Praca EKSPERT DS. WSPARCIA OBSŁUGI KLIENTÓW BANKOWOŚCI PRYWATNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy EKSPERT DS. WSPARCIA OBSŁUGI KLIENTÓW BANKOWOŚCI PRYWATNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI), które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy EKSPERT DS. WSPARCIA OBSŁUGI KLIENTÓW BANKOWOŚCI PRYWATNEJ K/M (J. ANGIELSKI, J. HINDI).
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Udział w migracji procesu obsługi klienta dla Citi Private Bank EMEA do Polski; - Dostarczanie usługi zarządzania majątkiem klientów CITI PRIVATE BANK, korzystając z wskazówek zespołów bankierów; - Zarządzanie i realizacja transakcji klientów biznesowych i indywidualnych, produktów bankowych, kredytowych i inwestycyjnych. Upewnianie się, że transakcje są realizowane w ramach standardów audytu i zgodności, a także terminowo; - Egzekwowanie zasad i procedur bankowych w celu zapewnienia integralności operacyjnej przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu zadowolenia klientów; - Aktywny udział w usprawnianiu procesów związanych z usługami; - Odpowiednia ocena ryzyka przy podejmowaniu decyzji biznesowych, wykazując szczególną troskę o reputację firmy, oraz ochronę Citigroup, jej klientów i aktywów, kierując się przestrzeganiem obowiązujących zasad i przepisów, przestrzegając Polityki, stosując rzetelny etyczny osąd dotyczący zachowania osobistego, postępowania oraz praktyk biznesowych oraz przejrzyste eskalowanie, zarządzanie i zgłaszanie problemów kontrolnych; - Aktywny udział w zwiększaniu efektywności procesów oraz dostarczaniu zmian; - Procesowanie wszystkich instrukcji klientów w sposób profesjonalny i czasowy, które mogą dotyczyć przelewów wewnętrznych/zewnętrznych, potwierdzeń transakcji na papierach wartościowych itp.; - Dzienne zarządzanie gotówką i rozwiązywanie związanych z tym problemów; - Umiejętność procesowania transakcji w obrębie szerokiej gamy produktów Citi; - Wprowadzanie instrukcji kupna/sprzedaży akcji i obligacji; - Organizowanie i śledzenie zadań, monitorowanie zaległych/oczekujących instrukcji w celu zapewnienia czasowego wykonania; - Procesowanie rachunków z kart kredytowych klientów oraz przechowywanie kopii; - Przestrzeganie regulacji zewnętrznych, jak również wewnętrznych polityk Citi oraz wymogów AML (przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu); - Zgłaszanie potencjalnych nielegalnych/podejrzanych transakcji w sposób wymagany przez regulacje i procedury kontrolne; - Rozwijanie bazy wiedzy i umiejętności poprzez wewnętrzne szkolenia i kursy; - Minimalizowanie ryzyka operacyjnego poprzez odpowiednią kontrolę i przestrzeganie.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Warszawa (mazowieckie)