja nowości, best practices)-przygotowywanie treści na landing pages i strony sprzedażowe
Butyjana.pl - 2019-10-07 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 2 250 PLN

Przygotowywanie ofert na stronie internetowej w języku rosyjskim i ukraińskim wraz z obsługą zamówień na rynek rosyjski i ukraiński. Zamawianie towaru na rynek rosyjski i ukraiński - sprzedaż hurtowa i detaliczna kawy.
K&S SZYMON JACKOWSKI - 2019-03-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 2 100 PLN

- przygotowanie strategii marketngowej promującej produkty/usługi firmy na rynku Wschodnim- przygotowanie materiałów reklamowych i ich integracja do serwisów marketingu internetowego- kontakt z klientami rosyjskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 2 200 PLN

Rozwój obszaru odpowiedzialnego za obszar e-commerce i digital marketingu, rozwój strategii i procesu obsługi dla kanału internet/mobile, odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego w kanale internet/mobile, analiza prowadzonych kampanii sprzedażowych, odpowiedzialność za kluczowe wskaźniki biznesowe - KPIs dla kanału internet/mobile,analiza rynku, konkurencji i trendów w obszarze e-commerce, codzienna współpraca z zwspołem handlowym, zespołem marketingu, dostawcami e-commerce, budowanie biznesowych relacji ze strategicznymi partnerami firmy, zarządzanie i rozwój projektów IT, diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z działaniem systemu e-commerce, uyrzymanie, parametryzacja i bieżąca obsługa systemu.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 1 950 PLN

Znajomość marketingu internetowego, umiejętność tworzenia kampanii reklamowych i doświadczenie w optymalizacji sieci Facebook, Instagram, Linkedin. Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Doświadczenie zawodowe 3 lata.
MIRALDI Sp.z o.o. - 2016-01-18 - Ząbki (mazowieckie)