Praca STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA DOWODÓW OSOBISTYCH W REFERACIE DOWODÓW OSOBISTYCH W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA DOWODÓW OSOBISTYCH W REFERACIE DOWODÓW OSOBISTYCH W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA DOWODÓW OSOBISTYCH W REFERACIE DOWODÓW OSOBISTYCH W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW.

STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA DOWODÓW OSOBISTYCH W REFERACIE DOWODÓW OSOBISTYCH W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań obywatelskich z zakresu obsługi dowodów osobistych.Ważniejsze zadania: Obsługa wniosków dowodowych w aplikacji ŹRÓDŁO w module Rejestru Dowodów Osobistych (RDO): - przyjmowanie wniosków o wydanie nowego dowodu osobistego, - realizacja wniosków dowodowych przesłanych drogą elektroniczną przez platformę e-PUAP, - weryfikacja danych z wniosku z danymi zawartymi w rejestrze PESEL oraz dokumentacją zgromadzoną w kopertach dowodowych, - skanowanie i przesyłanie danych do Systemu Personalizacji Dokumentów (CPD), - przesyłanie zleceń do właściwego USC celem usunięcia niezgodności danych osobowych; Nadawanie numeru PESEL na podstawie przepisów szczególnych; Obsługa dowodów osobistych: - przyjmowanie, wydawanie (również poza siedzibą organu gminy) oraz unieważnianie dowodów osobistych, - przyjmowanie zgłoszeń utraty/uszkodzenia dowodu osobistego w formie papierowej i elektronicznej, - przyjmowanie zgłoszeń zawieszenia bądź cofnięcia zawieszenia certyfikatów w formie papierowej i elektronicznej, - przesyłanie do Systemu Informacyjnego Schengen informacji o utracie dowodu osobistego unieważnionego wcześniej z powodu zmiany danych, - przygotowywanie projektu decyzji odmownej wydania dowodu osobistego; Zakładanie kopert dowodowych dla osób wyrabiających dowód osobisty po raz pierwszy w naszej gminie; Łączenie aktualnej dokumentacji dowodowej z dokumentacją wcześniejszą, już istniejącą; Udostępnianie danych z RDO oraz zgromadzonej dokumentacji dowodowej; Wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistych i RDO; Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/704.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-12-10 - Słupsk (pomorskie)