Praca KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY.

KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY - 3聽300 - 3聽800 PLN

Zarz膮dzanie i nadzorowanie ca艂okszta艂tem spraw zwi膮zanych z administrowaniem maj膮tku Sp贸艂dzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomo艣ciami Sp贸艂dzielni w tym zabezpieczenie spraw porz膮dkowych, kontrola wykonania um贸w gospodarczych, nadz贸r nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadz贸r nad ca艂okszta艂tem terminowych przegl膮d贸w instalacji i urz膮dze艅 oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie ksi膮偶ki obiekt贸w. Zakupy materia艂贸w gospodarczych, cz臋艣ci i urz膮dze艅 technicznych niezb臋dnych do funkcjonowania Sp贸艂dzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie koszt贸w administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Ochrona 艣rodowiska sprawozdawczo艣膰, wyliczanie op艂at itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozlicze艅 eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji maj膮tku Sp贸艂dzielni. Naliczanie podatku od grunt贸w, nieruchomo艣ci i budowli. Zawieranie um贸w gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadz贸r nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie um贸w, aneks贸w i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum sp贸艂dzielni, nadz贸r i obs艂uga sekretariatu i posiedze艅 Zarz膮du.
"SPO艁EM" Powszechna Sp贸艂dzielnia Spo偶ywc贸w - 2019-04-04 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)

KIEROWNIK DZIA艁U ADMINISTRACJI, TRANSPORTU I BRYGADY - 3聽300 - 3聽800 PLN

Zarz膮dzanie i nadzorowanie ca艂okszta艂tem spraw zwi膮zanych z administrowaniem maj膮tku Sp贸艂dzielni i jego zabezpieczenie. Administrowanie nieruchomo艣ciami Sp贸艂dzielni w tym zabezpieczenie spraw porz膮dkowych, kontrola wykonania um贸w gospodarczych, nadz贸r nad remontami i pracami konserwacyjnymi. Nadz贸r nad ca艂okszta艂tem terminowych przegl膮d贸w instalacji i urz膮dze艅 oraz innych wymaganych prawem, prowadzenie ksi膮偶ki obiekt贸w. Zakupy materia艂贸w gospodarczych, cz臋艣ci i urz膮dze艅 technicznych niezb臋dnych do funkcjonowania Sp贸艂dzielni, ich planowanie i rozliczanie. Rozliczanie koszt贸w administracyjnych i wystawiania faktur VAT. Prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w pracy i kas fiskalnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Ochrona 艣rodowiska sprawozdawczo艣膰, wyliczanie op艂at itp. oraz gospodarka odpadami. Prowadzenie rozlicze艅 eksploatacji taboru samochodowego. Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacji maj膮tku Sp贸艂dzielni. Naliczanie podatku od grunt贸w, nieruchomo艣ci i budowli. Zawieranie um贸w gospodarczych - koszty i ich rozliczanie. Nadz贸r nad prowadzeniem gospodarki czynszowej /tj. lokalami z przeznaczeniem do wynajmu/- zawieranie um贸w, aneks贸w i ich rozliczenie i refaktury. Prowadzenie archiwum sp贸艂dzielni, nadz贸r i obs艂uga sekretariatu i posiedze艅 Zarz膮du.
"SPO艁EM" Powszechna Sp贸艂dzielnia Spo偶ywc贸w - 2019-02-19 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)