SPECJALISTA DS. KONTROLI, K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI, K/M

Wynagrodzenie: od 3 372,91 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2018-04-06

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 372,91 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI, K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 372,91 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Administracja/Budownictwo

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy zawiązane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, drukarka, fax, niszczarka). Zakres zadań: - prowadzenie kontroli terenowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz prowadzenie kontroli terenowych organów nadzoru budowlanego w zakresie zadań wynikających z ustawy o wyrobach budowlanych, - prowadzenie kontroli obiektów i robót budowlanych, - sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów pokontrolnych, - analizowanie skontrolowanych spraw w celu oceny zasadności ich przedłożenia organom właściwym do przeprowadzenia postępowań administracyjnych w trybie nadzoru, - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i pracownikami Departamentu. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne w dziedzinie budownictwa albo wyższe i studia podyplomowe z prawa administracyjnego, z prawa budowlanego lub z kontroli w administracji publicznej, 1 rok doświadczenia w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych lub orzeczniczych albo w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań kontrolnych albo w budownictwie, znajomość przepisów ustawy Prawa budowlanego, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów prowadzenia kontroli w administracji rządowej, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys/CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Inne dokumenty: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 16.04.2018 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DIK nr ogłoszenia 25099. Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia są dostępne na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 25099 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami pod linkiem: https://www.gunb.gov.pl/sites/default/files/pliki/dokumenty/dik_-_specjalista_06_04_2018.pdf?161

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 06.04.2018

Oferta pracy ważna do: 16.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów z Rosji i Ukrainy, telefoniczna sprzedaż usług firmy, kontakt z biutrami podróży na Wschodzie, udzial w konferencjach i targach branżowych
1. SŁONECZNE MAZURY Rafał Gebauer - wspólnik spółki cywilnej, 2. RAFAŁRAFACIO Rafał Gebauer - 2016-09-22 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie kontraktów, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, spotkania z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK DZIAŁOWY - od 1 725 PLN

Wykładanie towaru na działach. Praca w godzinach: 5:00-13:15, 14:00-22:15.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-02-21 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - do 2 780 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; mile widziana znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Przyszowice (śląskie)

BARMAN - od 13 PLN

obsługa klientów, obsługa baru, wydawanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-02-02 - Praszka (opolskie)

SPECJALISTA - od 1 850 PLN

Współudział w wykonywaniu opracowań planistycznych i strategicznych oraz programów i koncepcji z zakresu rozwoju regionalnego i planowania przestrzennego, przygotowywanie tematycznych opracowań analitycznych i studialnych, wizualizacja danych statystycznych, udział w przygotowywaniu i monitorowaniu strategii, programów rozwoju oraz opracowań planistycznych sporządzanych na poziomie regionalnym, sporządzanie rysunków, map, wykresów, diagramów ilustrujących analizy, diagnozy i przyjęte rozwiązania za pośrednictwem programów graficznych, wykonywanych w technikach numerycznych, przygotowywanie opinii do projektów przepisów oraz dokumentów krajowychi europejskich w zakresie rozwoju regionalnego, planowania przestrzennego, udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach, w tym zagranicznych.
Mazowieckie Biuro Planowania Reg. w Warszawie odział Płock - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

przeprowadzanie rozmów handlowych, budowanie marki i wizerunku firmy na rynku, opracowywanie oraz realizacja planów strategii marketingowej oraz sprzedażowej, ustalanie oczekiwań potencjalnych klientów oraz przygotowywanie dla nich propozycji optymalnych rozwiązań. Wyjazd delegacje (Polska lub inne kraje)
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZY HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

- Przygotowanie dokumentacji przetargowej w języku polskim i angielskim,- Praca w systemie klasy ERP.
PREVAC sp. z o.o. - 2017-08-24 - Rogów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I BIURA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 775 PLN

PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 480 PLN

ksiegowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Żelechów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI - 3 000 - 3 200 PLN

-konserwacja instalacji elektrycznej, wodno-kamnalizacyjnej-prace rzemieślnicze-przeglądy-usuwanie usterek
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS KADR - od 2 000 PLN

kompleksowe prowadzenie akt, sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem, obsługa korespondencji (odbieranie poczty i odpowiedzi na pisma wysyłanie)
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tuchów (małopolskie)

SPECJALISTA/TKA DS. INFORMACJI - od 2 200 PLN

•prowadzenie sekretariatu Biura SGR,•organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,•prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGR•nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,•obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,•obsługa organów SGR,•archiwizacja dokumentów SGR,•realizacja projektów współpracy,•organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,•organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności. Godz. pracy 7.30-15.30; Więcej: http://sgr.org.pl/
Słowińska Grupa Rybacka - 2017-05-17 - Przewłoka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Rozmowa z klientami, odpisywanie na e-maila, przygotowywanie towaru do wysyłki, pakowanie towaru.
P.P.H.U. Łukasz Rostkowski - 2016-04-05 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI DREWNA - od 3 486 PLN

Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PUBLIC RELATIONS - od 6 000 PLN

-kreowanie pozytywnego wizeruki firmy-budowanie strategii marketingowej firmy i czynny udział w jej wdrożeniu.-zarządzenie komunikacją wewnątrz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz-inicjowanie i koordynacja działań marketingowych.- zarządzanie komunikacją wewnątrz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz- zarządzanie komunikacją wewnątrz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Głogów (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Przygotowywanie wysyłek i poprawna komplementacja towaru
8HRS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 800 PLN

DZIAŁANIA MARKETINGOWE, OBSŁUGA KLIENTA, PRACE BIUROWE
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2018-06-26 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym, prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie umów cywilno-prawnych
BES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-15 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

prowadzenie oraz monitorowanie akcji marketingowych, analiza rynku i konkurencji
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2016-11-15 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW - od 1 336 PLN

Kontrola i koordynacja wszelkich spraw finansowych związanych z realizacją kontraktów z kontrahentami z Libii
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-02-22 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWY - od 5 000 PLN

Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - od 2 500 PLN

Handel samochodami ciężarowymi, transport samochodów na Bliski WschódWymagan znajomość rynku zbytu w zakresie samochodów ciężarowych oraz znajomość języka arabskiego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat