ANALITYK JAKOŚCI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D) Gdańsk oferta pracy Competence Call Center Sp. z o.o.

Stanowisko: ANALITYK JAKOŚCI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D)

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, e-maili, czatów i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników.Dostarczanie informacji zwrotnych, coaching i mentoring dla pracowników w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu spełnienia dpowiednich metryk poziomu usług. Odpowiedzialny za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

Data publikacji: 2021-06-24

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Competence Call Center Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Monitorowanie jakości rozmów telefonicznych, e-maili, czatów i wszelkich innych interakcji wsparcia pracowników.Dostarczanie informacji zwrotnych, coaching i mentoring dla pracowników w razie potrzeby. Bliska współpraca z menedżerami i pracownikami w celu spełnienia dpowiednich metryk poziomu usług. Odpowiedzialny za szkolenia odświeżające w zakresie zmian w procesach, analiz i raportowania.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od posiadanych kwalifikacji i umiejętności.Firma oferuje:Stałe wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników pracySwobodę w realizacji własnych pomysłów w wysoko zmotywowanym zespoleŚcisła współpraca z innymi działamiWymagający i kompleksowy obszar, który zachęca do kształtowania obsługi klienta dla naszego kluczowego partneraWewnętrzne szkolenia i możliwości naukiMożliwość kariery w międzynarodowym przedsiębiorstwieZaangażowany i zmotywowany zespółNowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Center z nowoczesnymi stanowiskami pracy oraz bezpłatnymi napojami i owocamiPrywatną opiekę medyczną.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
ANALITYK JAKOŚCI Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM DLA SOCIAL MEDIA FIELD (M/F/D)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: analityk systemów teleinformatycznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane 3+ letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem jakości. Biegłość i doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i rosyjskim. Doświadczenie w obsłudze klientów w zakresie usług lub dziedzin technicznych w środowisku Call Center. Bliska współpraca z różnymi działami w celu ustalenia priorytetów przy jednoczesnym zapewnieniu terminowej obsługi na wysokim poziomie. Doskonałe umiejętności organizacyjne i zorientowane na szczegóły podejście do rozwiązywania problemów. Zdolność szybkiego przystosowania się do zmian w organizacji pracy. Komfortowa komunikacja z wszystkimi szczeblami zarządzania.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: Competence Call Center Sp. z o.o.

danePracodawcy_nip: 5842734946

danePracodawcy_regon: 222052887

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://www.yourccc.com/pl/careerlocations/gdansk/?apply=e1875995-b0e8-48d7-86b4-633b54eab5d8

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2261

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 472

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|251101

Zawód wykonywany przez pracownika: analityk systemów teleinformatycznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 24.06.2021

Oferta pracy ważna do: 24.07.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4531710856949cc1bc96812d38e3e186

Podobne oferty pracy


Wybierz powiat

Wybierz województwo

    ##blok_wojewodztwo##

Wybierz kraj

    ##blok_kraj##