Praca 20 PRACOWNIK OBSŁUGI MYJNI (NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ) Radom kontakt przez PUP

Stanowisko: 20 PRACOWNIK OBSŁUGI MYJNI (NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ)

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: nadzór pracy myjni

Data publikacji: 2016-05-20

Lokalizacja: Radom (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: nadzór pracy myjni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
20 PRACOWNIK OBSŁUGI MYJNI (NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: operator myjni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Radom

Gmina pracodawcy: Radom

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Radom

Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: operator myjni

Data dodania oferty pracy: 20.05.2016

Oferta pracy ważna do: 31.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH

Podobne oferty pracy

ELEKTRYK - od 1 900 PLN

Montaż, naprawa i konserwacja instalacji niskoprądowych urządzeń i odbiorników systemów bezpieczeństwa p.poż, montaż naprawa i konserwacja instalacji p.poż
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA-MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

Rozładunek i załadunek towaru,dostarczenie towaru do klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Białystok (podlaskie)

KUCHARZ, KELNER -STAŻ - 997,4 PLN

przygotowywanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej, obsługa gości
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Trzebosz (wielkopolskie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 2 000 PLN

OBSŁUGA ŁADOWARKI, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Opoczno (łódzkie)

OPERATOR WIELOMASZYNOWY - od 1 850 PLN

Obsługiwanie, nadzorowanie i konserwowanie maszyn do produkcji przewodów i kabli elektrycznych ustawianie parametrów.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Parczew (lubelskie)

MAGAZYNIER - do 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Piekary Śląskie (śląskie)

STAŻ - ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Opole (opolskie)

SERWISANT - do 2 500 PLN

Montaż i konserwacja maszyn siłowych, prace regeneracyjne na maszynach siłowych, naprawa lub wymiana podzespołów w maszynach cardio. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Iwiny (dolnośląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 1 850 PLN

Uprawnienia na wózek widłowy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Lębork (pomorskie)

POMOC NAUCZYCIELA/POMOC WYCHOWAWCY - 997,4 PLN

Wykształcenie min. średnie, punktualność, cierpliwość, sumienność.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Racibórz (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wałcz (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - STAŻ WRPO - 997,4 PLN

staż - wykonywanie prostych czynności przy przxygotowywaniu potraw tj. obieranie, czyszczenie, porcjowanie warzyw i mięsa, sprzątanie stanowiska pracy i pomieszczeń lokalu, obsługa klientów baru, wydawanie posiłków, pomoc w bufecie przy obsłudze klienta, obsługa i konserwacja urządzeń stosowanych w gastronimii, zapoznanie się z zasadsami systemu HACCP, nauka organizacji pracy. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

DYREKTOR FINANSOWY C.F.O. - od 10 000 PLN

Zarządzanie działem finansowym, zarządzanie działem księgowym.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

DYREKTOR PROCESU, TECHNOLOGII I PRODUKCJI - do 12 000 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 25 lat stażu pracy w Japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu i technologii produkcji ceramiki motoryzacyjnej; kierowanie działem procesu i technologii DPF; organizowanie działu produkcji w powstającym zakładzie produkcyjnym w Dąbrowie Górniczej; opracowywanie koncepcji udoskonalania procesu i technologii; opracowywanie budżetu dla działów; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - 997,4 PLN

-zapoznanie się z organizacją i funkcjonowaniem wskazanego Wydziału-wykonywanie prac biurowych - redagowanie pism urzędowych, utrzymywanie stałego kontaktu z dziennikiem podawczym Starostwa,-archiwizacja dokumentów w poszczególnych wydziałach,-rejestrowanie spraw, kompletowanie akt, prowadzenie spisów spraw w systemie tradycyjnym,
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Wieliczka (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

ZAPEWNIENIE OCHRONY MIENIA OBIEKTU, MONITOROWANIE RUCHU OSOBOWEGO, NIE WPUSZCZANIE NA TEREN OBIEKTU OSÓB NIEUPOWARZNIONYCH, PO OKRESIE PRÓBNYM ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA W RAMACH UMOWY O PRACĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;CZAS PRACY: PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANY
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA(NR 0687) - od 1 850 PLN

sprzedaż towarów i usług fotograficznych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY/OGRODNIK - 997,4 PLN

Robotnik gospodarczy/ogrodnik
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Koszuty (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

podanie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Radomsko (łódzkie)

PROJEKTANT AKUMULACJI CIEPŁA W GRUNCIE - od 1 850 PLN

Przygotowanie specyfikacji zamówienia, przygotowanie produktu pod konkretnego klienta, odpowiedzialność za prawidłową realizację zlecenia.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Stare Olesno (opolskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Oferta w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy tylko dla osób bezrobotnych skierowanych z PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

-WYKŁADANIE TOWARU, SPRZEDAŻ, KONTAKT Z KONTRACHENTAMI Z ZAGRANICY, PRACA FIZYCZNA - PRZENOSZENIE TOWARU.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Skierniewice (łódzkie)

FAKTURZYSTKA - 997,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Lipsko (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

1) Zapoznanie ze strukturą organizacyjną jednostki, zakresem zadań poszczególnych komórek organizacyjnych, zasadami komunikacji wewnętrznej i obiegiem dokumentów, regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym urzędu, kodeksem etyki pracowników samorządowych urzędu, statutem gminy.2) Zapoznanie szczegółowe z zadaniami Referatu Podatków i Opłat oraz przepisami prawa regulującymi ich wykonywanie, zarówno przepisami ogólnymi, jaki i wewnętrznymi dot. m.in. ochrony danych osobowych, tajemnicy skarbowej.3) Zapoznanie się m.in. z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej.4) Kształcenie praktycznych umiejętności efektywnej komunikacji, negocjacji oraz pracy w zespole m.in. poprzez obserwację i obsługę klientów Urzędu w zakresie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym, leśnym, od środków transportowych, wydawania i przyjmowania druków i dokumentów, udzielanie podstawowych informacji oraz współpracę z pracownikami Urzędu.5) Zapoznanie z procedurami wewnętrznymi w zakresie archiwizacji dokumentów i ich obiegu oraz archiwizacja dokumentów. 6) Zapoznanie z wybranymi aplikacjami komputerowymi użytkowanymi w komórce oraz nabycie umiejętności ich obsługi. 7) Wprowadzanie danych z dokumentów do wybranych aplikacji komputerowych.8) Kształcenie praktycznych umiejętności poprzez prawidłową organizację podziału powierzonych zadań i ich efektywną realizację.9) Zapoznanie się z systemem ewidencji i księgowości, analiza prawidłowości i realności zapisów księgowych i sald.10) Zapoznanie się z praktycznym wykorzystaniem i obsługą urządzeń biurowych w tym: kserokopiarki, drukarki, faksu.11) Wykonywanie zadań zleconych przez opiekuna praktyk.12) Przygotowywanie do wysyłki korespondencji opracowywanej w Referacie Podatków i Opłat Urzędu Gminy w Żukowie.13) Porządkowanie ewidencji podatników podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego. 14) Weryfikacja informacji podatkowych.15) Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Kierownika Referatu oraz Skarbnika Gminy i Burmistrza Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Żukowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

1.Przeszkolenie w zakresie bhp i p.poż2.Zapoznanie się z organizacją i regulaminem3.Bieżąca obsługa klientów4.Przyjmowanie towarów5.Sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzanych dowodów dostaw6.Wydawanie towarów7.Zamawianie towarów8.Przyjmowanie zamówień od kontrahentów9.Wystawianie faktur10.Prowadzenie ewidencji ruchu i stanów zapasów
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Klukowa Huta (pomorskie)

Wybierz powiat

Wybierz województwo

Wybierz kraj