Praca SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST) - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST), które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST).

SPECJALISTA DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ (GENERAL ACCOUNTING SPECIALIST) - od 5 100 PLN

Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)