STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie ewidencjonowania i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji

Data publikacji: 2016-10-19

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie ewidencjonowania i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, inne, kierunek: ogólnokształcący, ekonomiczny lub administracyjny

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wykształcenie średnie, pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe Szczegóły oferty dostępne na stronie: http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=219&idz=650917

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny - ZŁOŻENIE CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 19.10.2016

Oferta pracy ważna do: 27.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ANKIETER - od 14 PLN

przeprowadzanie ankiet na terenie jednego z marketów,ankieta trwa około 3 minuty dotyczy aktualnie zrobionych zakupów,ankiety sa prowadzone w tabletach zapewnionych przez pracodawcę
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Racibórz (śląskie)

STANOWISKO DS. PAKOWANIA, WORKOWANIA, I WYDAWANIA MATERIAŁÓW - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: workowanie i wydawanie towaru, rozróżnianie pod względem rodzai i gatunków węgla i kruszyw oraz ich pochodnych, obsługa urządzeń do workowania, przesiewania, zszywania. Transport materiałów do klienta oraz jego rozładowanie; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, min. 3 miesiące zatrudnienia na stanowisku, prawo jazdy kat. B, umiejętność selekcjonowania- rozróżnianie gatunków i rodzai węgla, kruszyw i ich pochodnych
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 100 PLN

SPRZATANIE POMIESZCZEŃ
CLAR SYSTEM S.A. - 2018-06-11 - Jasionka (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż samochodów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, pracodawca oferuje atrakcyjny system motywacyjny, zatrudnienie w firmie na umowę o pracę, zakwaterowanie w służbowym mieszkaniu; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-12), telefoniczny oraz e-mailowy
ARMO Sp. z o.o. - 2016-01-13 - Zajączkowo (pomorskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 2 300 PLN

Wykonanie izolacji termicznych ścian zewnętrznych obiektów budowlanych, demontowanie i montowanie elementów odwadniających, nakładanie tynku, nakładanie zaprawy klejowej i wtapianie siatki zbrojącej.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCHW REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska oraz wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA-HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

sprzedaż drewna
FH TRADE POL Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY - od 2 000 PLN

-obsługa kasowa jednostek organizacyjnych gminy i sporządzanie przelewów na wszystkie płatności,- ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania,- prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu: dzierżawy działek,wieczystego użytkowania działek, sprzedaży składników majątkowych, reklam,- sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska,Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do dnia 26.10.2017 r., w Urzędzie Gminy w Pszczółkach - sekretariat (pokój nr 1) lub przesłać listownie na adres: Urząd Gminy w Pszczółkach, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy). Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne są na stronie bip.pszczolki.pl
URZĄD GMINY W PSZCZÓŁKACH - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R76/1849-677/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-05-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KELNER/KA - od 1 750 PLN

Obsługa klientów-gości przyjmowanie zamówień, pomoc .
Restauracja - Pizzeria "Pierino" w Nowej Soli - 2015-12-11 - Nowa Sól (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE W BYDGOSZCZY (NR 5414) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FREZER DREWNA DPC ART 49 - od 1 850 PLN

praca w drewnie
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Damasławek (wielkopolskie)

STOLARZ, POMOCNIK STOLARZA - od 6 500 PLN

produkcja konstrukcji stoisk targowych
Infinity Eco - Art Paweł Chudziński - 2018-08-30 - Oborniki (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - do 14 PLN

prace pomocnicze przy instalacjach sanitarnychpraca na umowę na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali D
P. U. P. H. (Jan Przytocki) - Wrocław - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Sprzedawca - magazynier
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Goleniów (zachodniopomorskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

Technik informatykstaż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

Przygotowanie terenu, układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Łańcut (podkarpackie)

MANAGER ODDZIAŁU - od 3 000 PLN

sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, sprawne zarządzanie placówką oraz zespołem sprzedażowym, realizacja planów sprzedażowych oraz wyznaczonych celów jakościowych, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów, bezpośredni kontakt z klientem, wsparcie dla podległych pracowników oraz prowadzenie rekrutacji
Snodam Firma Usługowa Damian Snopek - 2017-01-19 - Bieruń (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

SPRZĄTANIE BIUR
Inwemer System sp. z o.o. - 2016-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 800 PLN

Działalność agencji reklamowych. Bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi pozyskiwanie nowych klientów z branży agencji reklamowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK SERWIISU - od 2 000 PLN

PRACOWNIK SERWIISU
3 RE SP. Z O.O. SP.K. - 2017-03-01 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 200 PLN

zawieranie transakcji sprzedaży, obsługiwanie kontrahnetów wietnamskich, współpraca przy przygotowywaniu ofert sprzedaży, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA PRZEZ TELEFON - od 14 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (O) - 2 100 - 2 500 PLN

Przygotowywanie powierzchni elementów do malowania, pomoc malarza-lakiernika, czynności porządkowe na lakierni
M&R Printing Equipment Poland Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Wojnicz (małopolskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 13 PLN

lakierowanie konstrukcji stalowych
NIKOL-TECH Arkadiusz Drabik - 2017-03-28 - Mysłowice (śląskie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Żywiec (śląskie)