SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU (BRANŻA PRODUKTÓW DLA DZIECI) Ostrów Wielkopolski oferta pracy LITEX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU (BRANŻA PRODUKTÓW DLA DZIECI)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- podstawowa obsługa składanych zamówień od obecnych klientów- wyszukiwanie i tworzenie bazy nowych kontaktów handlowych, - tworzenie i wysyłanie ofert za pomocą narzędzi do e-mail marketingu- kreowanie wizerunku marki offline i online- prowadzenie analiz, w tym monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji- Współpraca przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do realizacji kampanii marketingowych- uczestnictwo w targach branżowych- wykonywanie innych zadań wynikających z codziennej pracy w zespole.Wymagania:- samodzielne podejmowanie działań w zakresie powierzonych celów i obowiązków,- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (obsługa zamówień),- umiejętność pracy w zespole,- znajomość pakietu Microsoft Office,- komunikatywność i wysoka kultura w zakresie obsługi klienta telefonicznie oraz mailowo,- znajomość zagadnień marketingu internetowego,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: LITEX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- podstawowa obsługa składanych zamówień od obecnych klientów- wyszukiwanie i tworzenie bazy nowych kontaktów handlowych, - tworzenie i wysyłanie ofert za pomocą narzędzi do e-mail marketingu- kreowanie wizerunku marki offline i online- prowadzenie analiz, w tym monitorowanie sprzedaży i działań konkurencji- Współpraca przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do realizacji kampanii marketingowych- uczestnictwo w targach branżowych- wykonywanie innych zadań wynikających z codziennej pracy w zespole.Wymagania:- samodzielne podejmowanie działań w zakresie powierzonych celów i obowiązków,- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (obsługa zamówień),- umiejętność pracy w zespole,- znajomość pakietu Microsoft Office,- komunikatywność i wysoka kultura w zakresie obsługi klienta telefonicznie oraz mailowo,- znajomość zagadnień marketingu internetowego,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU (BRANŻA PRODUKTÓW DLA DZIECI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3017
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
LITEX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6220006775
danePracodawcy_regon: 00334076500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z klauzula ("Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji bieżącego i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez Litex Service Sp. z o.o zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."dostarczyć osobiście lub przesłać na email: rekrutacja (at) lubawa.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: ostrowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3017
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937132
Ulica pracodawcy: Staroprzygodzka
Numer budynku pracodawcy: 117
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 23.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?33d0853f4a65b32fe5aec1fa8625702b
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć lekcyjnych zgodnie z planem zajęć
Szkoła Podstawowa w Dzibicach - 2020-01-24 - Dzibice (śląskie)
- ewidencja dokumentacji biurowej- obsługa korespondencji firmowej- kontakt z klientem- rozliczenia z kontrahentami- raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- obsługa kasy fiskalnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert wyjazdów grupowych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr. 4 - 2018-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do kimputera, wyliczanie wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
Wystawianie faktur, sprzedaż bezpośrednia, rozliczanie dokumentów, kontrola nad obeigiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Międzyrzecz (lubuskie)
- nadzór inwestorski robót drogowych na miejscu budowy- uzgodnienia z wykonawcami- uzgodnienia dokumentacji budowlanej- opiniowanie projektów budowlanych- rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych
12 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Sanok (podkarpackie)
obsługa procesu sprzedaży,kreacje graficzne
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wieliczka (małopolskie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, zbieranie i kompletowanie zamówień, monitoring procesu realizacji zamówień, przygotowywanie planów realizacji produkcji
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2020-04-16 - Niechcice (łódzkie)
Zarządzanie projektami doskonalenia procesów globalnej obsługi klienta w tym z krajów rosyjskojęzycznych.Identyfikacja, analiza i rozwiązywanie problemów klienta. Współpraca z interesariuszami.Raportowanie i przedstawianie prezentacji interesariuszom i kierownictwu wyższego szczebla.Praca jednozmianowa na czas nieokreślony w godzinach 9-17.Sala C
GOOGLE POLAND SP. Z O.O. - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie lekcji religii w liceum ogólnokształcącym
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
zakładanie i pielęgnowanie roślin ozdobnych, projektowanie, realizowanie i utrzymanie ogrodów publicznych, przygotowywanie gleby do siewu, sadzenie trawy, drzew i krzewów, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i ochronnych, wertykulacja i opryski, konserwacja urzadzeń małej architektury
PRO-PARK Piotr Kulwas - 2019-09-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży
NORDPOL TREES SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Czaplin Mały (zachodniopomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów - doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie oraz podpisywanie umów z klientami, realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, raportowanie wykonanych zadań.
P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota - 2016-06-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Ukrainy i Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2017-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne z obszaru inżynierii materiałowej; wiedza zdobyta w czasie studiów lub praktyka zawodowa w obszarze problematyki materiałowej między innymi stopy metali, ceramika, kompozyty, mile widziana znajomość problematyki związanej z technologiami materiałów ceramicznych; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat. B; silna motywacja do rozwoju; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; zakres obowiązków: udział w działalności badawczo-rozwojowej Oddziału Materiałów Ogniotrwałych ICiMB, współpraca z przemysłem w zakresie realizacji usług ekspertyzowych, reprezentowanie OMO w konferencjach, sympozjach i szkoleniach; aktywna działalność marketingowa mająca na celu pozyskanie zleceń w zakresie działalności OMO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2019-09-20 - Gliwice (śląskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Katowice (śląskie)
planowanie i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urzadzeń i instalacji elektroenergetycznych, prowadzenie rejesrtrów i odczytów energii, planowanie i realizacja okresowych kontroli instalacji i urzadzeń grzewczych,
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa zamówień ze sklepu internetowego i allegro, obsługa klientów w biurze, kontakty z klientami, pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu zamówień do wysyłki, prace administracyjno-biurowe.
ESD Aleksandra Kopacz - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie eksploatacji systemów infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności oraz wykonywanie konfiguracji urządzeń i systemów łączności. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, protokołów zabiegów eksploatacyjnych, ewidencji systemów i urządzeń telekomunikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obsługa incydentów, awarii i realizacja usług zgłaszanych przez klientów. Udział w pracach związanych z usuwanie złożonych uszkodzeń i awarii. Przygotowanie dokumentacji w zakresie systemów i urządzeń infrastruktury teleinformatycznej. Udział w odbiorach technicznych aparatury i obiektów inwestycyjnych. Udział w projektach inwestycyjnych, w tym sporządzanie wycen realizacji prac, specyfikacji warunków zamówienia oraz wykonywanie dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń w zakresie inwestycyjnym. Administrowanie systemami infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności. Opracowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki , praca w godz. 7-15.
TAURON Dystrybucja S.A. - 2019-06-14 - Opole (opolskie)
Brak danych
EUROCOM Eugeniusz Szmagliński - 2019-11-08 - Kościerzyna (pomorskie)