STARSZY MENEDŻER DS. UTRZYMANIA BUDYNKU Biskupice Podgórne oferta pracy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY MENEDŻER DS. UTRZYMANIA BUDYNKU
Wynagrodzenie: do 15 000 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i organizacja pracy podległych pracowników, nadzór nad przeprowadzaniem inspekcji, konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń, instalacji i systemów technicznych budynku z należytą starannością i sumiennością, zgodnie z wytyczonym harmonogramem w określonym zakresie przedmiotowym i czynności serwisowych, nadzór nad gospodarowaniem powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziami, rygorystyczne przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz podwykonawcami.Praca w godz. 8:00 - 16:15Zatrudnienie na okres 3 lat
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i organizacja pracy podległych pracowników, nadzór nad przeprowadzaniem inspekcji, konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń, instalacji i systemów technicznych budynku z należytą starannością i sumiennością, zgodnie z wytyczonym harmonogramem w określonym zakresie przedmiotowym i czynności serwisowych, nadzór nad gospodarowaniem powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziami, rygorystyczne przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz podwykonawcami.Praca w godz. 8:00 - 16:15Zatrudnienie na okres 3 lat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 15 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY MENEDŻER DS. UTRZYMANIA BUDYNKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 15 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, znajomość jęz. koreańskiego C2 i angielskiego B1znajomość branży automotive, zdolność do kierowania zespołem pracowników, umiejętność sporządzania raportów i zestawień w języku koreańskimbez doświadczenia
Nazwa pracodawcy: LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
LG 3, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biskupice Podgórne
Ulica pracodawcy: LG
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2019
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?946a72c22abbe9048924c608d8f327f3
Podobne oferty pracy
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
liczenie asortymentu za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2019-10-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-kierowanie wózkiem,- pomoc przy montażu elementów konstrukcyjnychmiejsce pracy zgodnie ze zleceniem- wyjazdy na montaż ( powrót na weekend)
EURO CONSULTING Frederic Falcoz - 2019-05-08 - Brodowo (wielkopolskie)
przygotowanie zleceń produkcji-weryfikacja stanu surowców, uzgodnienie projektu, stały kontakt z klientem, współpraca z innymi działami, zapewnienie niezbędnych zapasówsurowca na podstawie analiz stanów magazynowych, nadzór nad konterolowaniem jakości i ilości dostarczanych materiałów i surowców
"Dafo Plastics"Sp.Z O.O. Nowy Targ - 2019-07-05 - Nowy Targ (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
obsługiwanie maszyn szyjących płaskich, słupkowych, ramiennych jedno- i wieloigłowych (szyjących ściegiem zwartym, łańcuszkowym itp.), do szycia tekstyliów, skór, tworzyw skóropodobnych, filców itp. przygotowywanie stanowiska pracy na podstawie dokumentacji technicznej,umowa zlecenie, 168 h/msc, 2 lata, praca na całym terytorium RP, gotowość do podjęcia pracy poza miejscem zamieszkania
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Kraków (małopolskie)
Kontroler jakościtechnolog
ADJ baby furniture Dominik Jurga - 2016-01-29 - Namysłów (opolskie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Rudna Mała (podkarpackie)
pełna księgowość, księga przychodów
Ferma Drobiu Andrzej Śliwiński - 2016-03-01 - Radzanów (mazowieckie)
1. Obsługa sekretariatu .2. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych-środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, czuwanie nad ich prawidłowym przekazywaniem osobom materialnie odpowiedzialnych, zajmowanie się sprawami dot. inwentaryzacji.3. Wykonywanie czynności przygotowawczych z wiązanych z likwidacją, w tym sprzedażą środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.4.Sporzadzanie sprawozdania w zakresie gospodarowania majątkiem trwałym i nietrwałym.5. Naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabeli amortyzacyjno-umorzeniowej, co najmniej raz na kwartał.6. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki mieszkaniowej Nadleśnictwa Konin.7. Prowadzenie dokumentacji związanej z czynszami za najem lokali i budynków.8.Składanie zamówień na artykuły biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materiały służące potrzebom administracyjnym nadleśnictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materiałów biurowych.9. Organizacja funkcjonowania pokoju gościnnego.10. Organizacja narad i spotkań.11.Wykonywanie czynności związanych z zakupem energii elektrycznej i jej rozliczeniem.12.Prowadzenie rozliczeń i dokonywanie obciążeń z tytułu dostaw wody oraz wywozu nieczystości na podstawie zawartych umów.13.dokonywanie opłat abonamentowych radiowo telewizyjnych.15.Rozliczanie druków ścisłego zarachowania pod względem ciągłości i ilości wydruków przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami.16.Prowadzeni spraw ubezpieczeń rzeczowych i majątkowych nadleśnictwa.17.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i usługi w zakresie swojego działania.18.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zamówienia i wzór umowy o zamówienie publiczne z zakresu swego działania, po akceptacji przez radcę prawnego przekazanie na stanowisko ds. zamówień publicznych.19.Opracowanie projektu uregulowań wewnętrznych wydawanych przez nadleśniczego w zakresie swojego działania. Czuwanie nad ich aktualizacją i zgodnością z przepisami wyższego rzędu.20. Zastępowanie współpracowników z działu administracyjno-gospodarczegoSzczegóły dostępne na stronie www.konin.poznan.lasy.gov.p
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KONIN - 2019-11-22 - Konin (wielkopolskie)
Wymiana i naprawa opon
"KOF" Sebastian Kurek - 2019-02-05 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Zakopane (małopolskie)
planowanie dostaw,transportów,monitorowanie zasobów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zgierz (łódzkie)
kosztorysowanie,nadzorowanie robót budowlanych,sprawdzanie jakości wykonywanych robót,dokonywanie odbiorów robót,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sortowanie złomu
HANDEL ARTYKUŁAMI PRZEMYSŁOWYMI I CZĘŚCIAMI JACEK WZOREK - 2019-01-23 - Obrzębin (wielkopolskie)
przewóz towarów-rzeczy
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka Akcyjna - 2017-04-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Opracowanie planów zarządzania infrastruktury i środowiska- Tworzenie planu dla oprogramowania i wersji do realizacji- Projektowanie, tworzenie skryptów do automatyzacji budowania i procesy wdrażania- Analiza, szacunek, rozwój i rozwiązywania złożonych problemów zarządzania konfiguracją- Projektowanie, rozwój i procedury badań dla instalacji i konfiguracji oprogramowania i usług.Miejsce pracy: ul. Bora Komorowskiego 24, Kraków/ ul. Czerwone Maki 82, Kraków.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Wydawanie sprzętu, utrzymywanie porządku w magazynie, prace konserwacyjne tzw. "Pan złota rączka"
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Dobrzejowice (dolnośląskie)
Nadzór nad budową
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ANTRO - 2017-07-24 - Chełm (lubelskie)
Zarządzanie procesem produkcji, raportowanie do Zarządu w języku koreańskim, raportowanie wyników produkcji. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
a) obsługa i prowadzenie księgowości analitycznej w zakresie ZFŚS, dochodów, funduszu alimentacyjnego,b) sporządzanie sprawozdań budżetowych,c) prowadzenie postępowań egzekucyjnych świadczeń pomocy społecznej,d) dekretacja dokumentów księgowych w zakresie dochodów zgodnie z obowiązującym planem kont,e) prowadzenie ewidencji i rozliczania rozrachunków dotyczących należności i zobowiązań,f) kontrola odpłatności osób zobowiązanych oraz weryfikacja rachunków wystawianych za pobyt mieszkańców DPS,g) współpraca z Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami,h) kontrola finansowa wykorzystania przyznanych dotacji dla organizacji pozarządowych.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)
Praca w wykopach przy wodociągach i kanalizacji.Usuwanie awarii.Zakładanie kanalizacji i wodociągów.
MIEJSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - SŁUPCA - 2018-01-07 - Słupca (wielkopolskie)
ROZSTAWIANIE MASZYN DO GIER, KONSERWOWANIE SPRZĘTU, DBANIE O TECHNICZNYCH STAN POWIERZONYCH URZĄDZEŃ, PRACA POLEGA NA MONTOWANIU MASZYN DO GIER TV W NADMORSKICH PUNKTACH PRACODAWCY ORAZ DBANIU O ICH POPRAWNE DZIAŁANIE, WYMAGA PRZEMIESZCZANIA SIĘ POMIĘDZY MIEJSCOWOŚCIAMI NADMORSKIMI (MIĘDZYZDROJE, USTRONIE MORSKIE, NIECHORZE, POBIEROWO),WYMAGANIA: MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE Z MASZYNAMI DO GIER TV, PRACA NA TERENIE KILKU POWIATÓW - DZIAŁALNOŚĆ PRACODAWCY OPIERA SIĘ NA PROWADZENIU NADMORSKICH PUNKTÓW GIER Z AUTOMATAMI
kontakt przez PUP - 2019-11-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Utrzymanie czystości na obiekcie.Umowa zlecenie, ilość godzin około 40 godz tygodniowo, około 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godz. od 6 do 22 - do ustalenia, praca w weekendy, święta
Atalian Poland Sp. z o.o. - 2019-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- całokształt spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przebiegiem pracy pracowników- prowadzenie ewidencji badań lekarskich oraz terminowe kierowanie pracowników na badania lekarskie- udział w sporządzaniu planów urlopów i przestrzegania jego realizacji
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie rocznych planów konserwacji i napraw obiektów, planów remontów, okresowych sprawozdań, meldunków, sekcji pism do wykonawców robót, prowadzenie ewidencji systemów sygnalizacji włamania i PPOŻ, kontrola przeprowadzonych konserwacji i napraw w zakresie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną oraz systemów alarmowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-12-08 - Białystok (podlaskie)
nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie cen oraz przygotowanie analiz zakupowych, kontrola zapasów magazynowych, zamawianie części zamiennych oraz zamienników, uzgadnianie terminów dostaw materiałów, dokonywanie analiz minimalnych i optymalnych stanów magazynowych, optymalizacja procesów logistycznych, organizacja dostaw, pozyskiwanie nowych dostawców i negocjacje zakupowe, optymalizacja kosztów zakupów, zapewnianie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów, nadzór nad przebiegiem i terminowością zamawiania, prowadzenie dokumentacji zakupowej oraz koordynacja faktur zakupowych.
SKYNAMO AEROSPACE SP. Z O.O. - 2017-09-08 - Wojnicz (małopolskie)
Ustawienie i nadzór nad systemem księgowym i danymi finansowymi,analizę raportów (Report 1, Statutory) i prezentację do managera finansowego, nadzór nad księgowaniem danych zgodnie lokalnymi wymaganiami księgowymi oraz podatkowymi,ocenę propozycji inwestycyjnych i zaproponowanie odpowiedniego ujęcia księgowego dla poszczególnych spółek i projektów,nadzór nad procesami księgowymi i kontrolingowymi oraz ich zgodnością z zasadami Grupy Shell (w zakresie zarządzania ryzykiem, audytów, księgowym), przygotowywanie faktur dla partnerów, instrukcji do płatności, wniosków o wpłaty kapitału, dbanie o relacje i przepływ informacji z różnymi departamentami SBO Shell w Krakowie w zakresie prowadzonych projektów,pomoc przy zakładaniu bądź likwidacji spółek, doradztwo przy transakcjach i proponowanie ujęcia księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Opracowanie koncepcji wytworzenia falowodu do stworzenia strefy kawitacji w celu spełnienia wymogu niszczenia mikroorganizmów zgodnie z załącznikiem D2 Konwencji "System zarządzania wodą balastową (BWMS)", modelowanie procesu działania falowodu w zależności od składu filtrowanej wody balastowej ze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej bloku elektroakustycznegooraz ultradźwiękowego reaktora plazmowego do oczyszczania wody balastowej ze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej cylindrycznego falowodu do oczyszczenia wody balastowej ze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej bloku do odgazowania uzdatnionej wody po oczyszczeniu wody balastowejze statków, opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej bloku wtrysku gazu do ultradźwiękowego reaktora plazmy, do oczyszczenia wody balastowej ze statków, przeprowadzenie eksperymentalnych badań w celu określenia optymalnych parametrów pracy bloku elektroakustycznego oraz reaktora plazmowego, określenie zaleceń dotyczących parametrów roboczych kompleksu akustycznego w zależności od składu uzdatnionej wody
"ANCORA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział CAU CENTER
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)