INSPEKTOR Łódź oferta pracy ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, ewidencja dokumentów, prowadzenie zakładowego archiwum
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:94-102 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu, ewidencja dokumentów, prowadzenie zakładowego archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kurs archiwizacji dokumentów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ŁÓDZKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kandydaci winni umawiać się na spotkanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Nowe Sady
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: Oczyszczanie miasta
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 23.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjęcie towaru na magazyn, zabezpieczenie, ułożenie oraz sprawdzenie towaru, przygotowanie towaru do sprzedaży, zapakowanie towaru w rękawy foloiowe, opisanie towaru, sprawdzenie stanu ilościowego oraz jakościowego przed wydaniem towaru do klienta, obsługa klienta-rozmowa z klientem, przedstawienie klientowi asortymentu firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Mielec (podkarpackie)
Dostarczanie towaru do odbiorcy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARIUSZ GIEC - 2017-06-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja, transport towarów na terenie kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PROMA" ANDRZEJ KUBICKI - 2019-07-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni - 2019-11-20 - Września (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kowary (dolnośląskie)
Barman
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Inspektor ds. kancelaryjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
roboty drogowe
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Góra (dolnośląskie)
kierowca samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Nowy Kościół (dolnośląskie)
Organizacja produkcji w przemyśle piekarniczym, nadzór nad procesem produkcyjnym i podległym zespołem.Wykształcenie min. średnie lub wyższe technologiczne (branża spożywcza), umiejętność obsługi komputera (pakiet Office). Mile widziane: dyspozycyjność kandydata, doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 995 Magdalena Tomiak-Świtała. Adres e-mail: magdalena.tomiak-switala (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-03-23 - Sulęcin (lubuskie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Znajomość pokryć dachowych : dachówka, blocho-dachówka , papa , obróbki blacharskie rynny , rury spustowe inne prace towarzysząceWykonywanie pokryć dachowych z dachówki ceramicznej, blachy, papy. Wymiana konstrukcji dachu, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, prace towarzyszące
"Dach-Bud" Józef Suder - 2017-04-10 - Jawor (dolnośląskie)
analiza wnisków o dotacje, sporządzanie zestawień, czuwanie nad toczącymi się remontami i inwestycjami w ogrodach działkowych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów przetargowych, kontrola zgodności obiektów z prawem budowlanym (wyjazdy w teren)
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2017-09-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wypełnianie dokumentów w dwóch językach,( język: ukraiński, rosyjski), wyjazdy związane z załatwianiem spraw dot. dokumentów obcokrajowców, prowadzenie korespondencji, wysyłanie i odbiór na poczcie. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Proponowany okres zatrudnienia: czas nieokreślony. Praca na 1/2 etatu, dyspozycyjność w godz: 8:00-12:00. Oferta dostepna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy prac.w serwisie. Praca w godzinie : 8-16
SAK Sp. z o.o. (joint venture) - 2017-11-10 - Opole (opolskie)
Nadzór nad całokształtem zagadnień związanych z technicznym utrzymaniem zasobów mieszkaniowych oraz prowadzonych lub zleconych przez Spółdzielnię inwestycji.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA "DĄŻNOŚĆ" W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM - 2019-03-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie średnie, bez znaczenia doswiadczeniezakres obowiązków: obsługa maszyn poligraficznych
RD Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
Praca polega na przewozie ładunku po krajach UE, Ukrainy, Niemiec, Wielkiej Brytanii
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
administrowanie systemem informatycznym do zarządzania systemem gospodarki odpadami, administrowanie bazami danych MySQL, realizacja backupów, przeprowadzanie okresowych testów odtworzeniowych, zarządzanie danymi i tworzenie zapytań w języku MySQL, współpraca z innymi zespołami IT, zarządzanie i obsługa zgłoszeniami w systemie ticketowym, administrowanie stronę internetową oraz aplikacją mobilną, redakcja oraz prowadzenie działań na portalach i serwisach społecznościowych z zakresu edukacji ekologicznej, graficzne przygotowywanie do druku materiałów edukacyjnych z zakresu ekologii (ksiażek, prasy, reklam, ulotek, plakatów, itp.)
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
pomoc nauczyciela w pracy z dzieckiem z autyzmem
CENTRUM EDUKACJI INNOWACYJNEJ - 2018-01-31 - Puławy (lubelskie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej z procedurą przetargową.2. Koordynowanie robót budowlanych przy opracowaniu technicznych i organizacyjnych założeń realizowanych robót lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno,3. Koordynowanie realizacji robót, z nadzorem terminowości ich wykonywania w całości lub wg poszczególnych etapów zgodnie z zawartą umową.4. Uzgadnianie zakresu robót i wprowadzanie niezbędnych zmian do proponowanego zakresu robót po dokonaniu oględzin miejsca budowy lub wykonywanych robót.5. Wstrzymywanie robót budowlanych wykonywanych niezgodnie z umową.6. Przygotowywanie kosztorysu inwestorskiego.7. Rozliczanie robót według kosztorysu powykonawczego.8. Przygotowywanie umów i zleceń na roboty budowlane.10. Realizacja poleceń przełożonego pozostających w zakresie obowiązków stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku - min. 3 lata, ukończony kurs organizowany przez Archiwum Państwowe, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność, umiejętność wyznaczania priorytetów. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o parcę, interesującą i samodzielną pracę w przyjaznym zespole. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować również pocztą elektroniczną na adres: szpital (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH w Rybniku - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)
pracownik fizyczny
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Nowe Borówko (wielkopolskie)
skręcanie mebli ogrodowych,obsługa strefy camping
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Rumia (pomorskie)
Lakierowanie frontów meblowych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wiśniowa (podkarpackie)
- sprzątanie wskazanego miejsca pracy- dbanie o ład i czystośćMiejsce wykonywania pracy: teren miasta Łodzi.Zgłoszenia kandydatów - osobiste - Al. Piłsudskiego 143 Łódź.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Łódź (łódzkie)
umiejętnośc pracy w zespole;znajomość obsługi komputera oraz znajomośc pakietów biurowych Open Office i Microsoft, dokładnośc i dobra organizacja czasu pracy;zaangażowanie i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;dyspozycyjność
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej - 2019-09-30 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)