Praca Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - oferty pracy (2)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)opracowywanie i nowelizacja projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,d)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,e)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,f)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,g)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,h)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,i)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice ŚląskieWymagania niezbędne:a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 4 letni staż pracy,c)minimum 2 - letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowańo udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.20.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,f)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,g)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,b)minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,f)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,g)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,b)minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,f)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,g)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,b)minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,f)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,g)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,b)minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,f)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,g)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,b)minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,f)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,g)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,b)minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,b)wykonywanie innych, niż wymienione w pkt. a) czynności wynikających z przepisów prawa wewnętrznego regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru umów zawartych na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych oraz planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego postępowaniaw przypadkach określonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja ogłoszeń za pośrednictwem platformy elektroniczneje-zamówienia oraz e-Notices, w przypadkach określonych w ustawie,f)udział w przygotowywaniu projektów procedur oraz projektów przepisów wewnętrznych regulujących zasady udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,g)udział w przygotowywaniu sprawozdań dotyczących zamówień publicznych w przypadkach określonych w ustawie oraz udział w przygotowaniu planu zamówień na dany rok budżetowy, w tym planu postępowań o dzielenie zamówień publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokumentów i korespondencji Wydziału zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,b)minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych po stronie zamawiającego,c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość przepisów z obszaru zamówień publicznych oraz umiejętność ich interpretacji,b)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorządowych,c)umiejętność obsługi platformy elektronicznej e-zamówienia oraz e-Notices, umożliwiających m.in.: przygotowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych oraz ich publikację,d)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c)życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f)dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k)oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Merytoryczne załatwianie spraw właściwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, określonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczególnych,w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Wymagania niezbędne:a) Wykształcenie średnie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni staż pracy,b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urzędowych,e) umiejętność analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,f) dokładność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,g) umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Merytoryczne załatwianie spraw właściwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, określonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczególnych,w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Wymagania niezbędne:a) Wykształcenie średnie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni staż pracy,b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urzędowych,e) umiejętność analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,f) dokładność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,g) umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Merytoryczne załatwianie spraw właściwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, określonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczególnych,w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Wymagania niezbędne:a) Wykształcenie średnie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni staż pracy,b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urzędowych,e) umiejętność analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,f) dokładność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,g) umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Merytoryczne załatwianie spraw właściwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, określonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczególnych,w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Wymagania niezbędne:a) Wykształcenie średnie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni staż pracy,b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urzędowych,e) umiejętność analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,f) dokładność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,g) umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Merytoryczne załatwianie spraw właściwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, określonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczególnych,w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Wymagania niezbędne:a) Wykształcenie średnie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni staż pracy,b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urzędowych,e) umiejętność analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,f) dokładność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,g) umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Merytoryczne załatwianie spraw właściwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, określonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczególnych,w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Wymagania niezbędne:a) Wykształcenie średnie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni staż pracy,b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urzędowych,e) umiejętność analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,f) dokładność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,g) umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Merytoryczne załatwianie spraw właściwych dla organu administracji architektoniczno - budowlanej, określonych w ustawie Prawo budowlane i w przepisach szczególnych,w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób. Wymagania niezbędne:a) Wykształcenie średnie o profilu architektura, budownictwo i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku architektura, budownictwo, prawo i co najmniej 3 - letni staż pracy,b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,c) nieposzlakowana opinia,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,c) znajomość rodzaju i zakresu spraw załatwianych przez organ administracji architektoniczno - budowlanej,d) umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz pisania pism urzędowych,e) umiejętność analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,f) dokładność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,g) umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.)g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b)obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Biurze Budownictwa Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.21.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-05-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.18.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 11.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.18.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 11.05.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a) Koordynacja właściwego i terminowego załatwiania spraw w zakresie:- zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,- utrzymania sieci oświetlenia ulic, chodników, zieleńców, skwerów i parków,- zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,,- utrzymania i modernizacji kanalizacji deszczowej,- udostępniania posiadanej dokumentacji uprawnionym podmiotom,b) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń oraz innych dokumentóww zakresie spraw, o których mowa w pkt a),c) w czasie nieobecności Naczelnika Wydziału (urlop, zwolnienie lekarskie, wyjazd służbowy) -zastępstwo w zakresie spraw należących do zadań Wydziału określonych w stosownymupoważnieniu.Wymagania niezbędne:a) wykształcenie wyższe,b) co najmniej 4 letni staż pracy,c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,d) nieposzlakowana opinia,e) obywatelstwo polskie,f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,g) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a) mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,b) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawobudowlane wraz z rozporządzeniami, prawo zamówień publicznych, prawo wodne wrazz rozporządzeniami, Kodeks postępowania administracyjnego,c) umiejętność kierowania zespołem, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,d) prawo jazdy kat. B,e) obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych.Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),f) dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.),g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni prawpublicznych - podpisane własnoręcznie,i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe -podpisane własnoręcznie,j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 doogłoszenia - podpisana własnoręcznie,k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisanewłasnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,b) obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Zastępca Naczelnika Wydziału Infrastruktury Technicznej Urzędu MiastaSiemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.9.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem dokorespondencji, numerem telefonu w terminie do 8.03.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnieniawymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem PrezydentaMiasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostaniedopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-03-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a) bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotamibudowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- prawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniemna budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.b) współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnychwynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c) sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d) sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanychuprawnień budowlanych,e) zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji,inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f) prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanychprzez Wydział Inwestycji,g) prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanychprzez Wydział Inwestycji,h) opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresieposiadanych uprawnień budowlanych.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie zadaniowym,b) obowiązują następujące normy czasu pracy:- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,c) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy.Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna), co najmniej 3 letni staż pracy, uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych,biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nrsprawy PL.210.13.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 15.03.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnieniawymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-03-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przewóz osób kolejką tutystyczną oraz dbanie o powierzony sprzęt. Zapewnienie bezpiecznego i sprawnego przejazdu.
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2018-06-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich lub środków krajowych. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umów o dofinansowanie projektów. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu. Realizacja obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie. Udział w przygotowywaniu i składaniu sprawozdań/wniosków o płatność. Archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej. Współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi - realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2015-12-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)