Praca KIEROWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy KIEROWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ.
organizowanie pracy konsultantów telefonicznych, układanie grafików, planowanie przerw i zmian w pracy;bieżące nadzorowanie pracy konsultantów, dbałość o porządek na sali call center, kontrolowanie przestrzegania wyznaczonych przerw, punktualności konsultantów oraz ich zaangażowania w pracę;kontrolowanie jakości pracy konsultantów – kontrolowanie znajomości skryptów, przestrzegania scenariusza rozmowy, kultury osobistej oraz innych standardów pracy wyznaczonych przez firmę zlecającą obsługę telefoniczną;szkolenie nowych konsultantów, bieżące wspieranie konsultantów w pracy, odpowiadanie na pytania konsultantów, zapewnianie niezbędnych informacji i zasobów dla konsultantów;rozwijanie umiejętności sprzedażowych członków zespołu konsultantów; Współpraca z firmami z Rosji, Białorusi i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)