Praca ARCHIWIŚCI I MUZEALNICY Lublin POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W LUBLINIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
AL. SPÓŁDZIELCZOŚCI PRACY 3, 20-147 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pomoc w archiwizowaniu dokumentacji.Pomoc w prowadzeniu ewidencji przyjetej dokumentacji.Pomoc przy porzadkowaniu materiałów archiwalnych.Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną PIW Lublin, instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.Wsparcie zadań biurowych PIW Lublin.

Forma zatrudnienia: Praktyka studencka

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny

Nazwa stanowiska: ARCHIWIŚCI I MUZEALNICY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: archiwiści i muzealnicy

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2015

Data zakończenia pracy: 31.12.2015

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
preferowany kierunek studiów: historia(specjalność archiwalna), zarządzanie, administracja

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejetność obsługi pakietu MS Office,

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, ksero, drukarka, skaner),

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność,

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skrupulatność i dokładność,

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Termin praktyk jest terminem proponowanym - istnieje możliwość dostosowania go do preferencji praktykanta/wymogów uczelni.

Nazwa pracodawcy: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W LUBLINIE

Sposób aplikowania: poprzez uczelnię

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie

Adres pracodawcy:
AL. SPÓŁDZIELCZOŚCI PRACY 3, 20-147 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ

Typ podmiotu pracodawcy: JAP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Adres strony pracodawcy: HTTP://WWW.MIW.LPI.PL

Ulica pracodawcy: AL. SPÓŁDZIELCZOŚCI PRACY

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: archiwiści i muzealnicy

Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)

pozostaleDane_celeEdukacyjne:
- zdobycie praktycznej wiedzy na temat funkcjonowania archiwum zakładowego,- zapoznanie się z podstawami działaności administracji rządowej,- umiejętność pracy w zespole.

Data dodania oferty pracy: 15.09.2015

Oferta pracy ważna do: 30.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2015

Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka

Podobne oferty pracy

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 1 200 PLN

Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka: prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nadzór nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nadzór nad pracami podległych pracowników w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nadzór nad pracami podległych pracowników dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nadzór i kontrola nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, nadzór nad rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nadzór nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, kontrola, wycena, rozliczanie i ewidencja wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nadzór nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nad sporządzaniem listy plac, terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych.Uprawnienia ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH RYNEK EUROPY WSCHODNIEJ - od 1 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, wymagana umiejętność pracy z ludźmi, organizacji czasu pracy, planowania, znajomość rynku Europy Wschodniej, prawo jazdy kat. B, minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego.Ogólny zakres obowiązków: 1. Sprzedaż produktów klientom na terenie Ukrainy; 2. Projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych;3. Budowanie baz klientów;4. Uczestniczenie w targach i imprezach na terenie Polski i UkrainyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: POLSKA ORAZ EUROPA WSCHODNIA I UE
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lublin (lubelskie)

SORTOWACZ - od 2 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. gimnazjalne. Ogólny zakres obowiązków:- czynności sortownicze,- obsługa urządzeń do perforacji opakowań,- sortowanie opakowań na taśmie,- czynności porządkowe
KOM-EKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Plaza Lublin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-09-24 - Lublin (lubelskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Plaza Lublin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 900 PLN

zmywanie sprzętu kuchennego, obieranie warzyw, utrzymywanie czystości;
F.H. GUCIO ROMANA BŁASZCZUK - 2016-09-21 - Lublin (lubelskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Galeria Lubelska Lublin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-11-17 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Przygotowanie stanowiska pracy lekarza dentysty, przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych
Dental Przychodnia Stomatologiczna s.c. - 2016-06-14 - Lublin (lubelskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 200 PLN

sprzątanie biur i klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Lublin (lubelskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH/DOSTAWCZYCH - od 1 850 PLN

naprawa pojazdów samochodowych, oraz dostawczych diagnoza, weryfikacja usterek
DOMUS-MOBIL S.C - 2016-09-23 - Lublin (lubelskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Plaza Lublin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-04-14 - Lublin (lubelskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

utrzymanie czystości w podległym obiekcie
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ - od 8,5 PLN

SPRZĄTANIE, PRASOWANIE, OBSŁUGA GOSCI HOTELOWYCH, WYPISYWANIE FAKTUR, OBSŁUGA GOSCI PRZEZ TELEFONWykształcenie min. średnie. Umiejętnośc obsługi komputera, sumienność, cierpliwość, uważność.Sposób kontaktu: CV na e-mail : JOLANTA.POZNIAK (at) NOWEHORYZONTY.COM
GRUPA NOWE HORYZONTY - Jolanta Poźniak - 2015-12-10 - Lublin (lubelskie)

KOSMETYCZKA - od 925 PLN

Wykonywanie usług kosmnetycznych, manicure, pedicure, depilacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 300 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie zaświadczeń, ewidencjonowanie pracowników w systemach komputerowych, obsługa programu Płatnik oraz sporządzanie deklaracji ZUS, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 900 PLN

przygotowywanie ofert, prowadzenie bazy klientów za pomoca komputera, nawiązywanie kontaktów z klientami prowadzenie reklamy internetowej;
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Lublin (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Wydawanie, liczenie pieczywa- sprawdzanie wydania pieczywa zgodnie z dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Lublin (lubelskie)

POMOCNIK CIEŚLI SZALUNKOWEGO - od 6 000 PLN

-Wykonywanie prac pomocniczych związanych z szalowaniem stropów, montaż i demontaż systemów szalunkowych, rozkładanie płyt stropowych ( w zależności od zapotrzebowania), pomoc w montażu sklejek na stropie, układaniu siatki zbrojeniowej, wylewce betonu. MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: FRANCJA
IN TEMPORIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Lublin (lubelskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 1 850 PLN

Na podstawie dokumentacji lub szkiców wykonywanie mebli skrzyniowych i szkieletowych. Obróbka mechaniczna i ręczna wykonywanych produktów. Przygotowywanie i obsługiwanie narzeędzi pracy. Czyszczenie i konserwowanie sprzętu. Przestrzeganie przepisów.
KERRO JÓZEFACKA KATARZYNA - 2016-05-12 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSLUGII PACJENTA - od 2 000 PLN

Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie wyboru produktu z oferowanego asortymentu stosownie do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek firmy. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)

KELNER - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. zawodowe, mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Ogólny zakres obowiązków: obsługa gości hotelowych w restauracji. Miejsce wykonywania pracy: LUBLIN- KARPACZ (zakwaterowanie).
LOGO-LIFT S.C. - 2016-11-07 - Lublin (lubelskie)

KUCHARZ KUCHNI WIETNAMSKIEJ - od 2 500 PLN

wykształcenie zawodowe; umiejętności gotowania tradycyjnych potraw kuchni azjatyckiej; uprawnienia aktualna książeczka Sanepidu; doświadczenie zawodowe min 3 lata na ww. stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: przygotowanie dań dostępnych w menu restauracji z powierzonych produktów, przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej. Miejsce wykonywania pracy Lublin.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 483,32 PLN

Przyjmowanie, układanie i pakowanie oraz sprawowanie kontroli nad materiałami znajdującymi się w magazynie. Utrzymywanie porządku w obiekcie, odśnieżanie terenu wokół magazynu.
ASQUINI POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-21 - Lublin (lubelskie)

PIZZERMAN - od 2 500 PLN

Przygotowywanie ciasta i przygotowywanie pizzy zgodnie z recepturą.wymagania pracodawcy: wykształcenie zawodowe, znajomość kuchni włoskiej, kurs piekarniczy, książeczka saniarno-epidemiologiczna, doświadczenie na podobnym stanowisku.
TKAS Teresa Knut, Agnieszka Słowik Spółka Cywilna - 2016-03-22 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

pakowanie, napełnianie produktów kosmetycznych, składanie zestawów kosmetycznych, obsługa urządzeń pakujących,
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Lublin (lubelskie)

KIEROWCA/MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Rozwożenie towaru po klientach, prace magazynowe, przyjmowanie towaru, prowadzenie stanów magazynowych. Wymagania pracodawcy:wykszatłcenie zawodowe, prawo jazdy kat B, znajomość topografii Lublina i okolic, mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych, min. roczne doświadcznie w prowadzeniu samochodu dostawczego.
ABC PAPIER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Lublin (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY - od 1 600 PLN

Prowadzenie samochodu ciężarowego, rozliczanie dokumentacji przewozowej. Miejsce wykonywania pracy: UE, Ukraina, Rosja, Europa Wschodnia
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Lublin (lubelskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 800 PLN

Naprawy pojazdów samochodowych, ustawienia zbieżności, mechanika ogólna, montaż i demontaż skrzyń automatycznych
RS SERVICE CENTRUM AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA D/S SZKOLEŃ - od 2 500 PLN

Prowadzenie szkoleń w zakresie doradztwa rolniczego, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, organizacja szkoleń dla rolników.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-10-06 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - 3 000 - 4 000 PLN

Badanie branży i analizy trendów UX/UI stron i strategii konkurencji tworzenie przeglądu informacji dokumentów i diagramów, kierowanie bieżącymi testami użyteczności i oceny, prace z klientami i grupą projektową, mapa serwisu, szablony, testowanie.
SOFTWARE Paul Agbetile - 2016-04-20 - Lublin (lubelskie)

Wybierz powiat

Wybierz województwo

Wybierz kraj