Praca Pracownik dzia艂u Helpdesk - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy Pracownik dzia艂u Helpdesk, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy Pracownik dzia艂u Helpdesk.

Pracownik dzia艂u Helpdesk - -

Media Expert Bie偶膮ce wsparcie techniczne (Helpdesk) u偶ytkownik贸w system贸w informatycznych - pierwsza linia wsparcia.
Obs艂uga i administracja systemu do zarz膮dzania incydentami i zarz膮dzania problemami (codzienna administracja systemem OTRS - (Open-source Ticket Request System) oraz koordynacja zg艂osze艅.
Rozwi膮zywanie i koordynacja zg艂oszonych incydent贸w w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia.
Monitorowanie i koordynacja dzia艂a艅 naprawczych.
Udzielanie informacji u偶ytkownikom o statusie zg艂osze艅 i post臋pie ich realizacji.
Instalacja, reinstalacja, aktualizacja, konfiguracja oraz naprawa sprz臋tu.
Diagnoza i naprawa usterek system贸w komputerowych oraz aplikacji.
Pe艂nienie wsparcia technicznego dla pracownik贸w Centrum Dystrybucji/Centrali bezpo艣rednio, telefonicznie - I linia wsparcia.
Przygotowanie sprz臋tu dla nowych pracownik贸w.
Wykonywanie podstawowych prac administracyjnych na systemach i serwerach IT.
Wsp贸艂praca w zakresie administracji systemowej z Dzia艂em Infrastruktury.
Wykonywanie prac nad infrastruktur膮 IT, instalacja i wdra偶anie nowego oprogramowania oraz sprz臋tu.
Media Expert - 2015-11-26 - Centrala Z艂ot贸w (wielkopolskie)

Pracownik dzia艂u Helpdesk - -

Media Expert Bie偶膮ce wsparcie techniczne (Helpdesk) u偶ytkownik贸w system贸w informatycznych - pierwsza linia wsparcia.
Obs艂uga i administracja systemu do zarz膮dzania incydentami i zarz膮dzania problemami (codzienna administracja systemem OTRS - (Open-source Ticket Request System) oraz koordynacja zg艂osze艅.
Rozwi膮zywanie i koordynacja zg艂oszonych incydent贸w w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia.
Monitorowanie i koordynacja dzia艂a艅 naprawczych.
Udzielanie informacji u偶ytkownikom o statusie zg艂osze艅 i post臋pie ich realizacji.
Instalacja, reinstalacja, aktualizacja, konfiguracja oraz naprawa sprz臋tu.
Diagnoza i naprawa usterek system贸w komputerowych oraz aplikacji.
Pe艂nienie wsparcia technicznego dla pracownik贸w Centrum Dystrybucji/Centrali bezpo艣rednio, telefonicznie - I linia wsparcia.
Przygotowanie sprz臋tu dla nowych pracownik贸w.
Wykonywanie podstawowych prac administracyjnych na systemach i serwerach IT.
Wsp贸艂praca w zakresie administracji systemowej z Dzia艂em Infrastruktury.
Wykonywanie prac nad infrastruktur膮 IT, instalacja i wdra偶anie nowego oprogramowania oraz sprz臋tu.
Media Expert - 2015-11-26 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)