Praca M艁ODSZY DORADCA DS. OBS艁UGI KLIENTA HR/JUNIOR HR CONTACT CENTER ADVISOR - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy M艁ODSZY DORADCA DS. OBS艁UGI KLIENTA HR/JUNIOR HR CONTACT CENTER ADVISOR, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy M艁ODSZY DORADCA DS. OBS艁UGI KLIENTA HR/JUNIOR HR CONTACT CENTER ADVISOR.

M艁ODSZY DORADCA DS. OBS艁UGI KLIENTA HR/JUNIOR HR CONTACT CENTER ADVISOR - od 4聽722 PLN

Obs艂uga w j. niderlandzkim i angielskim przychodz膮cych zapyta艅 (np. za po艣rednictwem poczty e-mail, telefonu lub czatu), zbieranie wszystkich wymaganych informacji jako pierwszy punkt kontaktowy, aby zapewni膰 , 偶e zapytanie pracownika mo偶e zosta膰 jak najszybciej rozwi膮zane przy minimalnym przekazywaniu, uzyskanie dok艂adnego zapisu zapytania pracownika w systemie zarz膮dzania sprawami, odpowiednie zrozumienie, interpretacja i zarzadzanie przychodz膮cymi zapytaniami do HR Contact Center, zapewnienie wsparcia pracownikom, kierownikom liniowym i partnerom biznesowym HR, aby umo偶liwi膰 im skuteczne korzystanie z portalu HR, i innych odpowiednich narz臋dzi internetowych do realizacji transakcji, zapewnienie pracownikowi w艂a艣ciwej informacji zwrotnej w przypadku zg艂oszenia problemu, przyczynianie si臋 do ci膮g艂ych dzia艂a艅 doskonal膮cych w Centrum PPS, poprzez identyfikacj臋 powtarzaj膮cych si臋 problem贸w, pracownik贸w/kierownik贸w liniowych/HRBP w celu uproszczenia i ulepszenia polityk, proces贸w i technologii, zapewnienie wsparcia podczas wdra偶ania nowych inicjatyw, program贸w, polityk i us艂ug, dzia艂aj膮c jako pierwsza linia kontaktu.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Pi艂a (wielkopolskie)

M艁ODSZY DORADCA DS. OBS艁UGI KLIENTA HR/JUNIOR HR CONTACT CENTER ADVISOR - od 5聽248 PLN

Profesjonalna I efektywna, obs艂uga przychodz膮cych zapyta艅 (np. za po艣rednictwem poczty e-mail, telefonu lub czatu), zbieranie wszystkich wymaganych informacji jako pierwszy punkt kontaktowy, aby zapewni膰 , 偶e zapytanie pracownika mo偶e zosta膰 jak najszybciej rozwi膮zane przy minimalnym przekazywaniu, uzyskanie dok艂adnego zapisu zapytania pracownika w systemie zarz膮dzania sprawami, odpowiednie zrozumienie, interpretacja i zarzadzanie przychodz膮cymi zapytaniami do HR Contact Center, zapewnienie wsparcia pracownikom, kierownikom liniowym i partnerom biznesowym HR, aby umo偶liwi膰 im skuteczne korzystanie z portalu HR, i innych odpowiednich narz臋dzi internetowych do realizacji transakcji, zapewnienie pracownikowi w艂a艣ciwej informacji zwrotnej w przypadku zg艂oszenia problemu, przyczynianie si臋 do ci膮g艂ych dzia艂a艅 doskonal膮cych w Centrum PPS, poprzez identyfikacj臋 powtarzaj膮cych si臋 problem贸w, pracownik贸w/kierownik贸w liniowych/HRBP w celu uproszczenia i ulepszenia polityk, proces贸w i technologii, zapewnienie wsparcia podczas wdra偶ania nowych inicjatyw, program贸w, polityk i us艂ug, dzia艂aj膮c jako pierwsza linia kontaktu.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Pi艂a (wielkopolskie)