Praca PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. POMOCY SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI RYNKU PRACY - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. POMOCY SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI RYNKU PRACY, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. POMOCY SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI RYNKU PRACY.

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. POMOCY SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI RYNKU PRACY - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) nadzór nad realizacją zadań publicznych polegających na prowadzeniu klubów profilaktyki środowiskowej oraz świetlic miejskich poprzez prowadzenie działań związanych z tworzeniem, analizą potrzeb oraz prawidłowym funkcjonowaniem placówek, a w szczególności:a) organizacja i przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na prowadzenie placówek,b) zlecanie wybranym w drodze konkursu organizacjom prowadzenia placówek,c) konsultowanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym umów na prowadzenie placówek, przygotowanych przez Oddział Umów i Regulacji Prawnych, rejestracja umów,d) analiza preliminarzy wydatków przygotowanych i przedstawionych przez organizacje w zakresie bieżącej działalności placówek,e) analiza programów pracy z uczestnikami placówek,f) przekazywanie środków finansowych organizatorom zgodnie z preliminarzami zatwierdzonymi przez Dyrektora Wydziału,g) rozliczanie podmiotów prowadzących placówki,h) dokonywanie bieżących kontroli placówek,i) ewidencja wydatków placówek.2) nadzór nad realizacją zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej, a w szczególności:a) przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej,b) zlecanie wybranym w drodze konkursu organizacjom realizacji zadań,c) konsultowanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym umów na realizację zadań zleconych, przygotowanych przez Oddział Umów i Regulacji Prawnych, rejestracja umów,d) przekazywanie i rozliczanie środków finansowych organizacjom zgodnie z zawartymi umowami.3) współpraca z organizacjami pozarządowymi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi organizującymi pomoc dla swoich członków oraz mieszkańców Płocka - realizacja wspólnych zadań i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.4) współpraca z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi, domami pomocy społecznej, ośrodkami interwencji kryzysowej, ośrodkami wsparcia i innymi instytucjami w celu realizacji zadań pomocy społecznej i pieczy zastępczej - prowadzenie korespondencji w tym zakresie.5) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach związanych z placówkami wsparcia dziennego i realizacją projektów przez NGO w ramach dotacji uzyskanych z Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.6) organizowanie spotkań i udział w imprezach integracyjnych i festynach dla dzieci i młodzieży oraz innych podopiecznych organizacji pozarządowych.7) podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania lokali przez organizacje pozarządowe działające na polu pomocy społecznej i ochrony zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem Miejskiego Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku oraz lokali będących w zasobach Gminy Płock.8) współdziałanie z Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na polu pomocy społecznej i ochrony zdrowia.9) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Płocku oraz jednostkami organizacyjnymi i placówkami wchodzącymi w skład Systemu Pomocy Społecznej oraz Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Gminy-Miasto Płock przy realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej.10) opracowywanie projektu budżetu miasta Płocka oraz przygotowywanie sprawozdania z jego realizacji w części dot. zakresu czynności - bieżąca kontrola realizacji wydatków budżetu miasta.11) prowadzenie dialogu z organizacjami pozarządowymi w zakresie ich potrzeb i współpracy z Gminą-Miasto Płock.12) przygotowywanie rekomendacji dla organizacji pozarządowych w zakresie współpracy z Gminą-Miasto Płock.13) przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma osób indywidualnych w zakresie pomocy społecznej oraz wspierania rodziny i pieczy zastępczej.14) wykonywanie technicznej obsługi zespołów i komisji powoływanych doraźnie w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)