INSPEKTOR DS. PŁAC Katowice oferta pracy GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Wymagana znajomość: prawa pracy. Wymagana umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Wymagana znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, Wymagana obsługi programu Płatnik, obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl

Data publikacji: 2019-06-14

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Wymagana znajomość: prawa pracy. Wymagana umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Wymagana znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, Wymagana obsługi programu Płatnik, obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie z obszaru ekonomii. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Wymagana znajomość: prawa pracy. Wymagana umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Wymagana znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, Wymagana obsługi programu Płatnik, obsługi aplikacji MS Office.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-026 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail:

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2019

Data dodania oferty pracy: 14.06.2019

Oferta pracy ważna do: 28.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9493819d7d4dcc48d6758ffbfe1c9eab

Podobne oferty pracy

MONTAŻYSTA - 2 500 - 3 500 PLN

montaż anten satelitarnych
Sklep Neon S. C. - 2017-09-29 - Bytom (śląskie)

PIEKARZ - 5 000 - 5 600 PLN

jw.
Melting Pot Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)

AGENT CELNY - od 3 000 PLN

przygotowanie niezbędnych dokumentów do odpraw celnych, reprezentowanie klientów przed organami celnymi
Ka-Bro S.C. Piotr Kasza Radosław Brochocki - 2017-11-29 - Grzechotki (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY - od 1 850 PLN

1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)

TYNKARZ - do 2 481 PLN

praca związana będzie z instalacją nawierzchni sportowych,budową boisk oraz obiektów sportowych na terenie całej Polski oraz krajów UE, pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie oraz dojazd na miejsce wykonywanych prac, praca na terenie Polski i UE
SALTEX EUROPA SP. Z O.O. - 2016-07-15 - Pieńsk (dolnośląskie)

BUFETOWY - WYDAWCA POSIŁKÓW - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Radom (mazowieckie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA OFERTA PRACY WYŁĄCZNIE DLA OSOBY ODBYWAJĄCEJ STAŻ U PRACODAWCY UM STAŻ 122 - do 1 850 PLN

doradctwo i projektowanie konstrukcji budowlanych, prowadzenie dokumentacji budowy
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie produktów, pomoc w wydawaniu posiłków, przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

PROGRAMISTA PHP/MAGENTO - od 5 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)

FRYZJER - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Topólka (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 2643) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Nasadzanie nowych drzew i kwiatów oraz ich pielęgnacja, koszenie trawy, czyszczenie rowów.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Rędziny (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA- STAŻ - 1 017,4 PLN

Pomoc w przygotowaniu aparatury i urządzeń do wykonywania zabiegów, wykonywanie zabiegów fizjoterapii z podopiecznym, prawidłowe przygotowanie stanowiska pracy, dbanie o to, by zabieg odbywał się w odpowiednich warunkach, temperaturze, oświetleniu, wentylacji, wilgotności, zapewnienie higienicznych warunków otoczenia
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Rawicz (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, NALICZANIE SKŁADEK ZUS, PRZYJMOWANIE, DEKRETOWANIE, SPRAWDZANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW WG POLITYKI RACHUNKOWOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE MIESIĘCZNYCH FAKTUR VAT SPRZEDAŻY, OBSŁUGA BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ. OKRES ZATRUDNIENIA 01.07.2019-30.06.2020. GODZ. PRACY 7-15.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku - 2019-05-15 - Słupsk (pomorskie)

KSIĘGOWA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Radom (mazowieckie)

KIEROWCA KAT C - od 2 000 PLN

transport drogowy materiałów an terenie kraju
Firma Usługowo - Handlowa "FABEX" Fabian Czapla - 2017-03-13 - Grabowa (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 025 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska S.A. - 2016-08-08 - Wielka Wieś (małopolskie)

SPRZEDAWCA - do 13 PLN

sprzedaż artykułów spożywczych, przemysłowych, obsługa klienta,
kontakt przez OHP - 2017-11-16 - Stróżewo (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BHP - do 3 500 PLN

sprawdzanie dokumentacji BHPprzeprowadzanie przeglądów BHP budowysporządzanie raportów bhpprowadzenie szkoleń bhp
SAFETY TIME - 2018-03-07 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 4 000 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-06-27 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1622) - od 3 100 PLN

Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W PT KRUS WE WŁOCŁAWKUSAMODZIELNY REFERAT PREWENCJI REHABILITACJI I ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO(NR 8455) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa wniosków o rehabilitację leczniczą rolników, świadczeniobiorców oraz dzieci rolników.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY TELETECHNICZNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W RZI BYDGOSZCZ(NR 7615) - od 2 600 PLN

Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-10-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KASJER - 1 575 - 2 000 PLN

obsługa klientów, kasy fiskalnej
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 1 250 PLN

Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w szpitalu, sporządzanie dokumentacji bhp i sprawozdań do instytucji
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie - 2018-11-29 - Człuchów (pomorskie)

INSPEKTOR DS. OSOBOWYCH (RPO) - 997,4 PLN

Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przeszeregowaniem, awansowaniem i zwalnianiem pracowników szpitala, obsługa programów kadrowo płacowych, sporządzanie bieżących wykazów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)

OPERATOR MASZYN - od 3 500 PLN

Wymagania: wykształcenie min.gimnazjalne, zdolności manualne, dokładność, gotowość do podjęcia pracy zmianowej; zakres obowiązków: praca na linii montażu amortyzatorów; trzy zmiany, miejsce pracy:Gliwice, bezpłatny dojazd, dofinansowanie do posiłków
Tenneco Automotive Eastern Europe Sp. z o.o. - 2019-06-21 - Gliwice (śląskie)