STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane,2)pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,3)nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:a)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,b)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,c)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,d)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,4) w zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro,5) w zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6) w zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Budżetu oraz Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie lub opiniowanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8) w zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2020-03-13

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane,2)pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,3)nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:a)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,b)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,c)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,d)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,4) w zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro,5) w zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6) w zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Budżetu oraz Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie lub opiniowanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8) w zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość ustawy prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: znajomość Ustawy o finansach publicznych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek-piątek (oprócz wtorku) 7.30-15.30, wtorek 8.30-16.30.WOA-I.2110. 22 .20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe techniczne,6) posiada łącznie co najmniej roczny staż pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) znajomość ustawy prawo budowlane,8) znajomość ustawy o finansach publicznych,9) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,10) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,11) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,12) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,13) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane,2)pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,3)nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:a)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,b)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,c)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,d)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,4) w zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro,5) w zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych,6) w zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem,7) w zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Budżetu oraz Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie lub opiniowanie wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym,8) w zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,56 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 24 marca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 12 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-03-12KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Wydziale Inwestycji i Dróg w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 12 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200312164226455.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej roczny staż pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2020

Data dodania oferty pracy: 13.03.2020

Oferta pracy ważna do: 24.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7cf32aaae6fa095334113c41193def86

Podobne oferty pracy

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

Mechanik pojazdów samochodowych
Grupa Producencka Wielopolanka Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Wielopole (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Praca - dział kasy, sprzedaż towarów przy użyciu kasy fiskalnej, obsługa klienta.
OLEŚNICADIS Sp. zo.o. - 2018-01-16 - Oleśnica (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych i związanych z ewidencją środków trwałych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów niskocennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbania o ich prawidłowe wykorzystanie; przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-11-05 - Słupsk (pomorskie)

ORGANIZATOR PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Organizacja produkcji szwalni i krojowni.
Firma Handlowo Usługowa ZK Zbigniew Kossowski - 2016-02-01 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KIEROWCA WYWROTKI C - od 3 700 PLN

-Praca jako kierowca wywrotki kat. C -Pomoc przy robotach budowlanych - brukarskich-Kontakt telefoniczny 58 683-76-14; 602-242-608.
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2017-08-07 - Cieplewo (pomorskie)

POMOC KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

Ukłądanie, sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów do podatkowej książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH (STAŻ) - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Lubatówka (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Bażanowice (śląskie)

PRAKTYKA STUDENCKA W SĄDZIE REJONOWYM W ZABRZU - nieodpłatny

- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2019-02-02 - Zabrze (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 3 - od 2 300 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - od 2 900 PLN

Zapewnienie opracowania decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez zakład. Przygotowywanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie - 2020-02-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK KOMPLETACJI TOWARU - od 1 176 PLN

Praca fizyczna polegająca na zbieraniu zbieraniu i układaniu towarów przy pomocy terminala radiowego i wózka nisko pokładowego. Wymaga dobra umiejętność liczenia i układania towaru aby był jak najlepiej zabezpieczony.
Future Picking Ludwik Gierka - 2019-07-29 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 14,7 PLN

realizuje plany sprzedażowe, przygotowuje oferty handlowe, obsługuje partnerów handlowych oraz pozyskuje nowych klientów nie tylko na terenie kraju, ale też poza naszą wschodnią granicą (z Białorusi)
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Woskrzenice Duże (lubelskie)

STANOWISKO DS EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

WYCHOWAWCA W 12-29 ŚRODOWISKOWYM HUFCU PRACY OHP W CZĘSTOCHOWIE - od 2 000 PLN

- opieka nad uczestnikami grupy wychowawczej - prowadzenie zajęć profilaktyczno wychowawczych zgodnie z systemem wychowawczym i programem zajęć- organizowanie czasu wolnego uczestnikom i stworzenie warunków do rozwijania zainteresowań- współpraca z rodzicami, opiekunami- kontrolowanie obecności uczestników w szkole i na praktyce - realizacja bieżących planów pracy- prowadzenie zajęć wyrównawczych z uczestnikami Hufca oraz z młodzieżą w świetlicy środowiskowej - realizacja innych przedsięwzięć dotyczących pracy wychowawczej, profilaktycznej, resocjalizacyjnej, sportowej.Wymagania związane ze stanowiskiem:- obywatelstwo polskie- wykształcenie wyższe pedagogiczne magisterskie (najchętniej po resocjalizacji )- niekaralność- zgoda na przetwarzanie danych osobowych Wymagania dodatkowe:- dyspozycyjność- otwartość i kreatywność- umiejętność pracy z młodzieżąWymagane dokumenty i oświadczenia- dokumenty aplikacyjne (cv, list motywacyjny)- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (potwierdzone za zgodność z oryginałem własnym podpisem).- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu (potwierdzone za zgodność z oryginałem własnym podpisem; zatrudnienie wyłącznie w ramach stosunku pracy).- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowychdo celów rekrutacji.- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnychi korzystania z pełni praw publicznychMiejsce świadczenia pracy:12-29 Środowiskowy Hufiec Pracy OHP w Częstochowie ul. Tkacka 5aTermin składania dokumentów:Od 06.09.2017 do 15.09.2017Miejsce składania dokumentów:12-29 ŚHP w Częstochowie ul. Tkacka 5a. Pocztą mailową h.konefal (at) ohp.pl Informacje dodatkowe:Zastrzega się możliwość kontaktowania tylko z wybranymi osobami.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Częstochowa (śląskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

adekwatnie do stanowiska
P.H. Katamaran Import - Export Robert Mucha - 2017-04-03 - Gałków Duży (łódzkie)

STANOWISKO FIZYCZNE - od 1 850 PLN

Prace ślusarskie. Możliwość przyuczenia.
" WINIARSKI " FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA - 2016-04-21 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. WYPŁATY NALEŻNOŚCI PRACOWNICZYCH (NR 7035) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy - Zapewnia realizację obsługi pracowników oraz innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych w zakresie wypłat należności wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK STACJI PALIW - od 1 850 PLN

Praca na podjeździe, obsługa klienta.
P.P.H.U. "PERF" Wojciech Madejski - 2016-06-20 - Racibórz (śląskie)

KSIĘGOWY - od 1 900 PLN

obsługa księgowa firm
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Cieszyn (śląskie)

OPERATOR LINI CYNKOWNICZEJ - od 17,8 PLN

Obsługa lini cynkowniczej. Pracodawca pokrywa zwrot kosztów dojazdu w przypadku, gdy uzbiera się kilka osób dojeżdżających do pracy tym samym środkiem transportu.
Zakład Mechaniczny PROGRESS Leszek Sawicki - 2018-08-17 - Nowa Wieś Książęca (wielkopolskie)

TAPICER - od 2 500 PLN

tapicerowanie mebla zgodnie z wytycznymi, przygotowywanie stanowiska prcay, dokonanie odbioru mebla po wykonanej prcay, wprowadzanie dzialąń korekcyjnych, znajomośc modeli i wariantów mebli.
AIDA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Oleśnica (dolnośląskie)

FRYZJER - od 17 PLN

Usługi fryzjerskie. Praca od 20 do 90 h/tydzień
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY Z OBSŁUGĄ PIECA C.O. - do 2 250 PLN

Utrzymanie porządku i czystaości , odśnieżanie ciagów pieszych, usuwanie oblodzenia i posypywanie ich piaskiem i solą przed budynkiem UG oraz GOZ. Obsługa kotłowni.
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Wyryki-Połód (lubelskie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

Obsługa programów komputerowych, prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie bieżących rozrachunków z członkami, prowadzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami, windykacja należności z tytułu opłat.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA "DĄŻNOŚĆ" W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM - 2018-10-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

ELEKTRYK-ELEKTROMONTER - od 2 100 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych w domach, halach, galeriach handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Dąbrowa (łódzkie)

STANOWISKO KANCELARYJNE - nieodpłatny

W Izbie Celnej w Łomży:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Łomża (podlaskie)

OPERATOR KOPARKI - od 2 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie wykopów pod trasy kablowe, WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, uprawnienia operatora koparki, mile widziane doświadczenie
EL-MAR sp. z o.o. - 2016-05-13 - Lubliniec (śląskie)

PRACOWNIK ŚWIADCZĄCY SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI - od 20 PLN

prowadzenie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w szczególności usprawnienie funkcji intelektualnych i emocjonalno-społecznych z dziećmi w ich miejscu zamieszkaniapraca 4 godziny dziennie przez pięć dni w tygodniu
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie - 2018-02-22 - Sieniawa (podkarpackie)