SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Czerwionka-Leszczyny oferta pracy VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA
płyn do mycia kostki brukowej karcher
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Pracodawca: VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Broniewskiego 8D, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czerwionka-Leszczyny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rybnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czerwionka-Leszczyny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik obsługi turystycznej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość systemów do rezerwacji wycieczek.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Broniewskiego 8D, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, powiat: rybnicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: rybnicki
Gmina pracodawcy: Czerwionka-Leszczyny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czerwionka-Leszczyny
Ulica pracodawcy: Broniewskiego
Numer budynku pracodawcy: 8D
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z turystyką
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy ważna do: 02.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Wycena ładunku, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem. Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, przyg dokumentów. Wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)
Analizowanie potrzeb zakupowych w oparciu o zamówienia sprzedaży i plan produkcji, uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami oraz projektach optymalizacji zakupów, składanie zamówień do dostawców zgodnie z ustalonymi procedurami zakupów, kontrola realizacji złożonych zamówień oraz zmian wynikających z zapotrzebowania, reagowanie na zmiany w zapotrzebowaniu poprzez wysyłanie informacji o zmianie daty dostaw do dostawców, udzielanie informacji o dostępności materiału, monitorowanie poziomu zapasów, uczestnictwo w przygotowaniu planu wprowadzania nowych produktów poprzez ustalanie terminów dostaw i kosztów nowych materiałów, ustalanie z dostawcami działań logistycznych dotyczących zgłoszonych reklamacji jakościowych Działu Jakości oraz reklamacji ilościowych zgłoszonych przez magazyn.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2016-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A. - 2017-10-19 - Krośnice (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-09-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie klientów spoza UE dla celów sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, windykacja niezapłaconych należności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczaniem w urzędachpraca na umowę zlecenie (157 godzin w miesiącu), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE FORMALNO-PRAWNE INWESTYCJI DO REALIZACJI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ FORMALNYCHW IMIENIU INWESTORA, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (ADMNISTRACJA, BUDOWNICTWO, OCHRONA ŚRODWISKA), ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC AUTOCAD,
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac naprawczych w biurze i apartamentach.
IRS Capital Pirs & CO Sp. z o.o. Sp.J. - 2017-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych-prowadzenie sprzedaży poprzez sklep internetowy.
EFEKT Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz - 2018-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
promocja marki, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja produktów, tworzenie strategii sprzedaży, zarządzanie procesem sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych, dwie zmiany: 06.00-14.00, 14.00-21.00, praca w NEKLI
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-12-02 - Nekla (wielkopolskie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace na sprzęcie rolniczym, uprawa roli.
GOSPODARSTWO ROLNE Janusz Białoskórski - 2017-06-16 - Rosko (wielkopolskie)
Praca 2-3 dni w tygodniu, preferowane osoby stududjujące (4-5 rok). Do obowiazków osoby zatrudnionej należeć będzie pomoc przy realizacji projektów w firmie oraz wsparcie przy bieżącej dzałalności biura obsługi klienta.
ENGRAM S.C. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz portalach NFZ, rozliczenie świadczeń i wystawienie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
według dołaczonego do wniosku programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Żywiec (śląskie)
obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z planem rozwoju firmy, budowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, przygotowanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa systemu informatycznego do obsługi sprzedaży
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2018-08-27 - Łuków (lubelskie)
zgodnie z charakterystką pracy
Cukiernictwo Piekarstwo Tomasz,Grażyna ,Jan Vogt - 2016-01-19 - Kowalew (wielkopolskie)
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w dziale sprzedazy, przyjmowanie gości grupowych, przygotowywanie ofert hotelu, negocjacje cenowe, przyjmowanie rezerwacji i inne działania organizacyjne
PHU Martom Traveland Sp. z o.o Hotel Anders - 2016-01-26 - Stare Jabłonki (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej i klienta, przyjęcie i sprawdzenie towaru, dbałość o czystość
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Sosnowiec (śląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)