KONSULTANT INFOLINII WYCHODZĄCEJ Chorzów oferta pracy GALLUP ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: KONSULTANT INFOLINII WYCHODZĄCEJ

Wynagrodzenie: od 17 PLN

Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu wychodzącym, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług, doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań, sprzedaż aktualnych cenników energii elektrycznej osobom posiadającym umowy, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami

Data publikacji: 2020-11-16

Lokalizacja: Chorzów (śląskie)

Pracodawca: GALLUP ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu wychodzącym, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług, doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań, sprzedaż aktualnych cenników energii elektrycznej osobom posiadającym umowy, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2 zmiany w godzinach 8-19, stawka wynagrodzenia: 17zł/h + premia motywacyjna

Nazwa stanowiska: KONSULTANT INFOLINII WYCHODZĄCEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2463

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywność, dykcja - umiejętność poprawnego wysławiania się w języku polskim, chęć do wykonywania takiej pracy

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
swykształcenie min. średnie, umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych, nienaganna dykcja, zorientowanie na realizację celów i konsekwencji w działaniu, silna motywacja do pracy, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, dobra obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta

Nazwa pracodawcy:
GALLUP ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

danePracodawcy_nip: 5862021267

danePracodawcy_regon: 191913991

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Adres pracodawcy:
Stawki, 00-193 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Stawki

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 12

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422201

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 16.11.2020

Oferta pracy ważna do: 16.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba1b63a7b92a4aa2107407cbd9524c88

Podobne oferty pracy


Wybierz powiat

Wybierz województwo

    ##blok_wojewodztwo##

Wybierz kraj

    ##blok_kraj##