Praca REFERENT DS. ODPISÓW AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy REFERENT DS. ODPISÓW AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy REFERENT DS. ODPISÓW AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO.
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca w kontakcie z klientem3) praca przy komputerze4) pełny wymiar czasu pracy.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz wniosków o wydanie dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,2) weryfikowanie uprawnień wnioskodawców do otrzymania odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego a w razie potrzeby prowadzenie w tym zakresie postępowania wyjaśniającego,3) przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego przenoszonych z ksiąg stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,4) przygotowywanie projektów zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,5) przygotowywanie dokumentów wydawanych z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,6) terminowe wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,7) przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,8) przygotowywanie projektów decyzji o odmowie wydania odpisu, zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego bądź dokumentu z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)