Praca BB/SPECJALISTA DS. INWESTYCJI MIEJSKICH - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy BB/SPECJALISTA DS. INWESTYCJI MIEJSKICH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy BB/SPECJALISTA DS. INWESTYCJI MIEJSKICH.

BB/SPECJALISTA DS. INWESTYCJI MIEJSKICH - 2聽000 - 4聽000 PLN

1.Przygotowywanie dokument贸w aplikacyjnych o dofinansowanie zada艅 gminy ze 艣rodk贸w pomocowych, w tym: 1)kompletowanie dokumentacji wymaganej przez instytucje po艣rednicz膮ce w przyznawaniu 艣rodk贸w,2)bie偶膮ce konsultacje z instytucjami po艣rednicz膮cymi w przyznawaniu 艣rodk贸w pomocowych w zakresie wymog贸w formalnych.2.Gromadzenie informacji oraz analiza danych dotycz膮cych dost臋pnych funduszy i program贸w pomocowych z UE i innych 藕r贸de艂.3.Prowadzenie spraw zwi膮zanych ze sta艂ym monitorowaniem i nadzorowaniem realizacji proces贸w inwestycyjnych w mie艣cie.4.Reprezentowanie inwestora w ca艂ym procesie inwestycyjnym w okresie realizacji zadania, gwarancji i r臋kojmi.5.Udzia艂 w naradach technicznych dotycz膮cych opracowywanej dokumentacji przedprojektowej (za艂o偶enie inwestycyjne, koncepcje funkcjonalno-przestrzenne, orzeczenia techniczne i ekspertyzy, wyceny wska藕nikowe, studia wykonalno艣ci, inwentaryzacje budowlane, badania geotechniczne itp.) oraz wnoszenie opinii i uwag do tej dokumentacji.6.Udzia艂 w naradach technicznych dotycz膮cych opracowywanej dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru rob贸t, kosztorysy inwestorskie, przedmiary rob贸t, programy funkcjonalno-u偶ytkowe) oraz wnoszenie opinii i uwag do tej dokumentacji.7.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przygotowaniem i realizacj膮 zam贸wienia publicznego dotycz膮cego inwestycji miejskich:1)ustalanie warto艣ci zam贸wienia publicznego,2)przygotowanie wniosku o przeprowadzenie zam贸wienia publicznego,3)wsp贸艂praca z pracownikiem na stanowisku ds. zam贸wie艅 publicznych przy opracowaniu projektu umowy oraz wk艂adu rzeczowego i finansowego inwestycji,4)udzia艂 w pracach komisji przetargowej,5)nadzorowanie realizacji um贸w,6)bie偶膮ce kontrolowanie wydatk贸w zwi膮zanych realizacj膮 um贸w,7)sprawdzanie i opisywanie faktur.8.Przygotowywanie projekt贸w um贸w na poszczeg贸lne etapy realizacji inwestycji, tj.: nadz贸r inwestorski (inwestor zast臋pczy, inspektor nadzoru itp.), wykonanie rob贸t, dostaw臋, nadz贸r autorski.9.Wykonywanie zada艅 spoczywaj膮cych na inwestorze wynikaj膮cych z Prawa budowlanego dotycz膮cych rozpocz臋cia i zako艅czenia inwestycji:1)zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w i instytucji o rozpocz臋ciu rob贸t,2)zg艂oszenie przej臋cia obowi膮zk贸w przez kierownika budowy i inspektor贸w nadzoru inwestorskiego,3)przekazanie wykonawcy dokumentacji projektowej i terenu budowy,4)wsp贸艂praca z wykonawcami i inwestorami zast臋pczymi przy opracowywaniu i aktualizacji harmonogram贸w rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji,5)wizytowanie bud贸w i udzia艂 w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji,6)kontrolowanie przebiegu realizacji inwestycji, 7)przygotowywanie aneks贸w do um贸w zawartych z uczestnikami procesu inwestycyjnego,8)uczestniczenie w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych,9)sprawdzanie kompletno艣ci dokument贸w dotycz膮cych p艂atno艣ci (formularze rozlicze艅, wyceny, protoko艂y konieczno艣ci, protoko艂y odbioru rob贸t, ksi膮偶ki obmiar贸w itp.) przygotowywanie dokumentacji umo偶liwiaj膮cej rozliczenie inwestycji (protok贸艂 odbioru ko艅cowego, dokumentacja powykonawcza),10)zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zako艅czeniu rob贸t i/lub uzyskanie decyzji pozwolenia na u偶ytkowanie zrealizowanych obiekt贸w,11)uczestniczenie w przegl膮dach w okresie gwarancji i r臋kojmi oraz w odbiorach pogwarancyjnych zrealizowanych obiekt贸w,12)nadzorowanie realizacji um贸w i rozlicze艅 z inwestorami zast臋pczymi, nadzorem autorskim, inspektorami nadzoru inwestorskiego.10.Przygotowywanie informacji o przebiegu przygotowania dokumentacji pod planowane inwestycje oraz sprawozda艅 i informacji z przebiegu realizacji inwestycji.11.Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z realizacj膮 inwestycji oraz rozliczeniem pozyskanych 艣rodk贸w ze 藕r贸de艂 pozabud偶etowych zgodnie z przepisami i wytycznymi instytucji dotuj膮cych (m.in. sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰) - wsp贸艂praca w tym zakresie z referatem finans贸w i bud偶etu.12.Sporz膮dzanie dokument贸w PT i OT wynikaj膮cych z wykonanych zada艅.13.Bie偶膮ca wsp贸艂praca z instytucjami dotuj膮cymi.14.Przygotowywanie projekt贸w akt贸w prawnych oraz informacji i materia艂贸w dla Burmistrza Miasta, Rady Miasta i Komisji Rady w zakresie prowadzonych spraw. 15.Prowadzenie sprawozdawczo艣ci statystycznej w zakresie prowadzonych spraw.16.Zapewnienie terminowego i rzetelnego za艂atwiania spraw oraz prawid艂owo艣ci prawnej i kompletno艣ci akt prowadzonych spraw, w szczeg贸lno艣ci:1)prowadzenie do ka偶dego zakresu spraw aktualnego zbioru akt贸w prawnych,2)prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cym jednolitym rzeczowym wykazem akt, prawid艂owe znakowanie spraw i za艂膮cznik贸w, prowadzenie do ka偶dego zakresu spraw spis贸w spraw,3)przestrzeganie wynikaj膮cych z przepis贸w prawa i regulamin贸w zasad ochrony danych osobowych,4)przestrzegania przepis贸w dotycz膮cych archiwizowania prowadzonej dokumentacji spraw,przekazywanie do archiwum urz臋du akt sprawy ostatecznie za艂atwionych w terminie zgodnym z obowi膮zuj膮cymi przepisami na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego sporz膮dzonego w porz膮dku wynikaj膮cym z kolejno艣ci hase艂 klasyfikacyjnych jednolitego rzeczowego wykazu akt.17.Realizacja i odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe stosowanie przepis贸w ustawy o op艂acie skarbowej w zakresie prowadzonych spraw.18.Realizacja przepis贸w ustawy o dost臋pie do informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.19.Terminowe i rzetelne za艂atwianie skarg i wniosk贸w klient贸w w zakresie prowadzonych spraw.20.Redakcja i aktualizacja oraz przekazywanie do publikacji na stronach BIP i stronie internetowej miasta informacji, kt贸rych publikacja wynika z przepis贸w prawa obowi膮zuj膮cych na stanowisku, a tak偶e z Zarz膮dze艅 Burmistrza Miasta. 21.Prowadzenie innych spraw na polecenie prze艂o偶onych.
Urz膮d Miasta w Jedlinie-Zdroju - 2017-08-30 - Jedlina-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)