INSPEKTOR OCHRONY ZABYTKÓW DO SPRAW ZABYTKÓW NIERUCHOMYCH Gdańsk oferta pracy Wojewodzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku

Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ZABYTKÓW DO SPRAW ZABYTKÓW NIERUCHOMYCH

Wynagrodzenie: od 3 600 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach związanych z wydawaniem pozwoleń dotyczących zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących uzgadniania projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, przygotowywanie projektów opinii dotyczących formy i sposobu ochrony konserwatorskiej zabytków nieruchomych, przeprowadzanie kontroli i oględzin terenowych zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych pod kątem ich zachowania i występujących zagrożeń oraz dokonywanie oceny prowadzonych prac pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem oraz formułowanie projektów opinii stanowiących zalecenia pokontrolne oraz przygotowywanie projektów decyzji nakazowych, dokonywanie oceny merytorycznej dokumentacji technicznej prac projektowych pod względem konserwatorskim dla użytkowników i właścicieli obiektów, współdziałanie w opiniowaniu Gminnych Programów Opieki nad Zabytkami pod kątem spełniania wymogów ochrony konserwatorskiej, opracowywanie i przygotowywanie materiału odwoławczego na skargi, odwołania i zażalenia dotyczące prowadzonych postępowań w zakresie zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków oraz opracowywanie projektów pism, w celu udzielenia odpowiedzi do organu wyższej instancji.

Data publikacji: 2020-05-29

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Wojewodzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dyrekcyjna 2/4, 80-852 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach związanych z wydawaniem pozwoleń dotyczących zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących uzgadniania projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, przygotowywanie projektów opinii dotyczących formy i sposobu ochrony konserwatorskiej zabytków nieruchomych, przeprowadzanie kontroli i oględzin terenowych zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych pod kątem ich zachowania i występujących zagrożeń oraz dokonywanie oceny prowadzonych prac pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem oraz formułowanie projektów opinii stanowiących zalecenia pokontrolne oraz przygotowywanie projektów decyzji nakazowych, dokonywanie oceny merytorycznej dokumentacji technicznej prac projektowych pod względem konserwatorskim dla użytkowników i właścicieli obiektów, współdziałanie w opiniowaniu Gminnych Programów Opieki nad Zabytkami pod kątem spełniania wymogów ochrony konserwatorskiej, opracowywanie i przygotowywanie materiału odwoławczego na skargi, odwołania i zażalenia dotyczące prowadzonych postępowań w zakresie zabytków nieruchomych i obszarów wpisanych do rejestru zabytków oraz opracowywanie projektów pism, w celu udzielenia odpowiedzi do organu wyższej instancji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałaku do piątku w godzinach 8-16

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR OCHRONY ZABYTKÓW DO SPRAW ZABYTKÓW NIERUCHOMYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali architekci

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: architektura

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami oraz przepisów wykonawczych, znajomość ustawy o planowaniu i gospodarowaniu przestrzennym, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność interpretacji przepisów prawnych, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Wojewodzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku

danePracodawcy_nip: 5832097544

danePracodawcy_regon: 003113118

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Dyrekcyjna 2/4, 80-852 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie we wskazanym obszarze. Termin składania dokumentów do 10.06.2020 r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2261

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016

Ulica pracodawcy: Dyrekcyjna

Numer budynku pracodawcy: 2/4

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216190

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali architekci

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 29.05.2020

Oferta pracy ważna do: 29.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f707edf4f020192d4dae9dd69e5a577

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 604 PLN

Merytoryczny nadzór nad akcjami sortowania, samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania, ocena jakości komponentów oraz postępowanie z komponentem
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA ( DINO RYCZYWÓŁ ) - od 2 350 PLN

wykładanie towaru, dbanie o porządek na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego
DINO POLSKA SA - 2019-02-14 - Ryczywół (wielkopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI DS. ENERGETYCZNYCH - od 3 500 PLN

Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-29 - Wejherowo (pomorskie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - 997,4 PLN

-przygotowywanie pism, postanowień, decyzji-udział w kontrolach i oględzinach
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Wieliczka (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU W ZESPOLE TOROWO-SIECIOWYM(NR 2385) - od 3 750 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Prawem budowlanym oraz Prawem zamówień publicznych, w tym w szczególności:1. W zakresie realizacji umów w ramach bieżącego utrzymania infrastruktury tramwajowej:- kontrola realizacji i jakości wykonania prac obmiarowych i utrzymaniowych związanychz infrastrukturą tramwajową i podstacjami zasilającymi trakcję tramwajową,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich stanu sprawności technicznejelementów sieci trakcyjnej, napędów i sterowania zwrotnic, sygnalizacji świetlnej mijankowej, oświetlenia przystanków, rozjazdów i innych urządzeń elektroenergetycznych oraz stanu sprawności technicznej podstacji trakcyjnych,- przeprowadzanie oględzin podstacji trakcyjnych, kabli trakcyjnych oraz ocenianie stanu technicznego sieci trakcyjnej i infrastruktury towarzyszącej w celu określenia ich stanu technicznego i zakresu planowanych robót remontowych.2. W zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez ZDMiKP:- przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych (w tym opis przedmiotu zamówienia) oraz uczestnictwo w procesie zamówień publicznych,- uczestnictwo w pracach zespołu oceny dokumentacji projektowej i jej odbioru,- protokolarne przekazanie wykonawcy w imieniu Inwestora placu budowy,- kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, wymaganiami SST, normami i zasadami bezpieczeństwa,- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem oraz terminowością wykonania,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji oraz rozliczanie końcowe budowy,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie ustnej i pisemnej (wpis do dziennika budowy),- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- rozliczanie budowy fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wraz ze sporządzeniem dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania,3. W zakresie pozostałych zadań:- szacowanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz formułowanie założeń technicznych na potrzeby zlecanej dokumentacji technicznej,- przygotowywanie materiałów technicznych i rzeczowych niezbędnych dla przeprowadzenia procedur przetargowych na roboty utrzymaniowe i remontowe podstacji trakcyjnych, sieci trakcyjnej i kabli trakcyjnych,- uzgadnianie wszelkich wyłączeń tymczasowych, okresowych i stałych z ruchu tramwajowego,- kontrolowanie terminów zakończenia gwarancji na zadaniach oraz udział w odbiorach pogwarancyjnych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- udział w pracach zespołu ds. zabezpieczenia energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowaniakomunikacji tramwajowej i nadzór nad prawidłową gospodarką energetyczną,- dokonywanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, urządzeń i instalacji oraz Wydziałamiwłasnej jednostki na potrzeby realizacji zadań związanych z utrzymaniem podstacji trakcyjnych i sieci trakcyjnych,- sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren, - praca wymagająca dłuższego stania i chodzenia,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

pomoc przy sporządzaniu posiłków zgodnie z zasadami dietetyki, przeprowadzanie obróbki wstepnej surowców, porcjowanie posiłków na poszczególne oddziały szpitalne, pomoc przy dystrybucji posiłków na poszczególne placówki Szpitala, mycie i dezynfekcja naczyń kuchennych, pojemników transportowych oraz sprzętu i urządzeń produkcyjnych, przestrzeganie zasad i procedur HACCP
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-10-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 2 100 PLN

- pomoc przy montażu instalacji elektrycznej,- praca na terenie całej Wielkopolski,- praca na jedną zmianę od 7.00-15.00,- okres próbny trwa 3 miesiące (docelowo umowa na czas nieokreślony)- przed sptkaniem o rozmowę w sprawie pracy kontakt telefoniczny z pracodawcą (Krzysztof Kucharek 501-623-160)
Instalacje Elektryczne Pomiary K.Kucharek - 2018-02-09 - Psarskie (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH - 6 500 - 6 800 PLN

konserwacja i naprawa instalacji ciepłej i zimnej wody ,kanalizacji,c.o. będących częścią wspólną budynku.
Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przymorze" - 2020-06-25 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Łopuszno (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 1 630 PLN

obsługa programu E-DOK, przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji ogólnej przychodzącej i wychodzącej z zakładu, redagowanie pism wychodzących, pomoc w przygotowaniu narad, obrad i posiedzeń, prowadzenie dziennika korespondencji
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2020-01-09 - Opole Lubelskie (lubelskie)

KIEROWCA - DROGOMISTRZ - od 2 100 PLN

Utrzymanie dróg gminnych, poprzez remonty cząstkowe, polegające na uzupełnianiu ubytków kruszywa, wykaszanie poboczy, udrażnianie przepustów na drogach, odkrzewianie poboczy, stałe monitorowanie stanu dróg i zgłaszanie zaistniałych problemów pracownikowi UG
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Tuchomie (pomorskie)

POMOC KRAWIECKA - 997,4 PLN

Świadczenie stażu w punkcie usługowo-handlowym zgodnie z rodzajem wykonywanej działalności.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Przygotowanie posiłków, pobieranie artykułów żywnościowych z magazynu, obsługa urządzeń kuchennych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie - 2018-08-23 - Oława (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU - 2 000 - 3 200 PLN

Kontrola realizowanych prac.Wymagane wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie budowlane i 6 lat doświadzenia lub wykształcenie wyższe kierunkowe i 4 lata doświadczenia. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanej, znajomość programu do kosztorysowania - NORMA. Praca na terenie Mysłowic w godz 7-15
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-11-30 - Mysłowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. MOTORYZACYJNYCH - 2 500 - 3 500 PLN

obsługa klientów na Stacji Obsługi samochodów, wystawianie faktur, rozliczenia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "DEMEX" Jerzy Demiańczuk - 2017-03-15 - Augustów (podlaskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

pomoc przy opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Malbork (pomorskie)

MANIKURZYSTKA - od 3 000 PLN

Wykonywania manicure i pedicure.
OCEAN URODY Agata Redek - 2019-09-20 - Dębe Wielkie (mazowieckie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I PORZĄDKU PUBLICZNEGO - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) realizacja założeń miejskiego programu zapobiegania przestępczości oraz porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta Płocka oraz współpraca z podmiotami uczestniczącymi w jego realizacji;2) współpraca ze służbami, inspekcjami, Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych i organizacjami pozarządowymi, radami osiedli i innymi podmiotami w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem mieszkańców Miasta;3) przyjmowanie sprawozdań z działania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Straży Miejskiej, Inspekcji Sanitarnej, Weterynaryjnej, Ochrony Środowiska, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz przygotowywanie zbiorczych informacji dla Prezydenta Miasta Płocka;4) współpraca z Policją, Państwową Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Strażą Miejską i innymi służbami i inspekcjami w celu:- pozyskiwania informacji o stanie bezpieczeństwa w mieście,- opracowywania oceny zagrożeń porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta,- wspólnego opracowywania programów, projektów z zakresu bezpieczeństwa;5) udzielanie wyjaśnień odnośnie skarg i interwencji mieszkańców w zakresie bezpieczeństwa;6) realizacja zadań wynikających z obowiązków zarządzającego obszarem wodnym w zakresie:- bezpieczeństwa na obszarach wodnych,- finansowania działań ratowniczych;7) przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzeń oraz wniosków o wydanie zezwolenia na organizację imprez masowych, przygotowanie projektów decyzji;8) uczestniczenie w kontroli wykonania zawartych porozumień oraz prowadzenie wspólnych kontroli ze służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo w zakresie:- miejsc wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie ferii i wakacji,- bezpieczeństwa imprez masowych oraz zgromadzeń;9) opracowywanie danych dotyczących Systemu Ratownictwa Medycznego niezbędnych do sporządzania Planu Działania Systemu dla Województwa Mazowieckiego oraz sporządzanie sprawozdań i innych informacji z zakresu bezpieczeństwa dla Wojewody Mazowieckiego;10) obsługa kancelaryjna oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
Urząd Miasta Płocka - 2018-10-16 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 250 PLN

Zatwierdzanie datali produkowanych na produkcji, potwierdzenie jakości produkowanych detali przez pracowników produkcji, kontrola ostateczna produkowanych elementów, uzupełnianie dokumentacji jakościowej - raporty kontroli, pomiary produkowanych części zgodnie z planem kontroli, nadzorowanie sprzętu pomiarowego.
D&H Engineering Poland Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Niezabyszewo (pomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 344 PLN

koordynacja spraw adminitracyjno-technicznych zawiązanych z funkcjonowaniem oddziału (flot, budynek, media, zaopatrzenie biura); obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników
SAMWHA POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-13 - Mława (mazowieckie)

KIEROWCA - od 2 000 PLN

przewóz artykułów przemysłowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "EURO-MAKS" S.J. - 2017-06-07 - Ostrołęka (mazowieckie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 13,7 PLN

Praca na budowie przy: sprzataniu, Gruntowanie wałkiem ścian, noszenie worków
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Brwinów (mazowieckie)

INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO - do 2 400 PLN

Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Zakład Karny we Włodawie - 2018-01-12 - Włodawa (lubelskie)

DOZORCA BOISK - do 2 100 PLN

Dozorowanie kompleksu boisk sportowych przy SP Nr 2 w Koronowie.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI OBIEKTÓW. - 2 500 - 3 500 PLN

Sporządzanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem obiektów ( faktur, umów, harmonogramów obłożenia obiektów), wykonywanie zadań w zakresie publicznych.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Legnicy - 2016-10-27 - Legnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. SPORTU I ORGANIZACJI IMPREZ REKREACYJNO - SPORTOWYCH - od 2 800 PLN

I. Wymagania:1) niezbędne:a) spełnienie jednego z poniższych wymogów: - wykształcenie wyższe i roczny staż pracy lub - wykształcenie średnie i 3 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) prawo jazdy kategorii B,b) bardzo dobra znajomość komputera,c) dyspozycyjność,d) umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej,e) doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji imprez rekreacyjno-sportowych.II.Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 60%2) praca w terenie 40%3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku w miesiącu lipcu 2020 r.tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) inicjowanie, planowanie, realizacja, rozliczanie finansowe wydarzeń rekreacyjno-sportowych, tworzenie aplikacji, wniosków, wszelkich pism do instytyucji współpracujących,2) pozyskiwanie zezwoleń na organizowanie przez Ośrodek imprez masowych o charakterze sportowym,3) promocja statutowej działalności Ośrodka z wykorzystaniem dotępnych środków,4) świadczenie usług w zakresie udostępnienia obiektów Ośrodka klubom sportowym, placówkom oświatowym, zakładom pracy, instytucjom, organizacjom,osobom fizycznym,5) pozyskiwanie środków na organizację wydarzeń sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,6) bieżąca kontrola stanu urządzeń technicznych i sprzętu sportowego używanego w trakcie organizowanych wydarzeń, reagowanie na ewentualne problemy i podejmowanie działań naprawczych,7) sporządzanie i realizowanie umów dotyczących spraw na zajmowanym stanowisku pracy.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2020-08-20 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW OCHRONY ZWIERZĄTW ZESPOLE DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 2 800 PLN

ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt; prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.Ogłoszenie nr 55589 zamieszczone zostało w bazie ogłoszeń Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/nowy-dwor-gdanski/inspektor-weterynaryjny,55589 .
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-10-10 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

STRÓŻ - od 13 PLN

Monitorowanie bezpieczeństwa na terenie dozorowanego obiektuObsługa systemów telewizji dozorowejZapewnienie ładu i porządku publicznegoOrganizowanie pracy własnej Ścisła współpraca z kadrą zarządzającąSumienna realizacja obowiązków służbowych oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Stec Spółka Jawna - 2017-09-22 - Chrzanów (małopolskie)