Praca SPECJALISTA INFOLINII TECHNICZNEJ W CENTRUM OBS艁UGI AKCEPTANTA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA INFOLINII TECHNICZNEJ W CENTRUM OBS艁UGI AKCEPTANTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy SPECJALISTA INFOLINII TECHNICZNEJ W CENTRUM OBS艁UGI AKCEPTANTA.

SPECJALISTA INFOLINII TECHNICZNEJ W CENTRUM OBS艁UGI AKCEPTANTA - 2聽600 - 3聽000 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za: zdaln膮 (telefon, mail, livechat) obs艂ug臋 klient贸w biznesowych (Akceptant贸w) w zakresie diagnozowania wyst臋puj膮cych problem贸w technicznych na terminalach p艂atniczych (POS) i instrukta偶 klient贸w podczas wykonywania operacji p艂atniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: p艂atno艣ci elektronicznych, system贸w lojalno艣ciowych, do艂adowa艅 GSM oraz p艂atno艣ci za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZE艃 ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EP艁ATNO艢CI SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-06-06 - Taj臋cina (podkarpackie)

SPECJALISTA INFOLINII TECHNICZNEJ W CENTRUM OBS艁UGI AKCEPTANTA - od 2聽500 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za:zdaln膮 (telefon, mail, livechat) obs艂ug臋 klient贸w biznesowych (Akceptant贸w) w zakresie diagnozowania wyst臋puj膮cych problem贸w technicznych na terminalach p艂atniczych (POS) i instrukta偶 klient贸w podczas wykonywania operacji p艂atniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: p艂atno艣ci elektronicznych, system贸w lojalno艣ciowych, do艂adowa艅 GSM oraz p艂atno艣ci za rachunki domowe.My proponujemy: umow臋 o prac臋, atrakcyjne wynagrodzenie, prac臋 w m艂odym, dynamicznym zespole, program wdro偶enia i opiek臋 mentora, stanowisko z mo偶liwo艣ci膮 awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnosz膮ce kwalifikacje, pakiet 艣wiadcze艅 pozap艂acowych.
CENTRUM ROZLICZE艃 ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EP艁ATNO艢CI SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-12-06 - Taj臋cina (podkarpackie)

SPECJALISTA INFOLINII TECHNICZNEJ W CENTRUM OBS艁UGI AKCEPTANTA - od 2聽500 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za: zdaln膮 (telefon, mail, livechat) obs艂ug臋 klient贸w biznesowych (Akceptant贸w) w zakresie diagnozowania wyst臋puj膮cych problem贸w technicznych na terminalach p艂atniczych (POS) i instrukta偶 klient贸w podczas wykonywania operacji p艂atniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: p艂atno艣ci elektronicznych, system贸w lojalno艣ciowych, do艂adowa艅 GSM oraz p艂atno艣ci za rachunki domowe.firma oferuje : prac臋 w m艂odym, dynamicznym zespole, program wdro偶enia i opiek臋 mentora, stanowisko z mo偶liwo艣ci膮 awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,szkolenia specjalistyczne podnosz膮ce kwalifikacje,pakiet 艣wiadcze艅 pozap艂acowych.
CENTRUM ROZLICZE艃 ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EP艁ATNO艢CI SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-04-26 - Taj臋cina (podkarpackie)