SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ K/M

Wynagrodzenie: od 4 673 PLN

Zakres obowiązków: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi.

Data publikacji: 2020-09-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 673 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 673 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko starszego specjalistę ds. analiz w Departamencie Wyrobów Budowlanych Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu;na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - przygotowywanie analiz dotyczących przekazanych przez wojewódzkich inspektorów nadzoru budowlanego informacji o wynikach badań próbek wyrobów budowlanych, opracowywanie komunikatów o wynikach badań próbek wyrobów budowlanych i podejmowanie działań, - prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania, ograniczania zakresu, zawieszania lub cofnięcia autoryzacji jednostek wykonujących zadania strony trzeciej w procesie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wyrobów budowlanych, - wykonywanie zadań związanych z notyfikacją wyznaczonych jednostek wykonujących zadania strony trzeciej w procesie oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych wyrobów budowlanych, - obsługiwanie systemów teleinformatycznych dotyczących nadzoru rynku wyrobów budowlanych, w szczególności analizowanie zgłoszeń przekazanych za pomocą systemu ICSMS oraz wprowadzanie informacji do tego systemu, - pozyskiwanie danych i informacji oraz opracowywanie analiz i materiałów wykorzystywanych do planowania działalności kontrolnej, - opracowywanie analiz i zestawień dotyczących przeprowadzanych kontroli oraz działań podjętych przez organy nadzoru budowlanego w sprawach wyrobów budowlanych, - współpraca z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakresie spraw dotyczących właściwości Wydziału, - opracowywanie materiałów w zakresie realizacji zadań Departamentu. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe: 1,5 roku w administracji publicznej w pracy związanej z wykonywaniem zadań analitycznych bądź zadań inspekcyjno-kontrolnych lub orzeczniczych lub z zakresu obsługi prawnej, - znajomość przepisów: ustawy o wyrobach budowlanych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011, 765/2008, 764/2008, ustawy Prawo budowlane, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, - skrupulatność i rzetelność, - umiejętność obsługi komputera (w szczególności Excel), - komunikatywność, - kultura osobista, - odporność na stres, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w zakresie problematyki wyrobów budowlanych lub prawa budowlanego, - znajomość języka angielskiego na poziomie B2, Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego. Dokumenty należy złożyć do: 08.10.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy DWB nr ogłoszenia 69120 Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych,tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

danePracodawcy_nip: 5261055132

danePracodawcy_regon: 010849220

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 25.09.2020

Oferta pracy ważna do: 08.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a87fc4b65ca8676bce8293c4525b17db

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH I KADR - 2 800 - 2 900 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych; tworzenie systemu płacowego, premiowego, motywacyjnego; tworzenie polityki personalnej; współuczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ POLOWYCH. - od 2 700 PLN

Pomoc w zakładaniu doświadczeńrejestracyjnychi poglądowych w zakresie rejestracji środków ochrony roślin.Działania monitoringowe i kontrolne założonych doświadczeń.Systematyczne zdobywanie wiedzypraktycznej i merytorycznejw zakresie chorób, szkodników i chwastów upraw roliniczych, sadowniczych i warzywniczych.Sporządzanie raportów według określonych procedur.
SynTech Research Poland Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Bramki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Sporządzanie ofert handlowych, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 5 980 PLN

Obsługa klientów polskich i z obszaru niemieckojęzycznego, przyjmowanie zapytań ofertowych , opracowanie oferty, przyjmowanie zamówień, uzgodnienie z klientem warunków technicznych i handlowych zamówienia, przygotowanie zamówienia do produkcji, analiza technicznych możliwości wykonania danego produktu.Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: mieszkania (at) instrem.pl lub 603-78-55-12
WZRM Sp z o.o. - 2021-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 600 PLN

Praca w dziale organizacji szkoleń, tworzenie niezbędnej dokumentacji szkoleniowej, monitorowanie szkoleń, rekrutacja uczestników.
CENTRUM INWESTYCJI SPOŁECZNYCH - PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 920 PLN

-Kontakt z klientem niemieckojęzycznym; - Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; - Odpowiadanie na pytania klienta. Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat; - Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 500 PLN

Różne prace budowlaneMiejsce pracy Władysławowo, Karwia
"Danmir" s.c. Danuta i Mirosław Jędrych - 2020-07-27 - Władysławowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 1 017,4 PLN

- zaznajomienie się z kartami pracy pracowników,- zaznajomienie się i szkolenie w zakresie obsługi programu do wprowadzania akardów i czasu pracy,- nauka obsługi programu do obliczania wynagrodzeń pracowników, - zaznajomienie się z obsługą używania sprzętu do prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Samsonki (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 800 PLN

-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-02-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 2 500 PLN

Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2016-02-03 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, pomoc w koordynacji działań marketingowych
SIGNU Waldemar Soroka, Jacek Jasiuleniec s.c. - 2017-02-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 3 000 PLN

Koordynowanie zatrudniania pracowników z Ukrainy:- przyjmowanie do pracy,- przygotowywanie dokumentów, - kordynowanie pracowników do odpowiednich pracodawców - użytkowników.
kontakt przez PUP - 2020-11-27 - Radzyny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 17 PLN

Zajmuje się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 775 PLN

- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 3 500 PLN

Realizacja planów sprzedaży zgodnie z określonymi celami; utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z kontrahentami i dostawcami zagranicznymi; tworzenie i archiwizowanie dokumentacji sprzedaży, dokumentów importowych, exportowych
Asten Group Sp. z o.o. - 2019-11-18 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13 PLN

praca fizyczna na hali produkcyjnej, obsługa taśm, pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Skórcz (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 4 000 - 6 000 PLN

kompleksowe prowadzenie kwestii kadrowych zatrudnionych pracowników (zwolnienie, zatrudnienie, absensje, wyd. zaświadczeń), kwestie związne z delegowaniem pracowników za granicę (Niemcy), naliczanie wynagrodzeń, tworzenie listy płac, prowadzenie rozliczeń ZUS, US, GUS, PFRON
EUROJOB GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - STAŻ - 997,4 PLN

obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZOBOWIĄZAŃ - od 5 500 PLN

Księgowanie faktur do zamówień i bezpośrednio w koszty (bez zamówienia). Wykonywanie innych czynności przypisanych do roli Specjalisty ds. zobowiązań według wytycznych od Lidera . Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.BHP 1/2 ETATU - od 1 300 PLN

PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY W FIRMIE ORAZ NA TERENIE FARM WIATROWYCH, DOPRADZTWO W ZAKRESIE STOSOWANIA PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP, PROWADZENIE DOCHODZEŃ POWYPADKOWYCH, ORGANIZACJA I PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP, PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z OBSZAREM BHP I PPOŻ, PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE PRACOWNIKOM TECHNICZNYM SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ, WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ZADAŃ OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU W SPRAWIE SŁUŻBY BHP, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW W FIRMIEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP LUB WYŻSZE UZUPEŁNIONE STUDNIAMI PODYPLOMOWYMI Z ZAKRESU BHPUMIEJĘTNOŚCI:ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA I OCHRONY PRZECIWPOOŻAROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE ORAZ ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO REAGOWANIA, DOKŁADNOŚĆ, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ,PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W SŁUŻBIE BHP, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2CV WYSŁAĆ NA E-MAIL; biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PLAC - 1841 (KD/08-2018/SW) - od 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników w oparciu o aktualne przepisy prawa pracy (akta osobowe), przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych wg wskazań przełożonych oraz dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz zakończeniem umów, wystawianie świadectw pracy, zgłaszaniei wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zatrudnianych pracowników i ich członków rodziny (a także aktualizowanie danych w tym zakresie), sporządzanie list płac, deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US w oparciu o aktualne przepisy w tym zakresie (m.in. PIT-4R, PIT-11), PFRON i GUS, tworzenie zestawienia wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na potrzeby Zarządu,dostarczanie pracownikom informacji o wysokości naliczonych składek ZUS, ustalanie uprawnień do urlopów oraz wypłaty odpraw, szkodowań, ekwiwalentów itp., sporządzanie zestawienia urlopów dla kierowników działów i Zarządu, ustalanie uprawnień do należnych zasiłków i świadczeń finansowych przysługujących pracownikom, prowadzenie ubezpieczenia grupowego pracowników, prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych, kontrola rozrachunków z komornikami dot. pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, badań wstępnych i okresowych, szkoleń BHP nadzór nad terminowością badań i szkoleń, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,wyjaśnianie w imieniu firmy wszelkich spraw w ZUS, PIP i US dotyczących spraw kadrowo-płacowych, gromadzenie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji płacowo-kadrowej, prowadzenie kasy głównej firmy sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów rozliczanych gotówką, prowadzenie ewidencji i rozliczanie zaliczek pracowniczych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników, wprowadzanie przelewów do systemów bankowych wg wskazań przełożonych, wykonywanie innych czynności z zakresu księgowości i zadań zleconych przez Głównego Księgowego.
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 250 PLN

tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kraków (małopolskie)

STOLARZ MEBLOWY - 1 900 - 2 500 PLN

Oklejanie frontów MDF, ciecie płyty, oklejanie płyt taśmą ABS, PCV, skręcanie mebli.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Spytkowice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ I CONTROLLINGU - od 3 000 PLN

Udział w tworzeniu planów finansowych i monitoring ich realizacji, w sporządzaniu kalkulacji świadczonych usług, w procesie analizy sprzedaży ilościowej, przychodów i kosztów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, prowadzenie rozliczeń kosztów wynikających z realizacji zleceń zewn., współpraca z innymi działami w zakresie analizy danych i monitoringu ich budżetów
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat