Praca INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZ膭DZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROC艁AWIU (NR 1513) - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZ膭DZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROC艁AWIU (NR 1513), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZ膭DZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROC艁AWIU (NR 1513).

INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZ膭DZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROC艁AWIU (NR 1513) - od 2聽100 PLN

-wykonywanie zada艅 administratora bezpiecze艅stwa informacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zada艅 zwi膮zanych z zarz膮dzaniem kryzysowym, ochron膮 ludno艣ci i sprawami obronnymi;-wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z ochron膮 przeciwpo偶arow膮 Starostwa;-realizowanie zada艅 w zakresie spraw dotyczacych sk艂adania o艣wiadcze艅 maj膮tkowych oraz oswiadcze艅 o prowadzeniu dzia艂alno艣ci gospodarczej przez ma艂偶onka, wynikaj膮cych z ustawy o samorz膮dzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej przez osoby pe艂ni膮ce funkcje publiczne;-rozpatrywanie i za艂atwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosk贸w radnych;dokonywanie okreslonych wydatk贸w w zakresie przydzielonych 艣rodk贸w finansowych ujetych w planie bud偶etowym Biura;-wsp贸艂praca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie w艂a艣ciwej realizacji zada艅 nale偶膮cych do zakresu dzia艂ania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarz膮dzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Og艂oszenie o naborze na stanowisko dost臋pne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13197
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROC艁AWIU - 2018-04-27 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)