STARSZY ANALITYK BIZNESOWY Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK BIZNESOWY
Wynagrodzenie: do 12 000 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie wysokiej jakości biznesowej i funkcjonalnej wymagań i uzyskiwanie pozwolenia na ich wdrożenie przez wszyskie podmioty odpowiedzialne. Dotyczy to w szczególności analizy, dokumentacji i walidacji funkcjonalnych wymagań. Organizowanie spotkań z zespołem deweloperskim w celach przedyskutowania i wyjaśnienia wymagań. Walidowanie wdrożenia wymagań poprzez testowanie solucji odpowiednio do "acceptance criteria". Zarządzanie wymaganiami i zapewnienie zrozumienia dla projektu oraz utrzymywanie projektu i komunikacji w zespole i między zespołami zależnymi. Inne zadania zlecone przez przełożonego, w zgodności z przepisami prawa pracy oraz zapisami umowy o pracę. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
Data publikacji: 2016-04-29
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie wysokiej jakości biznesowej i funkcjonalnej wymagań i uzyskiwanie pozwolenia na ich wdrożenie przez wszyskie podmioty odpowiedzialne. Dotyczy to w szczególności analizy, dokumentacji i walidacji funkcjonalnych wymagań. Organizowanie spotkań z zespołem deweloperskim w celach przedyskutowania i wyjaśnienia wymagań. Walidowanie wdrożenia wymagań poprzez testowanie solucji odpowiednio do "acceptance criteria". Zarządzanie wymaganiami i zapewnienie zrozumienia dla projektu oraz utrzymywanie projektu i komunikacji w zespole i między zespołami zależnymi. Inne zadania zlecone przez przełożonego, w zgodności z przepisami prawa pracy oraz zapisami umowy o pracę. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 12 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK BIZNESOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk biznesowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 12 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk biznesowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia, - głębokie zrozumienie analizy biznesowej/metod analizy systemu i narzędzi, - doświadczenie w zbieraniu wymagań biznesowych, - doświadczenie w użyciu/przypadkach testowych definicji, - rozwiązywanie problemów stałych, rozdzielanie spraw i umiejętność podejmowania decyzji, prezentacji, - sprawdzona mozliwość komunikowania się we wszytkich poziomach zarządzania w sposób jasny, zwięzły, - doświadczenie w wykorzystywaniu MS Visio w celu mapowania procesów, - rozwinięta umiejętność administracji SharePoint, - certyfikaty Analiza dzialalności powiązane, - UML/wiedza BPMN, - bankowość inwestycyjna/Priovate Banking lub doświadczenie Asset Managenent będzie dodatkowym atutem, - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-123/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 02.05.2016
Oferta pracy ważna do: 16.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów, nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym)
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łódź (łódzkie)
Projektowanie, modyfikowanie procesów technologicznych zgodnie z zamowieniem, bezposredni kontakt z czlonkami zespołu w języku portugalskim
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy wykonywaniu finansowych rozliczeń na prace budowlane,pomoc przy opracowywaniu raportów rocznych,kwartalnych i końcowych,udział w Radach Budowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Marynin (lubelskie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.bip.katowice.uw.gov.pl w zakładce: "Praca ŚUW"; Wykształcenie zawodowe kierunkowe; doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętność czytania dokumentacji technicznej; rzetelność; terminowość; umiejętność współpracy; wykonywanie, montowanie i konserwowanie przedmiotów i elementów derwnianych lub drewnopodobnych w budynkach pracodawcy; miejsce pracy: Katowice, dodatkowo w zależności od potrzeb Rybnik, Bielsko-Biała, Częstochowa, Tychy
Śląski Urząd Wojewódzki - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)
- Programowanie aplikacji RFIT; - Zapewnienie odpowiedniej jakości dostarczanych zadań; - Projektowanie aplikacji RFIT; - Dokumentowanie i raportowanie zrealizowanych zadań; - Wsparcie użytkowników aplikacji RFIT.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów przez internet, telefon
"AR-MET" S.C. Robert Rogała, Krzysztof Rogala, Anna Gorgiel - 2017-07-14 - Międzyrzecz (lubuskie)
Prowadzanie spraw związanych z wyposażeniem kwaterunkowym, prowadzenie spraw mieszkaniowych, prowadzenie gospodarki transportowej, obsługa komputera w zakresie oprogramowania znajdującego się w Sekcji ds. Kwatermistrzowsko - Technicznej, udział w odprawach służbowych, instruktażach, szkoleniach doskonalących wewnątrz wydziałowych, referowanie zleconych zadań przez Komendanta Miejskiego PSP, realizacja zadań z planów pracy przydzielonych imiennie lub określonych w protokołach z narad służbowych, prowadzenie gospodarki mundurowej, realizowanie zakupów środków czystości dla strażaków i do utrzymania obiektów oraz materiałów biurowych, materiałów budowlanych i remontowych, prowadzenie spraw związanych z administracją i utrzymaniem obiektów;
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2017-04-18 - Leszno (wielkopolskie)
Analiza biznesowa na rynkach kapitałowych i przychodów stałych - FXMM - FX / PM / ND - transakcje typu Spot / Forward / Swaps i Derywatywy - strategie Vanilla & Exotic.; Zrozumienie cyklu życia handlu, cyklu życia oprogramowania oraz aplikacji biurowych; Analiza funkcjonalna, pisanie wymogów specyfikacji oraz przypadków użycia; Przeprowadzanie testów tworzenie scenariuszy testowych / przypadków testowych oraz wykonywanie testów i dokumentacja wyników; Przeprowadzanie krytycznej analizy informacji pozyskanych z wielu źródeł. miejsce pracy: UBS, Wrocław, ul. Piotra Skargi 1.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków i zadań:• Organizacja i sprawowanie nadzoru nad pracą i dyscypliną pracy pracowników kuchni, we współpracy z pracownikiem ds. kadrowych opracowywanie zakresów czynności i obowiązków pracowników.• Dbanie o jakość i estetykę podawanych posiłków, sprawdzanie ich gramatury.• Ustalanie ceny obiadów.• Prognozowanie wysokość dochodów z tytułu wpłat za obiady.• Obliczanie ilości potrzebnych artykułów żywnościowych i dokonywanie ich zakupu.• Sprawdzanie dostarczony towar z zamówieniem i otrzymaną fakturą.• Przyjmowanie towarów do kartotek w programie Obiadek.• Dokonuje opisu faktur, przedstawianie Dyrektorowi do zatwierdzenia, a następnie przekazywanie głównemu księgowemu w celu dokonywania płatności terminowo.• Dokonywanie zapisów w programie Obiadek i sporządzanieMiejsce pracy: Wrocław, ul. Wałbrzyska
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 42 WE WROCŁAWIU - 2017-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
staż - przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłat za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadeklarowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych, archiwizowanie dowodów księgowych, organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ppoż, ochrony środowiska i ergonomii. Praca przy komputerze - ok. 5h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Krojenie, obróbka, przygotowanie i wydawanie posiłków oraz wyrobów garmażeryjnych; mycie i sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Zgierz (łódzkie)
Praca w placówce gastronomicznej - obiady domowe
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Krzysztof Furman - 2016-03-31 - Olsztyn (śląskie)
-obsługa sprzętu informatycznego-czynny udział w wykonywaniou bieżących zadań Sekcji Prezydialnej i Naczelnika Wydziału Koordynacji Działań-udział w obsłudze uroczystośći organizowanych przez oddział-tworzenie prezentacji multimedialnych dla Komendanta Oddziału jego zastępców i Naczelnika Wydziału na spotkania, konferencje-przygotowanie i wykonywanie projektów graficznych materiałów promocyjno-informacyjnych-przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, przetwarzania danych osobowych, przepisów p.poz. i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy-wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełozonych oraz wynikających z zadań Wydziału koordynacji działań
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- monitorowanie sytuacji transportowej przemieszczających się wojsk oraz przesyłek wojskowych z wykorzystaniem systemów teleinformtycznych;- dyspozytorskie kierowanie transportem i ruchem wojsk;- wydawanie zezwoleń na przejazdy drogowe;- znajmość aktualnego stanu techniczno-eksploatacyjnego sieci transportowej na terenie odpowiedzialności;- przygotowywanie sprawozdań i składanie meldunków w systemie służb dyżurnych.Praca na dwie zmiany w równoważnym systemie czasu pracy (do 12 godzin), unmowa o pracę.Kontakt z pracodawcą tel. 261-651-268 lub listownie ul. Pretficz 26-28, 50-984 WrocławInformacja o ofercie w sali F
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Malowanie proszkowe na linii automatycznej i linii tradycyjnej, kontrola jakości pomalowanych elementów, kontrola powierzchni przed malowaniem, wydajna praca zgodnie z dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
samodzielny mechanik do wykonywania napraw samochodów osobowych i busów w zakresie napraw silników, zawieszeń, geomaterii kół, klimatyzacji, sporadycznie - wyjazdy autolawetą po odbiór aut od klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wielka Wieś (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad oceną zdolności kredytowej Klienta tureckiego.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
- planowanie, inicjowanie i koordynacja procesów budżetowania i prognozowania w Funkcjach PMI SCE ; - zbieranie niezbędnych założeń, konsolidacja zarówno finansów, jak i zatrudnienia dla całego podmiotu prawnego - regularnie przeglądanie szczegółowych danych dotyczących faktycznych i planowanych wydatków miesięcznych / kwartalnych / rocznych, które mają doprowadzić do osiągnięcia celów biznesowych w nadchodzących cyklach, - wsparcie dla Funkcji PMI SCE umożliwiając uzyskanie wymaganych celów (finanse) poprzez zapewnienie rzetelnej analizy finansowej, - zapewnienie terminowego i dokładnego gromadzenia, walidacji, konsolidacji i analizy informacji finansowych dla PMI SCE we wszystkich funkcjach, - wykonywanie analiz i raportów dotyczących budżetów / prognoz i sprawozdań finansowych (zestawienie dochodów i bilansu) zgodnie z amerykańskimi standardami GAAP/ustawowymi i wymaganiami / terminami finansowymi PMI, - dostarczenie szczegółowej i skonsolidowanej analizy wynagrodzeń i wynagrodzeń pracowników we wszystkich funkcjach.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Bezpośredni kontakt z klientem obcojęzycznym. Ustalanie wrunków umów z kontarhentami zagranicznymi, ocena klientów pod względem zdolności kredytowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta
FUNDACJA EDUKACJA, ZDROWIE, ROZWÓJ - 2016-10-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Pomoc przy wypieku pieczywa.
MAREK PIOTROWSKI CUKIERNICTWO - PIEKARNICTWO - HANDEL - 2018-02-06 - Chodzież (wielkopolskie)
obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem anglojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie stałego poradnictwa dla rodziców oraz rodzin zastępczych, udzielanie porad i pomocy wychowankom, proponowanie form oddziaływań wychowawczych i terapeutycznych w odniesieniu do podopiecznych, praca z wychowankiem mająca na celu diagnozowanie przyczyn trudności w nauce oraz zachowaniu, współudział w opracowaniu indywidualnych planów pracy z dzieckiem, inne zlecone zadania.
Ośrodek Wspierania Dziecka i Rodziny - 2018-03-19 - Będzin (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje środowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Zadania wynikające z przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ochrony przeciwpożarowej
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2016-05-27 - Żagań (lubuskie)
ROZWIĄZYWANIE I ANALIZA PROBLEMÓW W OBSZARZE NOWOCZESNYCH SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ KLIENTÓW, PRACA W MIĘDZYNARODOWYM ZESPOLE INŻYNIERÓW SERWISU NAD ROZWIĄZANIEM USTEREK PROGRAMOWYCH I KONFIGURACYJNYCH PRZY ŚCISŁEJ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI PROGRAMISTÓW I TESTERÓW, GŁÓWNE CODZIENNE CZYNNOŚCI WCHODZĄCE W ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ANALIZOWANIE PRZYCHODZĄCYCH RAPORTÓW O USTERKACH, WERYFIKACJA ZGŁASZANYCH PROBLEMÓW POD KĄTEM WYMAGAŃ PRODUKTU, ANALIZA PRZYCZYN POWSTAŁYCH PROBLEMÓW I PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ KRÓTKO I DŁUGOFALOWYCH, UDZIAŁ W PROJEKTACH WYMAGAJĄCYCH WSPÓŁPRACY GRUPOWEJ NAD ZŁOŻONYMI PROBLEMAMI, PROPONOWANIE USPRAWNIEŃ W CELU UNIKNIĘCIA POJAWIENIA SIĘ PODOBNYCH PROBLEMÓW W PRZYSZŁOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚCI: WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W PROJEKTOWANIU SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH, UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE (MIN. 5 LAT), WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE METOD PROJEKTOWANIA OPROGRAMOWANIA, WIEDZA W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI (MIN. 3 LATA), W SZCZEGÓLNOŚCI RADIO, LTE, WCDMA, GSM, CI, CD, DOŚWIADCZENIE W INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA (GIT, GERRIT, LINUX, C), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z LUDŹMI JAK I ZDOLNOŚĆ DO SAMODZIELNEJ PRACY, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W SZYBKO ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚRODOWISKU, UKIERUNKOWANIE NA DOSTARCZANIE WYNIKÓW I SPEŁNIANIE OCZEKIWAŃ KLIENTÓW, DOBRE PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY, BARDZO DOBRY ANGIELSKI, ZARÓWNO PISEMNY, JAK I MÓWIONY. OSOBA NA TYM STANOWISKU POWINNA BYĆ UKIERUNKOWANA NA UZYSKIWANIE JAK NAJLEPSZYCH WYNIKÓW W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA ZGŁASZANYCH USTEREK, ZDOLNA DO PRZYSTOSOWANIA SIĘ DO SZYBKO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚRODOWISKA, POTRAFIĄCĄ WSPÓŁPRACOWAĆ W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM I WIELOKULTUROWYM, POSIADAJĄCA BARDZO DOBRĄ ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY OD 7-9 15-17
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)