Praca ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 14 ofert pracy ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO.

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT. - serwis 24h/7 dni w tygodniu (ka偶dy pracuje 40h w tygodniu)- s膮 3 zmiany o艣miogodzinne: ranna (rozpocz臋cie pracy mi臋dzy godzin膮 6:00 a 9:00), popo艂udniowa (14:00) i nocna (22:00)- pracownicy pracuj膮 na kalendarzach naszych klient贸w, czyli je艣li 艣wi臋to u nas w Polsce wypada w dzie艅, kt贸ry u klienta nie jest 艣wi臋tem to pracownicy przychodz膮 normalnie do pracy, a dzie艅 wolny maj膮 do wybrania w innym terminie (nie przepada im)- pracownikom na zmiany nocne firma zapewnia transport do domu (op艂acana taks贸wka w promieniu 35km)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT. - serwis 24h/7 dni w tygodniu (ka偶dy pracuje 40h w tygodniu)- s膮 3 zmiany o艣miogodzinne: ranna (rozpocz臋cie pracy mi臋dzy godzin膮 6:00 a 9:00), popo艂udniowa (14:00) i nocna (22:00)- pracownicy pracuj膮 na kalendarzach naszych klient贸w, czyli je艣li 艣wi臋to u nas w Polsce wypada w dzie艅, kt贸ry u klienta nie jest 艣wi臋tem to pracownicy przychodz膮 normalnie do pracy, a dzie艅 wolny maj膮 do wybrania w innym terminie (nie przepada im)- pracownikom na zmiany nocne firma zapewnia transport do domu (op艂acana taks贸wka w promieniu 35km)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 2聽800 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 3聽000 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 3聽000 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 3聽000 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJ臉ZYCZNEGO - od 3聽000 PLN

Obs艂uga przychodz膮cych po艂膮cze艅 telefonicznych oraz e-maili odklient贸w zagranicznych dotycz膮cych problem贸w ze sprz臋temkomputerowym, oprogramowaniem oraz sieci膮; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klient贸w; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodz膮cych zg艂osze艅;okre艣lanie priorytet贸wnadchodz膮cych zg艂osze艅; analizowanie i rozwi膮zywanie problem贸wzwi膮zanych z codzienn膮 obs艂ug膮 komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwi膮zaniami;przekazywanie bardziej z艂o偶onych zapyta艅 do odpowiednichzespo艂贸w wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)