Praca INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 7 ofert pracy INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH.

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽800 do 7聽000 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku urz臋dniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,b)wykonywanie innych, ni偶 wymienione w pkt. a) czynno艣ci wynikaj膮cych z przepis贸w prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, rejestru um贸w zawartych na podstawie przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych oraz planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego post臋powaniaw przypadkach okre艣lonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja og艂osze艅 za po艣rednictwem platformy elektroniczneje-zam贸wienia oraz e-Notices, w przypadkach okre艣lonych w ustawie,f)udzia艂 w przygotowywaniu projekt贸w procedur oraz projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,g)udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych w przypadkach okre艣lonych w ustawie oraz udzia艂 w przygotowaniu planu zam贸wie艅 na dany rok bud偶etowy, w tym planu post臋powa艅 o dzielenie zam贸wie艅 publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokument贸w i korespondencji Wydzia艂u zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie.Wymagania niezb臋dne:a)wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 5 letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 3 letni sta偶 pracy,b)minimum roczne do艣wiadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych po stronie zamawiaj膮cego,c)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomo艣膰 przepis贸w z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz umiej臋tno艣膰 ich interpretacji,b)znajomo艣膰 przepis贸w ustawy kodeks post臋powania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorz膮dowych,c)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi platformy elektronicznej e-zam贸wienia oraz e-Notices, umo偶liwiaj膮cych m.in.: przygotowanie og艂osze艅 o zam贸wieniach publicznych oraz ich publikacj臋,d)bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c)偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f)dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h)o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i)o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k)o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, pierwsze pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽800 do 7聽000 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku urz臋dniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,b)wykonywanie innych, ni偶 wymienione w pkt. a) czynno艣ci wynikaj膮cych z przepis贸w prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, rejestru um贸w zawartych na podstawie przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych oraz planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego post臋powaniaw przypadkach okre艣lonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja og艂osze艅 za po艣rednictwem platformy elektroniczneje-zam贸wienia oraz e-Notices, w przypadkach okre艣lonych w ustawie,f)udzia艂 w przygotowywaniu projekt贸w procedur oraz projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,g)udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych w przypadkach okre艣lonych w ustawie oraz udzia艂 w przygotowaniu planu zam贸wie艅 na dany rok bud偶etowy, w tym planu post臋powa艅 o dzielenie zam贸wie艅 publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokument贸w i korespondencji Wydzia艂u zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie.Wymagania niezb臋dne:a)wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 5 letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 3 letni sta偶 pracy,b)minimum roczne do艣wiadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych po stronie zamawiaj膮cego,c)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomo艣膰 przepis贸w z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz umiej臋tno艣膰 ich interpretacji,b)znajomo艣膰 przepis贸w ustawy kodeks post臋powania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorz膮dowych,c)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi platformy elektronicznej e-zam贸wienia oraz e-Notices, umo偶liwiaj膮cych m.in.: przygotowanie og艂osze艅 o zam贸wieniach publicznych oraz ich publikacj臋,d)bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c)偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f)dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h)o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i)o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k)o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, pierwsze pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽800 do 7聽000 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku urz臋dniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,b)wykonywanie innych, ni偶 wymienione w pkt. a) czynno艣ci wynikaj膮cych z przepis贸w prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, rejestru um贸w zawartych na podstawie przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych oraz planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego post臋powaniaw przypadkach okre艣lonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja og艂osze艅 za po艣rednictwem platformy elektroniczneje-zam贸wienia oraz e-Notices, w przypadkach okre艣lonych w ustawie,f)udzia艂 w przygotowywaniu projekt贸w procedur oraz projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,g)udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych w przypadkach okre艣lonych w ustawie oraz udzia艂 w przygotowaniu planu zam贸wie艅 na dany rok bud偶etowy, w tym planu post臋powa艅 o dzielenie zam贸wie艅 publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokument贸w i korespondencji Wydzia艂u zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie.Wymagania niezb臋dne:a)wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 5 letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 3 letni sta偶 pracy,b)minimum roczne do艣wiadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych po stronie zamawiaj膮cego,c)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomo艣膰 przepis贸w z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz umiej臋tno艣膰 ich interpretacji,b)znajomo艣膰 przepis贸w ustawy kodeks post臋powania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorz膮dowych,c)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi platformy elektronicznej e-zam贸wienia oraz e-Notices, umo偶liwiaj膮cych m.in.: przygotowanie og艂osze艅 o zam贸wieniach publicznych oraz ich publikacj臋,d)bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c)偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f)dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h)o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i)o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k)o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, pierwsze pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽800 do 7聽000 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku urz臋dniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,b)wykonywanie innych, ni偶 wymienione w pkt. a) czynno艣ci wynikaj膮cych z przepis贸w prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, rejestru um贸w zawartych na podstawie przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych oraz planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego post臋powaniaw przypadkach okre艣lonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja og艂osze艅 za po艣rednictwem platformy elektroniczneje-zam贸wienia oraz e-Notices, w przypadkach okre艣lonych w ustawie,f)udzia艂 w przygotowywaniu projekt贸w procedur oraz projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,g)udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych w przypadkach okre艣lonych w ustawie oraz udzia艂 w przygotowaniu planu zam贸wie艅 na dany rok bud偶etowy, w tym planu post臋powa艅 o dzielenie zam贸wie艅 publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokument贸w i korespondencji Wydzia艂u zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie.Wymagania niezb臋dne:a)wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 5 letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 3 letni sta偶 pracy,b)minimum roczne do艣wiadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych po stronie zamawiaj膮cego,c)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomo艣膰 przepis贸w z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz umiej臋tno艣膰 ich interpretacji,b)znajomo艣膰 przepis贸w ustawy kodeks post臋powania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorz膮dowych,c)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi platformy elektronicznej e-zam贸wienia oraz e-Notices, umo偶liwiaj膮cych m.in.: przygotowanie og艂osze艅 o zam贸wieniach publicznych oraz ich publikacj臋,d)bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c)偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f)dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h)o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i)o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k)o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, pierwsze pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽800 do 7聽000 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku urz臋dniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,b)wykonywanie innych, ni偶 wymienione w pkt. a) czynno艣ci wynikaj膮cych z przepis贸w prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, rejestru um贸w zawartych na podstawie przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych oraz planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego post臋powaniaw przypadkach okre艣lonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja og艂osze艅 za po艣rednictwem platformy elektroniczneje-zam贸wienia oraz e-Notices, w przypadkach okre艣lonych w ustawie,f)udzia艂 w przygotowywaniu projekt贸w procedur oraz projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,g)udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych w przypadkach okre艣lonych w ustawie oraz udzia艂 w przygotowaniu planu zam贸wie艅 na dany rok bud偶etowy, w tym planu post臋powa艅 o dzielenie zam贸wie艅 publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokument贸w i korespondencji Wydzia艂u zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie.Wymagania niezb臋dne:a)wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 5 letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 3 letni sta偶 pracy,b)minimum roczne do艣wiadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych po stronie zamawiaj膮cego,c)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomo艣膰 przepis贸w z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz umiej臋tno艣膰 ich interpretacji,b)znajomo艣膰 przepis贸w ustawy kodeks post臋powania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorz膮dowych,c)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi platformy elektronicznej e-zam贸wienia oraz e-Notices, umo偶liwiaj膮cych m.in.: przygotowanie og艂osze艅 o zam贸wieniach publicznych oraz ich publikacj臋,d)bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c)偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f)dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h)o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i)o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k)o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, pierwsze pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽800 do 7聽000 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku urz臋dniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,b)wykonywanie innych, ni偶 wymienione w pkt. a) czynno艣ci wynikaj膮cych z przepis贸w prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, rejestru um贸w zawartych na podstawie przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych oraz planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego post臋powaniaw przypadkach okre艣lonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja og艂osze艅 za po艣rednictwem platformy elektroniczneje-zam贸wienia oraz e-Notices, w przypadkach okre艣lonych w ustawie,f)udzia艂 w przygotowywaniu projekt贸w procedur oraz projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,g)udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych w przypadkach okre艣lonych w ustawie oraz udzia艂 w przygotowaniu planu zam贸wie艅 na dany rok bud偶etowy, w tym planu post臋powa艅 o dzielenie zam贸wie艅 publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokument贸w i korespondencji Wydzia艂u zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie.Wymagania niezb臋dne:a)wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 5 letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 3 letni sta偶 pracy,b)minimum roczne do艣wiadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych po stronie zamawiaj膮cego,c)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomo艣膰 przepis贸w z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz umiej臋tno艣膰 ich interpretacji,b)znajomo艣膰 przepis贸w ustawy kodeks post臋powania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorz膮dowych,c)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi platformy elektronicznej e-zam贸wienia oraz e-Notices, umo偶liwiaj膮cych m.in.: przygotowanie og艂osze艅 o zam贸wieniach publicznych oraz ich publikacj臋,d)bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c)偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f)dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h)o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i)o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k)o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, pierwsze pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽800 do 7聽000 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku urz臋dniczym:a)uczestniczenie w pracach komisji przetargowych zgodnie z przepisami prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,b)wykonywanie innych, ni偶 wymienione w pkt. a) czynno艣ci wynikaj膮cych z przepis贸w prawa wewn臋trznego reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,c)prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, rejestru um贸w zawartych na podstawie przepis贸w prawa zam贸wie艅 publicznych oraz planu zam贸wie艅 publicznych na dany rok bud偶etowy,d)publikacja dokumentacji na stronie internetowej prowadzonego post臋powaniaw przypadkach okre艣lonych w ustawie,e)przygotowanie i publikacja og艂osze艅 za po艣rednictwem platformy elektroniczneje-zam贸wienia oraz e-Notices, w przypadkach okre艣lonych w ustawie,f)udzia艂 w przygotowywaniu projekt贸w procedur oraz projekt贸w przepis贸w wewn臋trznych reguluj膮cych zasady udzielania zam贸wie艅 publicznych w Urz臋dzie Miasta,g)udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych w przypadkach okre艣lonych w ustawie oraz udzia艂 w przygotowaniu planu zam贸wie艅 na dany rok bud偶etowy, w tym planu post臋powa艅 o dzielenie zam贸wie艅 publicznych,h)prowadzenie rejestracji dokument贸w i korespondencji Wydzia艂u zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie.Wymagania niezb臋dne:a)wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 5 letni sta偶 pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 3 letni sta偶 pracy,b)minimum roczne do艣wiadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych po stronie zamawiaj膮cego,c)stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na ww. stanowisku,d)nieposzlakowana opinia,e)obywatelstwo polskie,f)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,g)nieskazanie prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomo艣膰 przepis贸w z obszaru zam贸wie艅 publicznych oraz umiej臋tno艣膰 ich interpretacji,b)znajomo艣膰 przepis贸w ustawy kodeks post臋powania administracyjnego, ustawyo pracownikach samorz膮dowych,c)umiej臋tno艣膰 obs艂ugi platformy elektronicznej e-zam贸wienia oraz e-Notices, umo偶liwiaj膮cych m.in.: przygotowanie og艂osze艅 o zam贸wieniach publicznych oraz ich publikacj臋,d)bieg艂a umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.Wymagane dokumenty:a)list motywacyjny podpisany w艂asnor臋cznie,b)kwestionariusz osobowy - podpisany w艂asnor臋cznie,c)偶yciorys zawodowy ( CV ) - podpisany w艂asnor臋cznie,d)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,e)kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe (sta偶 pracy),f)dokument stwierdzaj膮cy nieposzlakowan膮 opini臋 (np. referencje, opinia o pracy itp.),g)o艣wiadczenie o stanie zdrowia pozwalaj膮cym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane w艂asnor臋cznie,h)o艣wiadczenie o pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie,i)o艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe - podpisane w艂asnor臋cznie,j)zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik nr 1 do og艂oszenia - podpisana w艂asnor臋cznie,k)o艣wiadczenie o niekaralno艣ci kandydata kar膮 zakazu pe艂nienia funkcji zwi膮zanychz dysponowaniem 艣rodkami publicznymi, o kt贸rej mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych - podpisane w艂asnor臋cznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a)praca biurowa w pe艂nym wymiarze czasu pracy,b)obowi膮zuj膮 nast臋puj膮ce normy czasu pracy:- 8 godzin na dob臋, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dob臋 przy zachowaniu 40 godzin 艣redniotygodniowego wymiaru czasu pracy,w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesi臋cznym okresie rozliczeniowym,c)stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie,ul. Micha艂kowicka 105, Siemianowice 艢l膮skie, pierwsze pi臋tro, brak windy.Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie, opatrzonej adnotacj膮 :Nab贸r na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zam贸wie艅 Publicznych Urz臋du Miasta Siemianowice 艢l膮skie, nr sprawy PL.210.19.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 20.05.2021r. decyduje data wp艂ywu do Urz臋du Miasta Siemianowic 艢l膮skich) pod adresem: Urz膮d Miasta, ul. Jana Paw艂a II nr 10, 41100 Siemianowice 艢l膮skie, lub osobi艣cie pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Miasta w Siemianowicach 艢l膮skich - 2021-05-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)