STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1) opracowanie perspektywicznych i okresowych programów rozbudowy i konserwacji terenów zieleni,2) koordynowanie działań związanych z zielenią miejską,3)nadzór nad utrzymaniem, dokonywanie przeglądów, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz pasów drogowych,4) opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych,5) planowanie i realizacja w tym dobór roślin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej oraz pasów drogowych,6) przygotowywanie wniosków na uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów w zakresie zajmowanego stanowiska,7) prowadzenie spraw związanych z wyłanianiem wykonawców na usługi specjalistyczne w zakresie pielęgnacji zieleni,8) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury, 9) rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej oraz małej architektury,10) samokontrola na stanowisku pracy,11) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Data publikacji: 2020-06-30

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) opracowanie perspektywicznych i okresowych programów rozbudowy i konserwacji terenów zieleni,2) koordynowanie działań związanych z zielenią miejską,3)nadzór nad utrzymaniem, dokonywanie przeglądów, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz pasów drogowych,4) opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych,5) planowanie i realizacja w tym dobór roślin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej oraz pasów drogowych,6) przygotowywanie wniosków na uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów w zakresie zajmowanego stanowiska,7) prowadzenie spraw związanych z wyłanianiem wykonawców na usługi specjalistyczne w zakresie pielęgnacji zieleni,8) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury, 9) rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej oraz małej architektury,10) samokontrola na stanowisku pracy,11) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZIELENI MIEJSKIEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: architektura krajobrazu, leśnictwo, ogrodnictwo

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o ochronie zwierząt

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy o finansach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość uchwał Rady Miasta niezbędnych na zajmowanym stanowisku

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o ochronie przyrody

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. zieleni miejskiej w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65WOA-I.2110.52.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) prawo jazdy kat. B,6) wykształcenie wyższe na kierunku architektura krajobrazu, leśnictwo, ogrodnictwo,7) co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej lub pokrewnym.2. Wymagania dodatkowe: 1) studia wyższe z zakresu architektura krajobrazu lub specjalności kształtowanie terenów zieleni (lub studia podyplomowe o tej specjalności), 2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o finansach publicznych,4) znajomość ustawy o ochronie przyrody,5) znajomość ustawy o ochronie zwierząt,6) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,8) znajomość uchwał Rady Miasta niezbędnych na zajmowanym stanowisku,9) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) opracowanie perspektywicznych i okresowych programów rozbudowy i konserwacji terenów zieleni,2) koordynowanie działań związanych z zielenią miejską,3)nadzór nad utrzymaniem, dokonywanie przeglądów, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz pasów drogowych,4) opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych,5) planowanie i realizacja w tym dobór roślin do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej oraz pasów drogowych,6) przygotowywanie wniosków na uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów w zakresie zajmowanego stanowiska,7) prowadzenie spraw związanych z wyłanianiem wykonawców na usługi specjalistyczne w zakresie pielęgnacji zieleni,8) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury, 9) rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie utrzymania terenów zieleni miejskiej oraz małej architektury,10) samokontrola na stanowisku pracy,11) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,61 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających przynajmniej 1-letni staż pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej lub pokrewnym,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B,14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zieleni miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 lipca 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zieleni miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 30 czerwca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-06-30KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. zieleni miejskiej w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.52.2020.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających przynajmniej 1-letni staż pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej lub pokrewnym,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B,14)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 30.06.2020

Oferta pracy ważna do: 10.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?120e4549ba6319f2b9877dd4d09cc77f

Podobne oferty pracy

POMOCNIK ELEKTRYKA R27/0045-27/16 - od 1 850 PLN

prace pomocnicze przy montażu instalacji
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROTECHNICZNYCH KRZYSZTOF BIERNACKI - 2016-01-08 - Izbica Kujawska (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI W DEPARTAMENCIE PROMOCJI I KULTURY - od 2 400 PLN

1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-20 - Chełm (lubelskie)

KIEROWCA KAT B, E - 5 000 - 6 000 PLN

Przewóz mebli tapicerowanych.
Sprzedaż Mebli Łukasz Socha - 2018-08-30 - Luzino (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

utrzymanie czystości sanitarno-epidemiologicznej pomieszczeń ,sprzętu, utrzymanie w należytej czystości urządzeń do dezynfekcji,przygotowanie środków dezynfekujących zgodnie z procedurami, segregacja zebranych śmieci zgodnie z procedurami, wynosze ich do miejsc wyznaczonych,sprzątanie brudownika:mycie basenów,kaczek,misek nerkowych.
Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. - 2019-06-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

POMOC W PRODUKCJI DRZEWNEJ - 2 100 - 2 350 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych
Paged-Sklejka S.A. w Morągu - 2018-02-16 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 995 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, - aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, - bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, - sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S. A. - 2018-12-07 - Morawica (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zakrzew (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (KAT. C+E) [TEREN EUROPY] - od 2 100 PLN

- Transport towarów na terenie Europy (Polska, Czechy, Słowacja).- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + delegacje. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-20:00) (Tel. 694-694-515) lub e-mail: juloko.pl (at) gmail.com
JULOKO ADAM KUPKA - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace pomocnicze na magazynie oraz na produkcji, oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-11-23 - Borkowice (łódzkie)

SORTOWANIE - 17 - 22,1 PLN

Załadunek, sortowanie i rozładunek przesyłek w terminalu/sortowni zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami. Obsługa procesu kurierskiego wieczornego i porannego. Umowa zlecenie około 40h w tygodniu. Praca tymczasowa na 18 miesięcy.MIejsce pracy: ul. Bierutowska 4 Wrocław, ul. Europejska 4 magnice, ul. Magazynowa 4 Bielany Wrocławskie, ul. Wrocławska 6 Mirków, ul. Kościerzyńska 32 Wrocław
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI, SP/DE/2019) K/M - od 5 500 PLN

- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jabłonowo (mazowieckie)

DORADCA FINANSOWY/ BANKOWY- ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU - od 1 750 PLN

pozyskiwanie klientów, obsługa klienta, poszerzanie wiedzy
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - do 2 000 PLN

Pracownicy dozoru są zobowiązani do podejmowania podczas pełnienia służby działań w celu zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przed: działaniami przestępczymi tj.: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami i następstwami wynikłymi z awarii technicznych i usterek, rozprzestrzenianiem się szkód iniebezpieczeństw, zakłóceniami porządku w częściach wspólnych budynku.
YAX - Sławomir Wleklik - 2017-10-24 - Legnica (dolnośląskie)

KSIĘGOWY /-A - od 3 500 PLN

PROWADZENIE SPRAW KANCELARYJNYCH,SPORZĄDZENIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH,WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU,OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ,ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW,PRACE ZWIĄZANE Z INWENTARYZACJĄ MAJĄTKU ZAKŁADU I INNE
PAN ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY AGROBIOLOGII W BARANOWIE - 2017-12-06 - Baranowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 2 700 PLN

PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK MAGAZYNU - do 2 300 PLN

Kompletacja towaru zgodnie zzamówieniem przyjęcia towarów wraz ze sprawdzeniem ich ilości i jakości utrzymanie porządku w miejscu pracyprace załadunkowe i rozładunkowe towarówobsługa wózka widłowego kontrola stanu magazynoweg bieżąca współpraca z Działem Produkcji
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Trzebnica (dolnośląskie)

GG/ DIETETYK - od 2 900 PLN

Zapewnienie prawidłowego żywienia kuracjuszy i gości sanatorium, planowanie jadłospisów z uwzględnieniem dite, nadzorowanie prawidłowego sporządzania posiłków, zaplanowanej ilości oraz gramatury potraw.
"Sanatoria Dolnośląskie" Sp. z o.o. - 2019-02-15 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 200 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ - od 2 500 PLN

Szczegółowe informacje:http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9311
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-03-16 - Gostyń (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M - od 2 800 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZUS II Oddział w Warszawie - 2020-02-03 - Warszawa (mazowieckie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

szycie konfekcji damskiej (dzianina)
PPHU ANGRA Anna Mazurowska - 2016-05-18 - Dziewulin (łódzkie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - 2 700 - 3 200 PLN

Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych. Ewidencja księgowa inwestycji. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości. Rejestrowanie, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu. Ewidencja faktur zakupu w rejestrze VAT. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

REJESTRATOR WPROWADZANIA DANYCH, OBSŁUGA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO POLTAX, REDAGOWANIE PISM URZEDOWYCH, OBSŁUGA PROGRAMU BIBLIOTEKA ATK, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - 2 500 - 2 800 PLN

opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-09-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

DRWAL / PILARZ - od 2 000 PLN

Wycinka drzew. Miejsce pracy: województwo śląskie.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Nysa (opolskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 250 PLN

Prace związane z trybowaniem i obróbką połtusz, elementów wieprzowych i drobiowych
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Wróblów (lubuskie)

KUCHARZ SUSHI K/M - od 2 250 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)